kinailu, tossissaanko???

Suuttuja?

mä raivostun helposti ja luulen aina että kaikki vittuilee mulle!
en tiedä onko vika mussa vai muissa? haluaisin tietää!?
nytkin kun poikaystäväni soitti ja kysy onko sillä lompakos rahaa. mä sanoin et mistä minä tiedän, mitä sä sekoot?! (ihmettelin et mistä mä voin tietää, ku en tienny et sen lompakko jäi meille). sitte se sano et no kato!!!!!! ja sit alettiin kinaa vähän, mut en tiedä et kinasko se tosissaa vai leikillään! ja sitte jos suutun sille vähä, ni se sanoo et se otti sen ihan leikillää et mä vaa yksikseni riitelin siin..!! ku sit sanoin jotain ni se alko nauraa, ku siel oli sen kavereitaki. (muo alko ärsyttää, mut en sanonu siihen mitää).

ku musta tuntuu et se mun jätkä ottaa kaiken niin tosissaan eikä ymmärrä mun läppää! ja siks muo alkaa ärsyttää, mut en näytä sitä. mut sitte, ku se sanoo et se otti ihan läpäl, ni mä saan aina kaikki syyt niskoille et mä riitelin ja haastoin riitaa!

kuka nyt on vääräs? vai onko tää niin et me ajatellaan tää samal taval. ku eihän sekään voi mistään tietää et otanko mä tosissaa vai en!!? voin mäki sanoo et otin vaa läpäl.

ku en tiedä pitäskö mun suuttuu sille, jos se esim. nauraa siel et mitä se sil tarkottaa?? jos se pelleilee mun kustannuksel ja sanoo kaveilleen et voi vittu ton kaa...

aaautttakaa!! jos tajusitte?? :DD

1

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

must tuntuu et kukaa ei tajunnu! vittu mä oon sairas, mä vihaaan itteni!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe