Nazalese Toimii

ihan kympillä!

Mulla on aina ollut siitepöly allergia, nenä vuotaa, aivastuttaa, silmät kutisee...

Sitten kokeilin vuosien zyrteck jne. putken jälkeen Nazalesea-tätä uutta juttua, missä on varmaan vaan pelkkää selluloosaa.. Ja viikon käytin sitä päivittäin- sitten huomasin että en tartte sitä ollenkaa- eikä mitään oireita sen perään!!

Päivittelin asiaa kaupassakin, ja kuulin että joillakin on tepsinyt hyvin, mutta ei ole mennyt paljon vielä sitä ainetta kaupaksi. Kokeilkaa hyvät ihmiset! En olis minäkään uskonut, että näin hyvin toimii!. Ei mitään sivu oireita, ainut että annostelu pitää opetella oikein.

Mulla kyllä toiminut ihan ihmeen hyvin. Enkä ole käyttämnyt mitään muuta tänä vuonna, pelksätään viikon sitä nasalezeä. Kokeilkaa ihmeessä. Ei se ota jos ei annakkaan.
ZEMPPIÄ!

T. Onnellinen kun voi taas hengittää vapaasti!

8

2439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo halunnut ostaa ja kokeilla

      Tosi hyvä kun on sulla helpottanut oireitasi.

      Minäkin kyselin apteekista ei vielä tunteneet koko ainetta rautalangasta piti vääntää,kun intin että on jo "mainostettukin sitä Valituissa paloissakin" mm ,sitten jostain tietokannastaan lopulta löysivät,kalliiksi sanovat,kuuden pakkaus olisi maksanut pitkälti toista sataa euroa,eikä vielä ollut saatavillakaan. Täällä oli huono palvelu,sillä olisin halunnut ostaa,tilatakin,menen toiseen apteekkiin ensi kerralla kysymään..onneksi ei nuo oireet ole nyt pahat.

      Kysyisin vielä sulta että paljonko jouduit maksamaan ja oliko pienempiä pakkauksia jo vähittäis myynnissä.

      • mitkä hinnat

        Minun pakkaus maksoi 18 e. siis yksi nenä sumetepakkaus. En usko, että kannattaa maksaa mitää isoja pakkauksia, tuo riittää hyvin. Kannattaa luontaistuotekaupasta mennä kysymään, hivenen halvempi, kuin apteekissa. Muistaakseni apteekin oli 18.5 ja tuolla luontaistuotteeessa oli sitten euron halvempi, näin muistelen. jokatapauksessa luontaistuotteen oli halvempi.=)
        kannattaa hankki, on riittoisa.


      • se kyselijä
        mitkä hinnat kirjoitti:

        Minun pakkaus maksoi 18 e. siis yksi nenä sumetepakkaus. En usko, että kannattaa maksaa mitää isoja pakkauksia, tuo riittää hyvin. Kannattaa luontaistuotekaupasta mennä kysymään, hivenen halvempi, kuin apteekissa. Muistaakseni apteekin oli 18.5 ja tuolla luontaistuotteeessa oli sitten euron halvempi, näin muistelen. jokatapauksessa luontaistuotteen oli halvempi.=)
        kannattaa hankki, on riittoisa.

        Kiitos tiedoista!Ihan inhimillisiä nuo hinnat,kun vertaa siihen infoon jota minä sain apteekistani.Pitänee huomenissa kipaista hakemaan.


      • toivottavasti auttaa sinuak...
        se kyselijä kirjoitti:

        Kiitos tiedoista!Ihan inhimillisiä nuo hinnat,kun vertaa siihen infoon jota minä sain apteekistani.Pitänee huomenissa kipaista hakemaan.

        Se annostelu on kyllä sitten sellainen, että sitä pitää kokeilla pari kertaa, enennenkuin se onnistuu oikein.
        Alussa mulla tuli joko liikaa tai liian vähän..=)
        mutta se ei onneksi tunnu missään, kun vaan sulkee toisen sieraimen ja suihkauttaa toiseen sen pölypilven, ja hengittää varovasti sisäänpäin. Ja sitten toinen sierain..
        Mä luulin alussa että siihen tukehtuu, tai jotain (jauhetta) ..*heheh* mutta ei se kyllä missään tunnu =)

        Toivottavasti auttaa, ja ennenkaikkee että saat parempaa palvelua tällä kertaa=)


      • Löpö
        toivottavasti auttaa sinuak... kirjoitti:

        Se annostelu on kyllä sitten sellainen, että sitä pitää kokeilla pari kertaa, enennenkuin se onnistuu oikein.
        Alussa mulla tuli joko liikaa tai liian vähän..=)
        mutta se ei onneksi tunnu missään, kun vaan sulkee toisen sieraimen ja suihkauttaa toiseen sen pölypilven, ja hengittää varovasti sisäänpäin. Ja sitten toinen sierain..
        Mä luulin alussa että siihen tukehtuu, tai jotain (jauhetta) ..*heheh* mutta ei se kyllä missään tunnu =)

        Toivottavasti auttaa, ja ennenkaikkee että saat parempaa palvelua tällä kertaa=)

        Itse sain tuota ihmeainetta luontaistuotekaupasta 16€/puteli. Hyvin auttaa, aamulla laittaa niin päivällä ei ole oikeastaa mitään oireita. Ja jos on, niin tuotahan voi laittaa niin paljon kun tarvitsee, itse olen laittanut päivästä riippuen 1-6 kertaa päivässä.

        Ja ei ole mitään sivuvaikutuksia:)


      • parasta!
        Löpö kirjoitti:

        Itse sain tuota ihmeainetta luontaistuotekaupasta 16€/puteli. Hyvin auttaa, aamulla laittaa niin päivällä ei ole oikeastaa mitään oireita. Ja jos on, niin tuotahan voi laittaa niin paljon kun tarvitsee, itse olen laittanut päivästä riippuen 1-6 kertaa päivässä.

        Ja ei ole mitään sivuvaikutuksia:)

        Tosi hyvin toimii- en ikinä enää osta mitään muuta!


      • hinkuja

        Minulla taas Nasaleze ei ole auttanut. Se ei ensinnäkään pysy kauaa nenässäni, koska räkää tulee niin paljon, että se "sulaa" pois.
        Ja joinakin päivinä kun olen saanut sen pysymään, en ole huomannut minkäänlaista eroa tai oireiden vähenemistä. Oikeastaa intse aine saa minut aivastelemaan.

        Eli itse aion pitäytyä vanhoissa hyväksi havaituissa lääkkeissä. Harmi, sillä olisihsn se ollut mukavaa jos tuote olisi täyttänyt antamansa lupaukset.


    • näitähän on

      www.hopottajat.fi

      Tuolla taisi tämä edellinen kehuja olla listoilla, ilmaisen Nasaleze-purkin voimalla... Eihän noita vielä tuohon aikaan kevättä pahemmin kaupoilla ollutkaan koittaakseen. Toisekseen, itse tuohon lankesin mutta eipä tee muuta kuin pölyisen olon sisuksiin asti kun sitä jauhetta pitää ruiskia pitkin nenätorvea. Huijausta, ja helvetin kallista!!! Selluloosajauheesta tuollainen hinta, ja purkkeja menee rutkasti enemmän kuin tablettipaketeita kesässä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      149
      25902
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      628
      23719
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      176
      15936
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      399
      10088
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      333
      8730
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      26
      6183
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      3753
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      188
      3618
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      78
      2104
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1773
    Aihe