jos joku kysyy, että löydänkö työn.. tulee vastaukseksi, että ole ahkera ja tee lujasti töitä niin löydät.
jos joku kysyy, että pitäiskö muuttaa halvempaan asuntoon.. vastaus on, että jos rahasi eivät riitä asumiseen, niin tottakai sinun kannattaa..
kun joku kysyy, että löydänkö miehen.. niin vastaus on taas jotain aivan yhtä ympäripyöreetä.
Näillä tämäntyyppisillä vastauksilla ei ole MITÄÄN tekemistä selvänäkökyvyn kanssa!!!! Ne on ihan maalaisjärjellä tehtyjä päätelmiä!
Onko täällä ihan OIKEITA näkijöitä ketään? Kertokaa kokemuksia, jotka olette vastauksia saaneet, että mitenkä on käynyt!! Kiitos
kyllästynyt..
2
78
Vastaukset
- lähihoitaja sijainen
toteemi ainaki mulle sano sellasta mikä kolahti :D
sano et syksyllä mul on mahdollisuus hakea vakipaikkaa, en sanonu et tääl on luultavasti 2-3 paikkaa auki syksyllä :D - vähän vierestä..
joo oon kans miettiny samaa. mä oon aivan hirveesti ihastunut yhteen mieheen ja epätoivoisena kyselin näkyiskö meidän suhteelle mitään valoa. kysymyksestäni pystyi päättelemään, että mies ei tosissaan minusta välitä koskei halua viettää kanssani aikaa niin paljon kuin tahtoisin. sainkin tietysti hyvin päätellyn vastauksen siitä, että mun kannattaa jatkaa matkaa ja unohtaa mies, koska hän ei minusta varmastikkaan välitä ja hänellä ehkä mahdollisesti on myös toinen nainen. miksi näkijä käyttää sanoja ehkä, saattaa olla, luulisin, mahdollisesti.. nehän saa ihmisen vielä epävarmemmaksi.
tällä mun mieskandilla ei ole toista naista, sen tiedän hyvinkin. hänellä on monenlaista murhetta taustalla, joita en nyt tässä ala sen kummemmin spekuloimaan. mutta toivoisin, että hän saisi umpisolmunsa avattua ja pystyisi luottamaamaan muhun. tiedän että hän välittää.. tai enhän minä sitä tietenkään varmaksi voi sanoa.. siksi kai sitä täällä yritinkin kysellä.
:( en sano, että en hyväksyisi kuin yhdenlaisia, minun kannaltani hyviä vastauksia. jos näkijä olisi sanonut vaikka, että miehellä on monenlaista mietittävää ja hän ei ole kykeneväinen vakavampaan suhteeseen vielä pitkään aikaan, niin olisin niellyt sen kuin kissa kerman.. liian paljon arvailua sanoisin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774