kauankohan tommosen normi-kahvinkeittimen vois olettaa toimivan? Itelläni tommonen ~6 vuotta (ellei paljon vanhempikin) vanha joka ilmeisesti on sanomassa sopimustaan irti. kahvi maistuu tuolla keittimellä tehtynä nykyään aina jotenki "tunkkaiselta", ihan juomakelvottomalta.. putsattu on jokainen irrallinen osa ja keitinosa käsitelty kalkinpoistajalla.. paljon on ruskeaa moskaa lähtenytkin, mutta maku se vaan yököttää edelleen..=P missä vika? ostanko suosiolla uuden vai kuinka?
kahvinkeittimen elinikä..?
2
349
Vastaukset
- pannusta paraskahvi
Kettimen elinikä on suhteellinen käsite, nimittäin meillä on vielä ehja keitin vuodelta 1982, se saatiin silloin häälahjkaksi.
Melkein käyttämättömänä se on kylläkin ollut, koska meillä ei juoda suodatinkahvia, vaan aitoa pannukahvia. - Jessjames
Itse kaadan vesisäiliöön kahvin puhtaalla mitalla, enkä koskaan huolimattomasti huudellulla kahvipannulla. Tuosta pannusta kulkeutuu rasvaa keittimen sisälle pikkuhiljaa. Kertyy sitä likaa muualtakin, mutta tuolla hieman pidentää keittimen ikää.
Mutta suhteellisen halpoja nuo keittimet ovat, joten vaihda uuteen jos et saa vanhaa enää puhtaaksi. Tämän kevään Tekniikan Maailmassa oli noista joku vertailutesti, jos kiinnostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828