Hei,
Voisiko joku viisaampi neuvoa, että mistä johtuu seuraavanlainen vika.
Olen asentanut kotikoneelleni etäyhteyden työkoneelle. Käytössä on sellaiset ohjelmat kuin SonicWall Global VPN Client, Citrix Program Neighborhood sekä Winframe. Eli kun ensin avaan SonicWallin kautta yhteyden työkoneelle niin pystyn Winframen kautta kirjautumalla tekemään töitä.
Ongelma on sellainen, että yhteys toimii about 5 minsaa kerrallaan ja sitten kone menee jumiin ja Citrix ilmoittaa, että se yrittää ottaa uudelleen etäyhteyttä. Ruudussa lukee teksti "Network or dialup problems are preventing communication with the Citrix server". Mulla on Telewell ADSL-modeemi TW EA200. Muutenkin kuvaruudun alareunassa pomppii koko ajan esiin sellainen raivostuttava ruutu, joka ilmoittaa, että Internet connection established. Silloin kun yhteys on kunnossa, niin alapalkissa on iso vihreä I-kirjain ja se on ilmeisesti joku CnxTrapp version 24.2.1.0.
Mistähän tuollainen aikakatkaisu johtuu, onko vika adsl-modeemissa vai Soneran yhteydessä? Palomuuriohjelma on Zonealarm ja virusturvana on Norton. Voisiko joku auttaa???
Laajakaistayhteys pätkii koko ajan
3
765
Vastaukset
- pingu-
Windows...
Jospa koneesi palomuuri (tai modeemi) blokkaa netistä tulevat pingit ja serveripää katsoo yhteyden katkenneeksi sen vuoksi. - make
Mulla oli sama vika. Mulla vika oli modeemin muuntajassa. Sen vaihtamalla rupes taas pelittämään. Mun modeemi oli kyllä ethernet merkkinen.
- Etätyöläinen
Kiitti vinkistä molemmille...yks tuttu bittinikkari sanoi, että syy voi olla myös siinä, että modeemi on asennettu usb-porttiin. Neuvoi laittaamaan modeemin verkkokorttiin, sanoi että siinä yleensä toimii paremmin. Käski myös poistamaan kokonaan Telewellin softat koneelta. Pitää vielä kokeilla tuota muuntajankin vaihtoa, jos ei ala pelittään kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135