7 Viikkoa Roaa takana

isotretioin alpharma

Kirjoitan tätä roapäiväkirjaa viikottain, jotta ihmiset jotta se auttaisi Roa-lääkitystä miettiville. Nyt 7 vko Roaa syöneenä voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen. Finnit ovat häipyneet ja arvet ovat enää jäljellä ja nekin haalistuvat ajan mittaan. Sivuoireena ihottuma on ollut kiusallisempi juttu. Aluksi tuli kuukauden roan syönnin jälkeen kumpaakin kämmenselkään kutiavat läikät, jotkä lähtivät Novalanilla. Kaulaani on nyt kutissut kolme päivää putkeen ja tekisi vain milli raapia...aargh...mutta iho ei näytä pahalta, lähes normaali. Rasvaa olen siihen laittanut, mutta tuloksetta. toiv. menee pian ohi. Ihon kuivuminen ja huulten rasvaaminen on säilynyt ennalleen sitten viime kirjoitusten. Iho todella puhdistuu, ihmettelin, että mitä tuhkaa minulla on nenänpäässä kunnes tajusin, että ne ovat mustapäitä, jotka ovat pursuneet itse ulos. Loistavaa! kirjottelen taas!

4

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oho

Hienoa! Mikä se tämmönen roa juttu on? en ole aikaisemmin kuulutkaan? :>

• juusssoo

eli kyseessä taitaa olla se roacuten-kuuri, vai miten kirjoitetaankaan. Käsitinkö oikein? eli finnit lähtee, kasvoistakos vai oliko siul muuallakin? terkkari on tyrkyttänyt mulle kaikkea muuta, mutta tähän mennessä mikään ole auttanut (mulla siis selkä ja kaula enimmäkseen, ihan vähän olkapäissä ja rinnassa). mutta. niin. tämä auttaa, mitkä on olleet kaikki sivuoireesi? O_o

• nameless_dude
        juusssoo kirjoitti:

eli kyseessä taitaa olla se roacuten-kuuri, vai miten kirjoitetaankaan. Käsitinkö oikein? eli finnit lähtee, kasvoistakos vai oliko siul muuallakin? terkkari on tyrkyttänyt mulle kaikkea muuta, mutta tähän mennessä mikään ole auttanut (mulla siis selkä ja kaula enimmäkseen, ihan vähän olkapäissä ja rinnassa). mutta. niin. tämä auttaa, mitkä on olleet kaikki sivuoireesi? O_o

Ottaa sen hiirulaisen käteen ja menee foorumilla hieman sivuja taakse päin. Jooko? :) Roaccutan on tosiaan äärimmäinen aknen hoito keino, jonka voi ainoastaan ihotautilääkäri määrätä vaikeaan akneen. 3-12kk pituisia kuureja(tietääkseni.

• se on
        juusssoo kirjoitti:

Tosin syön sen rinnakkaislääkettä isotretinoin alpharma, mutta kirjoitin Roa-nimellä, koska tunnettu lääke. Terveydenhoitaja tai yleislääkäri reseptiä pysty kirjoittamaan ja siihen tarvitaan ihotautilääkäri. Suosittelen jos akne häiritsee!
        Mulla akne oli vain naamassa, kuuri on pitkä. Olen syönyt nyt 2 kuukautta ja luulisin, että toiset 2 kk edessä! Parempi pitkä kuuri, ettei akne uusiudu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      322
      5616
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      74
      5129
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4196
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3871
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3534
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      122
      3229
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      92
      3095
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2229
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2158
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2118
    Aihe