onko kukaan kokenut saman tyylistä... tää tapahtu muutama kuukausi sitte. olin työpaikassa jossa oli pari pahimmasta päästä työpaikkakiusaajaa. pitkän stressaamisen jälkeen vaihdoin työpaikkaa. mutta kotona sitten yhtenä tuli ihan pieni riita poikaystävän kanssa. ei edes mikään iso riita vaan pieni väärinkäsitys. yhtäkkiä menin ihan lukkoon! rupes vapisuttaan ihan tajuttomasti ja taju lähti. ku heräsin niin poikaystävä piti lujaa kiinni ja hoki jotain... en mista ees mitä. olikohan paniikki kohtaus? sen jälkeen ei oo ihan niin pahana tullu mutta välillä joissain vaikeis tilanteis alkaa huimaa ja tuntuu että jalat menee alta.
paniikkikihtausko?
1
300
Vastaukset
- ivxlcdm
Itselläni ei ole tuollaista kohtausta ollut, mutta voi se ollakkin paniikkikohtaus. Mun pahin kohtaus tuli ihan yllättäen kesken muuttoa. Ajoin autolla kun yht äkkiä en meinannut saada henkee sydän hyppi tuhatta ja sataa paikat puutus ja tuntui et taju lähtee. Ihan mieletön kuoleman pelko. Kaveri soitti ambulanssin ja ne siellä ambulanssissa yritti ottaa sydänkäyrää, mut mä tärisin niin paljon et se näytti kammiovärinää ja niin mut piti viedä sairaalaan. sairaalassa ne totes vaan et ei siinä sydämmessä mitään vikaa ole ja mulla oli ollut vaan todella paha paniikkikohtaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314