Miten tämmöistä on saanut tapahtua että viattomia lapsia on voitu vuosi tuhota ilmat että kukaan olisi puuttunut asiaa,,ei edes lääninhallituksen tarkastaja ollut asiallinen vaan poloinen puhui pikkukakkosesta ,, ajatelematta mitä nuo tosiankin pienent ja viattomat lapset tosiaankin on joutuneet kokemaan .Itkien kuuntelin okin kertomusta ja uskon sen noinolevan okki ei osannut hienoa sanan fraaseja mutta mustalaisena jo ymmärrsin että noin se oli,,tämä Jeppe raukka oli palkattu kehäkettu MISSIONILLE.sääli etä ne monet johtajat saavat olla piilossa mutta toiminta rahat heille kyllä kelpaa ,,VALTIOLTA VAAN LISÄÄ TUKIASIA ETTÄ PEDOFIILEILLÄ SÄILYY TYÖPAIKAT.....No Jumalá näkee ja tietä kaikki ja viellä he ovat asianssa edessä vaiika he nyt ovat vaiti,,,Niin monelta elämän tuhosivat..... Toioisin että Jeppekin tietäisi mitä oli tekemässä ,, hänkö vaan halus unohtaa tai valehdella ?.. no LUoja maksaa kullekin tekojenssa mukaan......ahistaa vääryys pienia lapsia kohtaan
olipa nimi mikä vaan,,,
4
538
Vastaukset
- .minä vaan.
Surullista kuultavaahan tuo on,mutta valitettava tosi seikka.Hienoa,että Oki avasi puheen hyväksikäytöistä,mutta koska on niiden lasten vuoro jotka joutuvat sitä kärsimään omassa kodissa?
Eihän näitä asioista puhuta,mutta kyllä mustalaisperheistäkin löytyy tapauksia joissa lapsia hyväksikäytetään.Milloin tulee aika jolloin insestin uhreiksi joutuneiden lasten ääni tulee kuulluksi?- mutta asiaa..
onhan se totta että lastenkodit vois olla hyvää kenttää toteuttaa vaikka mitä mutta oikeesti myös kaaleitten perheissä on tapahtunu jos vaikka millasta.. mulle on henk.kohtasestikin kerrottu pari asiaa mutta toki luottamuksen arvosena joten se niistä..
Olen ollut mukana kurssilla, jolla Kristiina Hehku kävi puhumassa. Hän on varmasti tietoinen asioista, mutta tuo kommentti Pikku kakkosen näkemisestä oli täysin asiaton! Ikään kuin pedofiliasta tai edes sen mahdollisuudesta voisi puhua samana päivänä kuin Pikku kakkosen näkemisestä! :( Toisaalta Okinkaan kertomus ei ole koko totuus.
- Itkin...
Joo niin oli asiaton Kristina Hehkun vastaus pedofili asiaa puhuttuaan pikkukakkosesta !!!on pahasti sekaisin tälläkin rouvalla asioiten ymmärrys ,,mitä yhteistä on hyväksi käytetyllä lapsila ja pikku kakkosella ?????? .Niin asioistahan voi olla erilaisia kokemuksi ja näkemksä mutta Okki oli rohkea tulemalla itse paikalle ja kertomaan asiasta julkisesti ,, miten reakoi missio?? Laitoi jonkun olemattoman valehetelemaan sinne ,,ikävää katottavaa oli......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251746IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1461699