Muistaako kukaan, mikä siinä oli vaikuttavana aineena? Mua se ainakin nukutti aivan käsittämättömästi aikoinaan, mutta kun ei ollut muutakaan.
Ronatic - muistatteko?
3
3966
Vastaukset
- Taruskainen
Muistan itse vuonna - 92, pyytäneeni Ronaticiä lääkkeksi pahoihin allergiaoireisiini lekurilta ( olin asunut ulkomailla jokusen vuoden, missä ei ollut koivu/leppäkukintaa tässä mittakaavassa ja siten oireetomana ne vuodet) oireiden ollessa pahoja, kuinka tohtori nauroi....:D Siinä välissä 89-92 oli kuulemma tullut "uuden sukupolven" lääkeitä, jotka eivät nukuta....Eikä nukuttanut! Eikä vieläkään nukuta...
Nykyään duunissa on tyttö, joka väittä näiden uusien troppien nukuttavan niin kauheesti, mutta tuntuu tyypin olevan lintsari (jää aina himaan keväisin viettämään n. 2 kk saikkua juuri allergian vuoksi ja ei ne oireet niin pahanlaatuisilta vaikuta, vaan mistä minä tiedän...vaikkakin allergikko viimeiset 32 vuotta)
Vaan oli Ronatic sen verran tehokas lääke, että piti oireet poissa...tai sitten niitä ei tajunnut ku goijas kokoajan!:D - Just__me__
Ronatic on kloorifeniramiinia. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kloorifeniramiini
- Anonyymi
Tuttavani mainitsi pari päivää sitten Ronaticin ja muisti juuri tuon voimakkaan väsytysvaikutuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604987324h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101795Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231573- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.42956Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä77745