tuo biisi on ihan hyvä, mutta ei paras Lordin piisi, tykkään ite siitä "Do you love a monsterman", en oo varma onko se sen piisin oikea nimi.
Oikeesti oon RAMONES diggari, kun mä tulin avaruudesta ennen aikojaan ja jouduin kummaan aikajatkumoon jossa mut heitettin tulevaisuuteen eli vuoteen 2000, mutta tulinki itseasiassa vuoteen 2006. Sain tullesani avaruuskapselista RAMONES-levyjä FBI:n agentilta. Kun mä lähdin avaruuteen vuonna 1970 vain minä ja Kekkonen tiesi asiasta, ja asia unohtui kun me kahden mAmerikkalaisen astronautin kaa jouduttiin aikavääristymään ja oltiin siellä pari minuuttia ja yhtäkkiä taas matkalla maahan, samaan aikaan maassa aika oli kulunut 16 vuotta, ja minä en ollut vanhentunut kuin sen 2 minuuttia.
Kyulmäsota oli silloin kun lähdin pahimmillaan ja kuin aivopestääkseen mua FBI agentti anoi mulle RAMONES-levyn, no ei se mitään, se oli parasta mitä olin kuullut koskaan !
Lordi, pitkän tauon jälkeen näen hyvän euroviisu jutskan.
Kolmannella kerralla kuultuna ...
Avaruusmies
2
213
Vastaukset
- tavalla kävi mulle!
Humanoidit nappas mut 53:nnen ja 3:nnen kadun risteyksestä. Ne tais viedä mun kullankin, koska se sano lähtevänsä Los Angelesiin, muttei tullutkaan koskaan takaisin. Yks niistä humanoideista halus olla mun poikaystävä ja mä lupasin, etten riitele jouluna sen kanssa!
Siltikin Lordi on myös mahtava! Huomenna napsahtaa Euroviisu voitto Suomeen! - you ...
LOVE A MONSTERMAN,COULD YOU UNDERSTAND BEAUTY OF THE BEAST
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526