olipa nimi mikä vaan,,,

itkin .......

Miten tämmöistä on saanut tapahtua että viattomia lapsia on voitu vuosi tuhota ilmat että kukaan olisi puuttunut asiaa,,ei edes lääninhallituksen tarkastaja ollut asiallinen vaan poloinen puhui pikkukakkosesta ,, ajatelematta mitä nuo tosiankin pienent ja viattomat lapset tosiaankin on joutuneet kokemaan .Itkien kuuntelin okin kertomusta ja uskon sen noinolevan okki ei osannut hienoa sanan fraaseja mutta mustalaisena jo ymmärrsin että noin se oli,,tämä Jeppe raukka oli palkattu kehäkettu MISSIONILLE.sääli etä ne monet johtajat saavat olla piilossa mutta toiminta rahat heille kyllä kelpaa ,,VALTIOLTA VAAN LISÄÄ TUKIASIA ETTÄ PEDOFIILEILLÄ SÄILYY TYÖPAIKAT.....No Jumalá näkee ja tietä kaikki ja viellä he ovat asianssa edessä vaiika he nyt ovat vaiti,,,Niin monelta elämän tuhosivat..... Toioisin että Jeppekin tietäisi mitä oli tekemässä ,, hänkö vaan halus unohtaa tai valehdella ?.. no LUoja maksaa kullekin tekojenssa mukaan......ahistaa vääryys pienia lapsia kohtaan

4

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .minä vaan.

      Surullista kuultavaahan tuo on,mutta valitettava tosi seikka.Hienoa,että Oki avasi puheen hyväksikäytöistä,mutta koska on niiden lasten vuoro jotka joutuvat sitä kärsimään omassa kodissa?
      Eihän näitä asioista puhuta,mutta kyllä mustalaisperheistäkin löytyy tapauksia joissa lapsia hyväksikäytetään.Milloin tulee aika jolloin insestin uhreiksi joutuneiden lasten ääni tulee kuulluksi?

      • mutta asiaa..

        onhan se totta että lastenkodit vois olla hyvää kenttää toteuttaa vaikka mitä mutta oikeesti myös kaaleitten perheissä on tapahtunu jos vaikka millasta.. mulle on henk.kohtasestikin kerrottu pari asiaa mutta toki luottamuksen arvosena joten se niistä..


    • Olen ollut mukana kurssilla, jolla Kristiina Hehku kävi puhumassa. Hän on varmasti tietoinen asioista, mutta tuo kommentti Pikku kakkosen näkemisestä oli täysin asiaton! Ikään kuin pedofiliasta tai edes sen mahdollisuudesta voisi puhua samana päivänä kuin Pikku kakkosen näkemisestä! :( Toisaalta Okinkaan kertomus ei ole koko totuus.

      • Itkin...

        Joo niin oli asiaton Kristina Hehkun vastaus pedofili asiaa puhuttuaan pikkukakkosesta !!!on pahasti sekaisin tälläkin rouvalla asioiten ymmärrys ,,mitä yhteistä on hyväksi käytetyllä lapsila ja pikku kakkosella ?????? .Niin asioistahan voi olla erilaisia kokemuksi ja näkemksä mutta Okki oli rohkea tulemalla itse paikalle ja kertomaan asiasta julkisesti ,, miten reakoi missio?? Laitoi jonkun olemattoman valehetelemaan sinne ,,ikävää katottavaa oli......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe