Hei,
mitä näkisit minulle rakkausrintamalla. Aviomieheni jätti minut viime vuonna tylyllä tavalla. Surua on ollut, nyt jo halpottaa. Miten rakkauselämässä tästä eteenpäin?
Kiitos ja minulle jaksat katsoa, Eulaalia
Näkiä
2
83
Vastaukset
- Näkiä
Tämä suru minulle näytetään ja se että olet voiton puolella tässä asiassa.Koti on kunnossa ja raha asiat selvitetty.Olet lähdössä edestakaiselle pienelle matkalle,jonkun ystävän kanssa jokin tanssipaikka kysymyksessä.Siellä tapaat vanhemman ristiverisenmiehen,sinulla on hauskaa hänen seurassaan.Et kuule hänestä sen jälkeen, mutta myöhemmin hän ottaa sinuun yhteyttä.Jonka jälkeen suhteenne saa lisä potkua.Pysyvää suhdetta en näe ,mutta ei tästä lyhyttäkään tule.Yhdessä kuljette eteen päin.
- Eulaalia2
Olen lähdössä työmatkalla, johon kuuluu iltaohjelmaakin jo kuukauden päästä yhden naispuolisen ja kahden miespuolisen työkaverin kanssa. Tapahtuuko tämä siellä? Ilmeisesti mies on sitten eri paikkakunnalta? Mitä tarkoittaa myöhemmin hän ottaa.... - vuoden päästä?
Mukavaa, että jotain säihkettä on odotettavissa. Vietänkö kesääni yksin?
Anteeksi, että näin utelen, mutta näitä on sitten yksinäisinä iltoina mukava mietiskellä ;)
Kiitokset jo tähän astisesta, Eulaalia2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958