Miten tämmöistä on saanut tapahtua että viattomia lapsia on voitu vuosi tuhota ilmat että kukaan olisi puuttunut asiaa,,ei edes lääninhallituksen tarkastaja ollut asiallinen vaan poloinen puhui pikkukakkosesta ,, ajatelematta mitä nuo tosiankin pienent ja viattomat lapset tosiaankin on joutuneet kokemaan .Itkien kuuntelin okin kertomusta ja uskon sen noinolevan okki ei osannut hienoa sanan fraaseja mutta mustalaisena jo ymmärrsin että noin se oli,,tämä Jeppe raukka oli palkattu kehäkettu MISSIONILLE.sääli etä ne monet johtajat saavat olla piilossa mutta toiminta rahat heille kyllä kelpaa ,,VALTIOLTA VAAN LISÄÄ TUKIASIA ETTÄ PEDOFIILEILLÄ SÄILYY TYÖPAIKAT.....No Jumalá näkee ja tietä kaikki ja viellä he ovat asianssa edessä vaiika he nyt ovat vaiti,,,Niin monelta elämän tuhosivat..... Toioisin että Jeppekin tietäisi mitä oli tekemässä ,, hänkö vaan halus unohtaa tai valehdella ?.. no LUoja maksaa kullekin tekojenssa mukaan......ahistaa vääryys pienia lapsia kohtaan
olipa nimi mikä vaan,,,
4
520
Vastaukset
- .minä vaan.
Surullista kuultavaahan tuo on,mutta valitettava tosi seikka.Hienoa,että Oki avasi puheen hyväksikäytöistä,mutta koska on niiden lasten vuoro jotka joutuvat sitä kärsimään omassa kodissa?
Eihän näitä asioista puhuta,mutta kyllä mustalaisperheistäkin löytyy tapauksia joissa lapsia hyväksikäytetään.Milloin tulee aika jolloin insestin uhreiksi joutuneiden lasten ääni tulee kuulluksi?- mutta asiaa..
onhan se totta että lastenkodit vois olla hyvää kenttää toteuttaa vaikka mitä mutta oikeesti myös kaaleitten perheissä on tapahtunu jos vaikka millasta.. mulle on henk.kohtasestikin kerrottu pari asiaa mutta toki luottamuksen arvosena joten se niistä..
Olen ollut mukana kurssilla, jolla Kristiina Hehku kävi puhumassa. Hän on varmasti tietoinen asioista, mutta tuo kommentti Pikku kakkosen näkemisestä oli täysin asiaton! Ikään kuin pedofiliasta tai edes sen mahdollisuudesta voisi puhua samana päivänä kuin Pikku kakkosen näkemisestä! :( Toisaalta Okinkaan kertomus ei ole koko totuus.
- Itkin...
Joo niin oli asiaton Kristina Hehkun vastaus pedofili asiaa puhuttuaan pikkukakkosesta !!!on pahasti sekaisin tälläkin rouvalla asioiten ymmärrys ,,mitä yhteistä on hyväksi käytetyllä lapsila ja pikku kakkosella ?????? .Niin asioistahan voi olla erilaisia kokemuksi ja näkemksä mutta Okki oli rohkea tulemalla itse paikalle ja kertomaan asiasta julkisesti ,, miten reakoi missio?? Laitoi jonkun olemattoman valehetelemaan sinne ,,ikävää katottavaa oli......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090