Olenko ainoa

yksinäinen Turussa

Tuntuu että täällä kaikilla muilla on ystävii kuin mulla

9

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoen

näil palstoil mieletön määrä yksinäisiä!

• ainut

Et ole. Täällä on yksi yksinäinen. Mulla on kyllä sisaruksia joiden kanssa voi olla, mutta eri paikkakunnalla. Kesäksi meen vanhempien luoksi eli en ole silloin niin yksinäinen. Mutta et ole ainoa yksinäinen Turussa. :)

• Korppi*

Nyt kaikki yksinäiset turkulaiset, jotka tämän sattuu lukemaan. Laittakaa tänne sähköpostiosoitteitanne. Tutustutaan. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka meistä tulisi hyviäkin ystäviä. Voin omanikin laittaa, jos jotakuta nyt sattuu kiinnostamaan.

• Turust

Tuolta linkittämästäni ketjusta löytyy myös yksinäisiä turkulaisia (ja ainakin minun osoitteeni). Meitä on paljon - melkein kannattaisikohan pistää pystyyn Suomi24Turku-miitti?

• yks
        Turust kirjoitti:

Tuolta linkittämästäni ketjusta löytyy myös yksinäisiä turkulaisia (ja ainakin minun osoitteeni). Meitä on paljon - melkein kannattaisikohan pistää pystyyn Suomi24Turku-miitti?

Hyvä idea!

• Korppi*

Tähänkö tämä nyt sitten jäi? Todella hiljaista näyttää olevan. Mitä pelkäätte? Sitä että joku oikeasti voisi olla teidän ystävänne? Yrittäisitte edes. Mä teen tämän helpoksi kaikille. Kirjoitelkaa mulle. Mulla ei ole mitään ikä, eikä ulkonäkö rajoituksia, ja saa kirjoittaa mistäpäin Suomea tahansa. Turusta olen siis itse.

[email protected]

• eräs vaan

No hei, ehkä me vaan pidetään niin tiiviisti yhteyttä toisiimme yksityisesti, että ei ennätetä keskusteluun vastailla. :)

• yksinäisyys

YKSINÄISYYS , KUTEN PALSTOILTA LUKEE MEITÄ ON PALJON . OSA EI VAIN HALUA TUODA EHKÄ ASIAA ESILLE . IHMINEN , MEISTÄ JOKAINEN TARVITSEE YSTÄVIÄ . TODELLISIA AITOJA EI MITÄÄN PINTALIITÄJIÄ . USEIN IHMINEN JOS JÄÄ YKSI SAA OLLA . JA JOS JOTAIN TAPAHTUU KAIKKI HILJENEE YMPÄRILLÄ ... VAIETTU , KIERTELYÄ KOHTAAMISIEN VÄLTTÄMISTÄ . YSTÄVIÄ EI VALITA ULKONÄÖN PERUSTEELLA SE EI KYLLÄ LUO POHJAA YSTÄVYYDELLE , TUTTAVUUS OLISI LÄHEMPÄNÄ .
        TOSI YSTÄVYYS SÄILYY . YSTÄVÄ KUUNTELEE PUOLIN JATOISIN . TAI AJATUKSIA VOI VAIHTAA KIRJOITTAMALLA . SE ON ERÄS TAPA JOKA ON KOETTU HYVÄKSI , ITSEKKIN . YSTÄVÄLLE VOI KERTOA ASIOITA LAIDASTA LAITAAN .SE ON MITÄ ITSE AJATTELEN .
        MUTTA ITSEKKIN VOIN TODETA YSTÄVYYS / TUTTAVUUS ON KAUKANA JOTENKIN MUN AJATUSMAAILMASSA TODELLISESTA YSTÄVÄSTÄ . ON MONIA TAPOJA MILLÄ TAI MITKÄ PUNNITTEVAT YSTÄVYYDEN SIINÄ SE JOKO KESTÄÄ TAI EI . JA JOTKA JÄÄ SE TAI SE ON TODELLINEN YSTÄVÄ .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe