mä raivostun helposti ja luulen aina että kaikki vittuilee mulle!
en tiedä onko vika mussa vai muissa? haluaisin tietää!?
nytkin kun poikaystäväni soitti ja kysy onko sillä lompakos rahaa. mä sanoin et mistä minä tiedän, mitä sä sekoot?! (ihmettelin et mistä mä voin tietää, ku en tienny et sen lompakko jäi meille). sitte se sano et no kato!!!!!! ja sit alettiin kinaa vähän, mut en tiedä et kinasko se tosissaa vai leikillään! ja sitte jos suutun sille vähä, ni se sanoo et se otti sen ihan leikillää et mä vaa yksikseni riitelin siin..!! ku sit sanoin jotain ni se alko nauraa, ku siel oli sen kavereitaki. (muo alko ärsyttää, mut en sanonu siihen mitää).
ku musta tuntuu et se mun jätkä ottaa kaiken niin tosissaan eikä ymmärrä mun läppää! ja siks muo alkaa ärsyttää, mut en näytä sitä. mut sitte, ku se sanoo et se otti ihan läpäl, ni mä saan aina kaikki syyt niskoille et mä riitelin ja haastoin riitaa!
kuka nyt on vääräs? vai onko tää niin et me ajatellaan tää samal taval. ku eihän sekään voi mistään tietää et otanko mä tosissaa vai en!!? voin mäki sanoo et otin vaa läpäl.
ku en tiedä pitäskö mun suuttuu sille, jos se esim. nauraa siel et mitä se sil tarkottaa?? jos se pelleilee mun kustannuksel ja sanoo kaveilleen et voi vittu ton kaa...
aaautttakaa!! jos tajusitte?? :DD
kinailu, tossissaanko???
Suuttuja?
1
184
Vastaukset
- .......
must tuntuu et kukaa ei tajunnu! vittu mä oon sairas, mä vihaaan itteni!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760