Cardmagicshop

Onko kukaan

14

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrtikka

Niin et tiedä mutta markkupurholla on paljon hyviä temppuja ja 100% luotettava. Sivuhan on www.marrkupurho.fi Penguin magic nimiseltä sivustolta löytyy instant download nimisiä temppuja löydät mieleisesi downloadaa se maksa. helppoa (?) www.penguinmagic.com
      Ja jos huvittaa niin lisää [email protected] messengeriin niin voin antaa niitä videoita mitä olen itse ostellut.

• mesessä

nähdään. Olen tilannut purholta tavaraa. Nytkin on paketti tulossa. Tuosta downloadaamisesta olisi vähän kysyttävää. Messengerissä sitten...

• Mikamies

Mä oon tilannu. kama tuli aina nopeesti. olin tyytyväinen palveluun. mut ne lopetti toiminnan hintojen polkemisen takia... jos harrastat temppui ni varmaan tiiät mikä polkee... ;)

• temppuilua

Kuulin kanssa että liike lopetti. Itseasiassa en tiedä mikä polkee kun vaihtoehtoja on ainakin 100. Mitä sinä tarkoitit? Toisia liikkeitä???

• TAIKURI_

:) Mie ossaan noin sata temppuu... voi vittu ku ootte avuttomii xD

• Sakrich

joo o... ei se oo temppujen määrästä kiinni miten hyvä oot... eikä varsinkaan jos oot egoilija, että osaan tehä temppuja.. Miten pitkään oot tehny määzikkiä?, ei sitä heti opita 200 temppua kerrallaan.. ootko kuullu vähän semmosta juttua`?

• TAIKURI_
        Sakrich kirjoitti:

joo o... ei se oo temppujen määrästä kiinni miten hyvä oot... eikä varsinkaan jos oot egoilija, että osaan tehä temppuja.. Miten pitkään oot tehny määzikkiä?, ei sitä heti opita 200 temppua kerrallaan.. ootko kuullu vähän semmosta juttua`?

temppuja pitempää kuin sinä ja olen parempi kuin sinä... Läl läl läää

• Sakrich
        TAIKURI_ kirjoitti:

temppuja pitempää kuin sinä ja olen parempi kuin sinä... Läl läl läää

jaa jaa..eettä sileen...noo.. siitä se sitten lähtee... hyvä hyvä....... kyllä se siitä poika.. kyllä vielä paranet.. kaikille käy tuommosta.. ei siitä kannata huolehtia.. kyllä se äiti vielä hoivaa..

• vainiskaa
        Sakrich kirjoitti:

jaa jaa..eettä sileen...noo.. siitä se sitten lähtee... hyvä hyvä....... kyllä se siitä poika.. kyllä vielä paranet.. kaikille käy tuommosta.. ei siitä kannata huolehtia.. kyllä se äiti vielä hoivaa..

Tuo taikurin ensimmäinen viesti oli provo ja tuon toisen viestin kirjoitin minä provoilu mielessä. Siis ensimmäisen ja toisen viestin kirjoittajat ovat erihenkilöitä....

• Sakrich
        vainiskaa kirjoitti:

Tuo taikurin ensimmäinen viesti oli provo ja tuon toisen viestin kirjoitin minä provoilu mielessä. Siis ensimmäisen ja toisen viestin kirjoittajat ovat erihenkilöitä....

no joo joo.... ihan zoukkiahan tää on.. :)

• taika-mies

100 tempuu, se ei nyt niin älytömästi oo

• Sakrich
        taika-mies kirjoitti:

100 tempuu, se ei nyt niin älytömästi oo

jjep.. näinhän se on..

• Mikamies
        Sakrich kirjoitti:

jjep.. näinhän se on..

no mitä oon kuullu ni pingviini ainakin polkee pahasti hintoja. sit monet "ammattilaiset" boikotoi pingviiniä koska ne kopioi laittomasti temppuja omikseen... esim Penguin monte...

• Sakrich
        Mikamies kirjoitti:

no mitä oon kuullu ni pingviini ainakin polkee pahasti hintoja. sit monet "ammattilaiset" boikotoi pingviiniä koska ne kopioi laittomasti temppuja omikseen... esim Penguin monte...

Jep.. näin on... penguini kopioi omaksi myös jay sankeyn tuotteet.. niitä ei saisi nyttenkään myydä siellä, mutta nevaan myy..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2277
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1156
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1046
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1025
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      14
      927
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      51
      872
    Aihe