Jennaa porista? Mustat hiukset ja oon aina nähny sen liikkuvan mustissa vaatteissa. Ikää sillä oli muistaakseni 21w, Wanhassa Mestarissa näin sen viimeks. Aattelin että millasta porukkaa mahtaa olla?? Se ja sen kaverit? Joskus jotain juttelin sille ja vaikutti mukavalta.. mutta en sitten tiedä..kaveri vaan käski olla sekaantumatta siihen mitenkään, mutta epäilen että kaverini edes tuntisi häntä kun ei hänen nimeäkään silloin tiennyt...
Tunteeko joku...
6
1924
Vastaukset
- lilli
sen mitä tiedän niin ihan pehmee tyyppi,luulee olevansa joku kingi,mut..no jätetään sanomatta..
sen kaverit on samaa luokkaa,en ikinä haluais olla tekemisissä kyseisten henkilöiden kanssa,pohja sakkaa koko porukka- candybell
Ihan mukava se oli ainakin mua kohtaan. Kehu mun hiuksia ja puhu asiallisesti. Sen muutamasta kamusta kyllä huomasin et ne ei oikeen pitäneet siitä että menin hetkeksi niiden pöytään istumaan. Jenna niille huomauttikin jotain välillä... Siksi juuri ajattelinkin kysyä, mun kaverilla vaan on aina tapana haukkua kaikki vaikka ei niitä tuntiskaan..
- lilli
candybell kirjoitti:
Ihan mukava se oli ainakin mua kohtaan. Kehu mun hiuksia ja puhu asiallisesti. Sen muutamasta kamusta kyllä huomasin et ne ei oikeen pitäneet siitä että menin hetkeksi niiden pöytään istumaan. Jenna niille huomauttikin jotain välillä... Siksi juuri ajattelinkin kysyä, mun kaverilla vaan on aina tapana haukkua kaikki vaikka ei niitä tuntiskaan..
onko tämä jenna tukevahko?ja onko sillä kaveri jolla on vaaleat hiukset ja on vähä..huo****tava?en nimiä viitti sanoo..mut jos on niin sit puhutaan samasta jennasta.
- candybell
lilli kirjoitti:
onko tämä jenna tukevahko?ja onko sillä kaveri jolla on vaaleat hiukset ja on vähä..huo****tava?en nimiä viitti sanoo..mut jos on niin sit puhutaan samasta jennasta.
Sellanen aika laiha. Minua laihempi se on aika paljonkin... ja ehkä sentin tai pari pidempi, Itse olen n.164cm.
Sillä on aina niitä kamuja siinä, liikkuu millon kenenkin kanssa. Mutta yhtä niistä mun kaveri jaksaa aina haukkua mielettömästi.. sellasta tummahiuksista likkaa. En kyllä yhtään muista nimeä.. - lilli
candybell kirjoitti:
Sellanen aika laiha. Minua laihempi se on aika paljonkin... ja ehkä sentin tai pari pidempi, Itse olen n.164cm.
Sillä on aina niitä kamuja siinä, liikkuu millon kenenkin kanssa. Mutta yhtä niistä mun kaveri jaksaa aina haukkua mielettömästi.. sellasta tummahiuksista likkaa. En kyllä yhtään muista nimeä..no sit en ole varma puhutaanko samasta henkilöstä...
- candybell
lilli kirjoitti:
no sit en ole varma puhutaanko samasta henkilöstä...
On niitä Jennoja varmaan porissa muitakin...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525