Ronatic - muistatteko?

Ronatic

Muistaako kukaan, mikä siinä oli vaikuttavana aineena? Mua se ainakin nukutti aivan käsittämättömästi aikoinaan, mutta kun ei ollut muutakaan.

3

4615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taruskainen

Muistan itse vuonna - 92, pyytäneeni Ronaticiä lääkkeksi pahoihin allergiaoireisiini lekurilta ( olin asunut ulkomailla jokusen vuoden, missä ei ollut koivu/leppäkukintaa tässä mittakaavassa ja siten oireetomana ne vuodet) oireiden ollessa pahoja, kuinka tohtori nauroi....:D Siinä välissä 89-92 oli kuulemma tullut "uuden sukupolven" lääkeitä, jotka eivät nukuta....Eikä nukuttanut! Eikä vieläkään nukuta...

Nykyään duunissa on tyttö, joka väittä näiden uusien troppien nukuttavan niin kauheesti, mutta tuntuu tyypin olevan lintsari (jää aina himaan keväisin viettämään n. 2 kk saikkua juuri allergian vuoksi ja ei ne oireet niin pahanlaatuisilta vaikuta, vaan mistä minä tiedän...vaikkakin allergikko viimeiset 32 vuotta)

Vaan oli Ronatic sen verran tehokas lääke, että piti oireet poissa...tai sitten niitä ei tajunnut ku goijas kokoajan!:D

• Just__me__
    • Anonyymi

Tuttavani mainitsi pari päivää sitten Ronaticin ja muisti juuri tuon voimakkaan väsytysvaikutuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3471
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      21
      2372
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1965
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1881
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1858
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1582
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1450
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1427
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1394
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1334
    Aihe