Lähes 700
17
4610
Vastaukset
- palstoilla
puolustellaan ja ymmärretään!
Kyllä on vikaa koko systeemissä.- Järkyttynyt isä
Kuinka oli mahdollista että näin suuren ihmisjoukon kanssa yhteistyössä ollut henkilö kykeni raiskaamaan lapsia ilman ettei muka kukaan muu asiasta tiennyt?
Kuinka lajia edustavat järjestöt suhtautuvat asiaan: miten ne kantavat vastuunsa koska ovat nuorison kanssa läheisesti tekemisissä?
Juttu tulee leimaamaan lajin pitkäksi aikaa.
Opettajien allekirjoittama sepustus Greusin johtaman järjestön sivulla edustaa lapsellista ja haparoivaa yritystä pestä oma maine, ja on tuomittu epäonnistumaan. Se kääntyy laatijoitaan vastaan.
Kyseessä on ilmeisesti ollut laajamittainen laittomuuksien salailu ja rikollisen suojelu lajin harrastajien piirissä.
Miten paljon uhreja on Thaimaassa?
Kuka tässä suojelee ja keitä? - hänellä
Järkyttynyt isä kirjoitti:
Kuinka oli mahdollista että näin suuren ihmisjoukon kanssa yhteistyössä ollut henkilö kykeni raiskaamaan lapsia ilman ettei muka kukaan muu asiasta tiennyt?
Kuinka lajia edustavat järjestöt suhtautuvat asiaan: miten ne kantavat vastuunsa koska ovat nuorison kanssa läheisesti tekemisissä?
Opettajien allekirjoittama sepustus Greusin johtaman järjestön sivulla edustaa lapsellista ja haparoivaa yritystä pestä oma maine, ja on tuomittu epäonnistumaan. Se kääntyy laatijoitaan vastaan.
Kyseessä on ilmeisesti ollut laajamittainen laittomuuksien salailu ja rikollisen suojelu lajin harrastajien piirissä.
Kuka tässä suojelee ja keitä?ollut suomalainen tyttöystävä mukanaan?
Olisi mukava kuulla tuo (noiden?) tytön vanhempien mielipiteitä! Taisivat paistatella mitallimiehen maineessa? - flamm'ee
Lajien palstoillahan ei puolustella miekkosen tekoja.. Huom! Pakkotoisto ja murobbs eivät ole kamppailulajipalstoja:
http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=7&thread=441450&msRange=15
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=47905
Näissä viestiketjuissa sitä puolusteluakin on jo havaittavissa, palstat vaan ovat sellaisia "tavallisten ihmisten" palstoja. - nähny
hänellä kirjoitti:
ollut suomalainen tyttöystävä mukanaan?
Olisi mukava kuulla tuo (noiden?) tytön vanhempien mielipiteitä! Taisivat paistatella mitallimiehen maineessa?-tyttöystävä on ollut jo useamman vuoden ja kaikenlisäksi täysi-ikäinen.
Eli kaikki valmentajat jotka toimivat nuorten E - B valmentajina on tämän tapauksen vuoksi pedoviilejä, että sillai. - vaikka harrastajia
flamm'ee kirjoitti:
Lajien palstoillahan ei puolustella miekkosen tekoja.. Huom! Pakkotoisto ja murobbs eivät ole kamppailulajipalstoja:
http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=7&thread=441450&msRange=15
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=47905
Näissä viestiketjuissa sitä puolusteluakin on jo havaittavissa, palstat vaan ovat sellaisia "tavallisten ihmisten" palstoja.kommenttien takana, mutta kuvaavat kulttuuria. Jos olet siellä kouluttajahierarkiassa jossain, parempi puhua ongelmistakin oikeilla nimillä eikä epäolennaisuuksista. Näitä palstoja seuraavat myös vanhemmat, joiden lapset mahdollisina "kohteina"!
Ulos hiekkalaatikosta katsomaan, mitä me muut näemme ja ajattelemme. - vain
vaikka harrastajia kirjoitti:
kommenttien takana, mutta kuvaavat kulttuuria. Jos olet siellä kouluttajahierarkiassa jossain, parempi puhua ongelmistakin oikeilla nimillä eikä epäolennaisuuksista. Näitä palstoja seuraavat myös vanhemmat, joiden lapset mahdollisina "kohteina"!
Ulos hiekkalaatikosta katsomaan, mitä me muut näemme ja ajattelemme.Ja minä kun kuvittelin olevani omissa maailmoissani...
"Hiekkalaatikko"?
Jos tuohon alkaa uskoa niin varmasti pelottaa ihan oikeasti. Maailmassa on 70 miljoonaa taekwondo-harrastajaa, kaikki tyylisuunnat mukaan lukien. Siinä hiekkalaatikkoa kerrakseen. - voi voi
Järkyttynyt isä kirjoitti:
Kuka tässä suojelee ja keitä?ei malttanut pitää kääpiö riisinpoimijan housuja ylhäällä, toivottavasti pysyy seuraavat pari vuotta...
- Aikapoika
Olihan tuo tiedossa, että G**us vikittelee lähes kaikkia hyvännäköisiä typyköitä, ketkä kursseille erehtyvät menemään, mutta oli yllätys että mies sekaantuu lapsiin??
Sairas kaveri- sen kyllä saattoi päätellä jo suljetuilta kotisivuilta, joilla heppu pullisteli niin ettei mitään rajaa. Peili makuuhuoneen katossa, oppilaiden "hierontasessiot" yms. kertovat omaa kieltään.
Toivottavasti oikeus tapahtuu, ja muutkin, jotka ovat hyväksikäytetyiksi joutuneet, tulevat esiin. Munat pois ja linnaan.- taas mättää
etteivät kaikki halua syytettä nostaa. Toisaalta senkin ymmärrän, mutten hyväksy.
Melkoisia traumoja uhreilla ja mieti terapian tarvetta. Pohjois-Suomi saalistusalueena.
Lajiliitot ym. edelleen latelevat: "ei meidän mies"! Kaikki lapset pois tuosta lajista-ei ole tervettä toimintaa! - qazwsxedctuyil
taas mättää kirjoitti:
etteivät kaikki halua syytettä nostaa. Toisaalta senkin ymmärrän, mutten hyväksy.
Melkoisia traumoja uhreilla ja mieti terapian tarvetta. Pohjois-Suomi saalistusalueena.
Lajiliitot ym. edelleen latelevat: "ei meidän mies"! Kaikki lapset pois tuosta lajista-ei ole tervettä toimintaa!Minä en nyt vieläkään pysty näkemään, miten lajissa olisi jotain vikaa yhden ihmisen takia? Olenko minä pedofiili (tai jotain muuta ei-tervettä), koska harrastan taekwondoa ja vielä Pohjois-Suomessa kaiken lisäksi?
- Mela
qazwsxedctuyil kirjoitti:
Minä en nyt vieläkään pysty näkemään, miten lajissa olisi jotain vikaa yhden ihmisen takia? Olenko minä pedofiili (tai jotain muuta ei-tervettä), koska harrastan taekwondoa ja vielä Pohjois-Suomessa kaiken lisäksi?
Sairastahan tuollaisten kaiken maailman pudolajien harrastaminen on joka tapauksessa. Mitä järkeä on treenata toisen mätkimistä mahdollisimman tehokkaasti. En ole koskaan ymmärtänyt pudolajien harrastajia. Harrastus verhotaan kaiken maailman itsekurin ja -hillinnän, kuntoilun ja mietiskelyjen kaapuun.
Todellisuudessa kysymys on vain oman egon korostamisesta, huonosta itsetunnosta ja himosta päästä näyttämään ja mätkimään ihmisiä.
Kaverini aikoinaan oli aivan tavallinen pienenpuoleinen jätkä jolla ei ollut ravintoloissa koskaan mitään kähinöitä. Ruvettuaan harrastamaan kung-futa ja tekniikat joten kuten hallittuaan tyyppi alkoi oikein hakeutua hankaluuksiin ravintoloissa ja muuallakin, piti päästä koittamaan. Vastaavia tapauksia on tiedossni muitakin. - otsaan
Mela kirjoitti:
Sairastahan tuollaisten kaiken maailman pudolajien harrastaminen on joka tapauksessa. Mitä järkeä on treenata toisen mätkimistä mahdollisimman tehokkaasti. En ole koskaan ymmärtänyt pudolajien harrastajia. Harrastus verhotaan kaiken maailman itsekurin ja -hillinnän, kuntoilun ja mietiskelyjen kaapuun.
Todellisuudessa kysymys on vain oman egon korostamisesta, huonosta itsetunnosta ja himosta päästä näyttämään ja mätkimään ihmisiä.
Kaverini aikoinaan oli aivan tavallinen pienenpuoleinen jätkä jolla ei ollut ravintoloissa koskaan mitään kähinöitä. Ruvettuaan harrastamaan kung-futa ja tekniikat joten kuten hallittuaan tyyppi alkoi oikein hakeutua hankaluuksiin ravintoloissa ja muuallakin, piti päästä koittamaan. Vastaavia tapauksia on tiedossni muitakin.Oikeassa olet, sinä pikku trolli:)
Samalla hieman nippelitietoa. Osataan sitten provosoida oikeilla termeillä ensi kerralla.
budo(ei siis "pudo"): japanilaiset kamppailulajit
mudo: korealaiset kamppailulajit
wushu: kiinalaiset kamppailulajit - tapahtumat
otsaan kirjoitti:
Oikeassa olet, sinä pikku trolli:)
Samalla hieman nippelitietoa. Osataan sitten provosoida oikeilla termeillä ensi kerralla.
budo(ei siis "pudo"): japanilaiset kamppailulajit
mudo: korealaiset kamppailulajit
wushu: kiinalaiset kamppailulajittermeistä kiinni, anna olla! Lajikulttuuriinhan useimmat viittaavat: opettajien ja korkeampien vyöarvojen kunnioittamiseen ja sen kautta tulevaan "alistamiseen". Näinhän tässäkin tapauksessa on varmaan käynyt. Päätös onkin ympäripyöreä ja asiakirjat salataan kai 40 v:ksi? Että huhumylly jatkuu lajin ympärillä. Ja aivan oikein!
- möhmöhmöh
tapahtumat kirjoitti:
termeistä kiinni, anna olla! Lajikulttuuriinhan useimmat viittaavat: opettajien ja korkeampien vyöarvojen kunnioittamiseen ja sen kautta tulevaan "alistamiseen". Näinhän tässäkin tapauksessa on varmaan käynyt. Päätös onkin ympäripyöreä ja asiakirjat salataan kai 40 v:ksi? Että huhumylly jatkuu lajin ympärillä. Ja aivan oikein!
No jos kaikki mikä mättää on opettajien ja ylempien vyöarvojen kunnioittaminen niin silloin on aika suuri osa (lähes 100 prosenttia) Suomen 7-16 vuotiasta pakotettu lailla samanlaiseen ilmeisestikin huonoon kulttuuriin mukaan. Vai eikö peruskoulussa ole toivottavaa kunnioittaa opettajia? Täsmälleen sama asia kuin taistelulajeissa... Peruskoulussa vaan on pakko käydä ja harrastuksissa ei.
- näinpä999
Siis kyseessä on periaatteessa ihan aikuisia naisia. Niiden ihan omaa syytä. Pelimies tuo kaveri. 800 teinipimpan panosession kuka tahansa menisi 4 vuodeksi (eli 2 vuodeksi jos on kiltisti) vankilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391