Mulla clomit määrättiin kp 5-9. Käytössä on siis primot ja clomit. Onko muita, joilla ne on määrätty näihin päiviin, monilla tuntuu olevan aikaisemmat päivät.
Mihin päiviin teille on määrätty clomit?
6
717
Vastaukset
- pepper
3-7 kierron päivät, just ekat lähössä... Eli ne aikasemmat! Mulla tod näk PCO.
- eka kierto takana
5-9, eka kierto takana eikä tullut ees ovista :(. nyt toka kierto mennään kahella tabulla, eka oli siis yhellä. mulla pco ja epäsäännölliset menkat :'(
- helli
Clomit määrätty kp 3-7,3/vrk..primot sain gynetäni puhelimtse, pitää hakea resepti vastaanotolta, joten päiviä en vielä tiedä milloin primoja popsin...ensi kierrossa pitäisi aloittaa:)
Minä k:ä sinä syöt primot ja millä annostuksella?- *Sipuli*
Sain primot kuukautisten aikaansaamiseksi, eli aloin syömään niitä heti sen 10 päivää. En tiedä vielä jatkosta, kuinka pitkää kiertoa gyne on mulle ajatellut, että alanko seuraavan kuurin siten, että kierron pituudeksi tulee 28 päivää vai miten. Mulla on ensin verikokeet kierron kolmantena päiväna ja sit kierron 21 -23 päivinä.
- manna
*Sipuli* kirjoitti:
Sain primot kuukautisten aikaansaamiseksi, eli aloin syömään niitä heti sen 10 päivää. En tiedä vielä jatkosta, kuinka pitkää kiertoa gyne on mulle ajatellut, että alanko seuraavan kuurin siten, että kierron pituudeksi tulee 28 päivää vai miten. Mulla on ensin verikokeet kierron kolmantena päiväna ja sit kierron 21 -23 päivinä.
primot vastaavia kun terolutit?
- pietu
sain myös clomit kp 5-9 otettavaksi,mut ovis tuli vasta kp 20,ei siitä sinällänsä vissiin haittaa ollu,mut vaihdoin clomit otettavaksi kp 3-7 ja ovis tuli kp 16,kysyin toki lääkäriltä.Sain myös primolutia siltä varalta jos menkat ei ala clomien avulla.Eka kierto ei ovulointia,alotin primolutit,toisella kierrolla tuli ovis,joten en alottanu primolutia ja menkat tuli ajoillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891