Näin tämän vitsin tuolla pitkässä Eurovisio-ketjussa:
Kaksi huonokuuloista ja -näköistä mummoa katseli Euroviisuja kunnes toinen tokaisi että: - "Onhan se hyvä että jaksaa tuo Loirikin vielä yrittää, mutta on se vaan hirveen näköiseksi ittensä ryypännyt"
Pidetään sitte vaan peukkuja Loirille! ;)
Pidetään peukkuja Loirille
5
390
Vastaukset
- Matin
muoto lähestyy Loortia kiihtyvällä vauhdilla, sitä se viina aikaan saa.
- vio-letti
Näin Nykäsen Matin yhdessä telkkariohjelmassa täällä Ruotsin tv:ssä, olikohan se ohjelma nimeltä "Emmas värld" - juu oli kai. No, tämä tv-teami etsi käsiinsä Matin Kemistä [vai olikohan se Rovaniemeltä], mutta kumminkin, Matti oli aika kännissä siinä ohjelmassa ja kapakkakierroksen päätteeksi yrjösi katuojaan... ei hyvältä näyttäny - ei...
Sitä se viina ihmisellä teettää.. vio-letti kirjoitti:
Näin Nykäsen Matin yhdessä telkkariohjelmassa täällä Ruotsin tv:ssä, olikohan se ohjelma nimeltä "Emmas värld" - juu oli kai. No, tämä tv-teami etsi käsiinsä Matin Kemistä [vai olikohan se Rovaniemeltä], mutta kumminkin, Matti oli aika kännissä siinä ohjelmassa ja kapakkakierroksen päätteeksi yrjösi katuojaan... ei hyvältä näyttäny - ei...
Sitä se viina ihmisellä teettää....olin jossakin näkevinäni uutisen, että Matin
"lentävät lauseet" koottaisiin kirjaksi..
Elämä on laiffii?! ;))
- todella suuri
yhdennäköisyys;D Onkohan Vesku Lordin esikuva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350