sanoisit, jos sanoisin, että rakastan
Mitäköhän
22
2662
Vastaukset
- uskoisi
sinua todellakaan. Ei täällä.
- sinua? :)
on surullista kuultavaa :( en kyllä sanoisi sellaista kenellekään, jos en tarkoittaisi sitä. Tämä oli vähän yleinen kysymys tosin. Mikä sinun uskosi on vienyt? ja mitä tarkoittaa ei täällä?
Siinä olet kyllä oikeassa, että kuuluu kahden keskeisiin asioihin.. - sinua? :)
on surullista kuultavaa :( en kyllä sanoisi sellaista kenellekään, jos en tarkoittaisi sitä. Tämä oli vähän yleinen kysymys tosin. Mikä sinun uskosi on vienyt? ja mitä tarkoittaa ei täällä?
Siinä olet kyllä oikeassa, että kuuluu kahden keskeisiin asioihin.. ja sellaisia tunteita kyllä löytyy ihan aidostikin tunnemaailmastani. Ja paljon, erilaisissa muodoissaan :) eli kannattaisi uskoa.. en valehtelisi.
- kiva kuulla
... että rakastat. Kerro se vielä hänelle.
- sinua?:)
..että täällä on edes joku positiivinen ihminen joukossa! Kauhean synkkiä vastauksia muuten. Minulla on oikeasti paljon rakkautta monia ihmisiä kohtaan, vaikka kaikkiin en siis olekaan rakastunut. Itse ainakin tulisin onnelliseksi moisesta :)siis jos joku rakastaisi minua.
- kiva kuulla
sinua?:) kirjoitti:
..että täällä on edes joku positiivinen ihminen joukossa! Kauhean synkkiä vastauksia muuten. Minulla on oikeasti paljon rakkautta monia ihmisiä kohtaan, vaikka kaikkiin en siis olekaan rakastunut. Itse ainakin tulisin onnelliseksi moisesta :)siis jos joku rakastaisi minua.
Miten siitä edes voi olla muuta kuin ilahtunut? Mutta näköjään täällä voi. Tunteistani en enää kerro, koska se kiusaamiseksi koetaan ja aiheuttaa ilkeiden viestien ryöpyn.
Aurinkoa päivääsi pilvistä huolimatta!
terv. nainen - sinua? :)
kiva kuulla kirjoitti:
Miten siitä edes voi olla muuta kuin ilahtunut? Mutta näköjään täällä voi. Tunteistani en enää kerro, koska se kiusaamiseksi koetaan ja aiheuttaa ilkeiden viestien ryöpyn.
Aurinkoa päivääsi pilvistä huolimatta!
terv. nainenitse olisin kanssa tosi ilahtunut, jos joku mies sanoisi rakastavansa! eikä tulisi mieleenikään sanoa toiselle ihmiselle, että en uskoisi sitä tai välittäisi siitä. Mutta kaipa sellaisilla ihmisillä on tosi paha olla. Miksi kukaan valehtelisi esimerkiksi sellaista?
On todella typerää, että ihmiset ovat ilkeitä toisilleen. Ihan turhaa. Sen kyllä ymmärrän, että palstalla voi vähän ihmetellä moniakin asioita, sillä ei yhtään tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle. Enpä nyt silti kävisi kommentoimassa ilkeyksiä muille.
Ikävä kuulla, että joudut rajaamaan elämääsi.
Hyvää päivää itsellesikin, ja kiitos kirjoituksistasi! Älä ainakaan anna kenenkään kieltää sinua olemasta itsesi! - kukaan valehtelisi?
sinua? :) kirjoitti:
itse olisin kanssa tosi ilahtunut, jos joku mies sanoisi rakastavansa! eikä tulisi mieleenikään sanoa toiselle ihmiselle, että en uskoisi sitä tai välittäisi siitä. Mutta kaipa sellaisilla ihmisillä on tosi paha olla. Miksi kukaan valehtelisi esimerkiksi sellaista?
On todella typerää, että ihmiset ovat ilkeitä toisilleen. Ihan turhaa. Sen kyllä ymmärrän, että palstalla voi vähän ihmetellä moniakin asioita, sillä ei yhtään tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle. Enpä nyt silti kävisi kommentoimassa ilkeyksiä muille.
Ikävä kuulla, että joudut rajaamaan elämääsi.
Hyvää päivää itsellesikin, ja kiitos kirjoituksistasi! Älä ainakaan anna kenenkään kieltää sinua olemasta itsesi!sellaista.Kokemus kertoo; sillä saa pidettyä
"louhimon" ovet auki.Mutta nyt viisaampana
ne ovet pysyy lukossa.(toistasex) - sinua? :)
kukaan valehtelisi? kirjoitti:
sellaista.Kokemus kertoo; sillä saa pidettyä
ne ovet pysyy lukossa.(toistasex)ihme on "louhimo"? yhtä tyhmänä naisena kuin aina ennenkin.. :) ei pidä luulla miesten aina valehtelevan vaikka sellaistakin tapahtuisi..
kukaan valehtelisi? kirjoitti:
sellaista.Kokemus kertoo; sillä saa pidettyä
ne ovet pysyy lukossa.(toistasex)tutustut ihmiseen, joka ei valehtelisi :)
- *louhimo*
ihme on "louhimo"? yhtä tyhmänä naisena kuin aina ennenkin.. :) ei pidä luulla miesten aina valehtelevan vaikka sellaistakin tapahtuisi..
se joka miehen unelma.Päästä louhimaan.Ja yx ei riitä, niitä pitää olla monta samassa kaupungissa ja ympäri Suomea. Ja sitte kehtaa vielä sanoa,että oot ainoa ketä mä rakasta-voiko enempää toivoa.Sanon vaan,että hyi helevetti!!
Tää hätävära paikka män kiinni.Louhikoon muual. - sinua? :)
*louhimo* kirjoitti:
se joka miehen unelma.Päästä louhimaan.Ja yx ei riitä, niitä pitää olla monta samassa kaupungissa ja ympäri Suomea. Ja sitte kehtaa vielä sanoa,että oot ainoa ketä mä rakasta-voiko enempää toivoa.Sanon vaan,että hyi helevetti!!
Tää hätävära paikka män kiinni.Louhikoon muual.niin vähän uumoilinkin sen tarkoittavan..
toivottavasti löytyy luottamuksen arvoinen mies!
- mitenkään
olen lopettanut tyystin välittämisen.
niin? itse en ole lopettanut välittämistä. Menetät aika paljon tuollaisella asenteella..
- että!!!!!!!!!!!!!!!
niin? itse en ole lopettanut välittämistä. Menetät aika paljon tuollaisella asenteella..
en tule toimeen ihmisten kanssa. En jaksa.
että!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
en tule toimeen ihmisten kanssa. En jaksa.
ei saa siis edes muut rakastaa? mielummin loukkaat välinpitämättömyydellä. Rakkaudesta saa voimia.. toivottavasti olosi paranee!
Ihmisten kanssa voi halutessaan opetella tulemaan toimeen. Siihen ei ole esteitä. Koita miettiä vähän elämän hyviä puoliakin ja päästää muita ihmisiä elämääsi. Erityisesti, jos joku sanoisi rakastavansa sinua, niin hän tuskin ainakaan toivoisi sinulle kuin hyviä asioita..
- kylläpä kesti
ja että niin minäkin sua ;)
tuohan kuulostaa hyvältä vastaukselta ;)
- eikö olekin ihanaa..
tuohan kuulostaa hyvältä vastaukselta ;)
..kun on rakkautta ilmassa? :)
- -s-
eikö olekin ihanaa.. kirjoitti:
..kun on rakkautta ilmassa? :)
on elämän suola.
-s- kirjoitti:
on elämän suola.
aivan oikeassa :)
- hullusi
Sinä Rakas! Minulla on kanssa hidas sytytys, vaikka...en minä ole tajunnut...täällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958