Pyydän apua!

tyttö.

Moi!

Haluaisin kysäistä pari asiaa.
1) Olen ihan mukava ihminen, ainakin pelkästään kaikille hyvää tahtova ja rauhallinen. Eivätkö ihmiset nykyään pidä kohteliaista? Olen ujo enkä koskaan kiusaa tai hauku ketään. Koulussa tulee sellainen fiilis kuin se olisi väärin, u know. Johtuuko epäsuosioni suosittujen joukossa siitä, että kun puhun kuulostan teennäiseltä? Vai mistä voisi johtua, jos joku osaisi auttaa :( (Minulla on kyllä 4 todella hyvää ystävää ja paljon kavereita (koulussa n. 35)). Olen myös todella vainoharhainen. Kuvittelenko vain, etteivät ihmiset viihdy seurassani? (Otan esim. henk.kohtasesti jos joku poistuu seurastani sanomatta moikka tai jos mua ei kutsuta johonkin juttuun mukaan)

2) Pidän toodella paljon eräästä kultaisesta pojasta. :) Hän on aivan uskomaton ihminen. Pojat, jos te tykkäätte jostaki tytöst, nii onks mahollista et te vaan vilkuilette sitä, mut ette alota keskusteluu esim. meses jostain syystä (ootatte et tyttö alottas tai jtn vastaavaa)?

Toivottavasti mahd. moni vastais. :) Kaikki ihmiset on erilaisii nii ois kiva kuulla erilaisii ja monii mielipiteit.

10

1758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei ole

vähän särmää

• eeeeeeeee

Eiköhän enemminkin sytytä jos ihmisessä ei ole tätä "särmää" eli rääväsuumaisuutta, epäkohteliaisuutta ja liiallista näyttämisenhalua ja esittämistä.

Se on todella kaunista jos on hyvät käytöstavat, olet selvästi asiallinen.

• joissa on

särmää ja henkistä kanttia vaikka muille jakaa, mutta joiden ei tarvitse yrittää tuoda sitä esiin käyttäytymällä tökerösti tai itsetarkoituksellisen provosoivasti. Hyvät tavat kunniaan, sillä ei ole mitään tekemistä perseennuolennan tai mielistelyn kanssa.

• tiiiiiileri

1) Tuntuu että nykyään pidetään vain sellaisista jotka haukkuu tai no ei hauku, mutta koettelee muita sanomisillaan. Se on kuitenkin aika positiivista ne sanomiset, mutta tarkoistusperä on satuttaa toista.
      Tässä kohtaa jyvät erottuu akanoista, eli vahvat pärjää ja menestyy. Itse en jaksa eres yrittää pyöriä koulun kerman kanssa. Viihdyn paljon paremmin
      parin muun kaverin kanssa jotka ei yritä koetella minua vaan ovat vain normaaleina.

2) Kyllä todellakin, tee itse aloite. En tiedä nyt olenko poikkeus mutta kyllä minulle pitää tehdä ainakin aloite. Jossain esim bileissä olisi todella hyvä hetki. Ja tuosta mesen käytöstä, siinä täytyy olla jotenkin niin hyvä kaveri tai että tuntee toisen todella hyvin että siinä pystyy pitämään juttelua yllä. Se on jotenki ahdistavaa jutella sellaiselle jota ei oikein tunne. Mutta se on minun mielipide.

• pilkunviilaaja

"Olen ihan mukava ihminen, ainakin pelkästään kaikille hyvää tahtova ja rauhallinen."

Eihän kukaan millään voi tahtoa "kaikille hyvää". Vai voiko?

• tyttö.

Kyllä on sellaisia ihmisiä :) Jos joku ihminen on ilkeä, niin tiedän, että hänellä on vain omia ongelmia. Voin kuitenkin arvostaa tätä henkilä ja toivoa hänelle hyvää.

• olet
        tyttö. kirjoitti:

Kyllä on sellaisia ihmisiä :) Jos joku ihminen on ilkeä, niin tiedän, että hänellä on vain omia ongelmia. Voin kuitenkin arvostaa tätä henkilä ja toivoa hänelle hyvää.

muiden yläpuolella. Jos pystyt ajattelemaan positiivisesti niistäkin ihmisistä jotka ovat ikäviä sinulle, olet todella henkisesti vahva.
        Pysy sellaisena kuin olet. Kyllä sinä oikeita ihmisiä pikkuhiljaa keräät ympärillesi.

• tyttö.
        olet kirjoitti:

muiden yläpuolella. Jos pystyt ajattelemaan positiivisesti niistäkin ihmisistä jotka ovat ikäviä sinulle, olet todella henkisesti vahva.
        Pysy sellaisena kuin olet. Kyllä sinä oikeita ihmisiä pikkuhiljaa keräät ympärillesi.

Kiitos paljon! :)

• tajua..

..siis sun mielestä ihmiset ei viihdy seurassasi, vaikka sulla on 5 hyvää ystävää ja 35?? kaveria?

Pitäiskö KAIKKIEN olla sun kavereita?
      Eikä KETÄÄN kutsuta kaikkiin bileisiin.

Musta tuntuu, että olet hieman liian itsekeskeinen, sori vaan, näin aikuisen näkökulmasta ainakin.

Plussaa tulee kohteliaisuudesta jos se tosiaan on todellista eikä teennäistä.

Ota siihen poikaan itse yhteyttä rohkeasti, mistäs sen ikinä tietää...:)

• tyttö.

Juuh, kiitosta vastauksesta! :) Tunnustan, olen itsekeskeinen ja kriittinen itseäni kohtaan. Mutta kiitos rehellisestä vastauksesta ja kannustuksesta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe