Jos viitsitte kertoa, niin laittakaa mukaan luokka-asteenne. Laittakaa vain lukuaineet ja musiikki!
Laittakaa myös viimeiseksi, miten usein teette läksyt ja miten paljon luette kokeisiin.
Niin, ja laita vielä senkin jälkeen, että oletko ns. "luonnostaan hyvä" koulussa, vai saatko hyviä numeroita kovan pänttäämisen ansiosta?
Täyttäkää näin: (nyt tulee oamt vastaukseni)
Luokka: kuudes
Matematiikka: 9 ja 10
Äidinkieli: Ysi ja kymppi
Historia: 9
Uskonto: 9, joskus harvoin 8
Ympäristötieto: 8 ja 9
Fyke (fysiikkakemia): 9
Englanti: 8 ja 9
Ranska: 8 ja 9
Musiikki: 9 ja 10
En tee läksyjä oikeastaan muista aineista, kuin englannista, ranskasta ja musiikista kirjalliset.
Kokeisiin luen noin kaksi kertaa alueen läpi. Jos vaikeampi alue, niin kolme kertaa.
Mutsi kyselee sitten aina siitä alueesta.
Voisin sanoa olevani "luonnostaan hyvä" koulussa. Vaikka en luekkaan paljon koulua varten, saan hyviä numeroita. Tai toisaalta, ala-asteellahanon vielä helppoa.
Arvosananne kokeissa?
29
1898
Vastaukset
- hän saa
niitä ainoastaan kovan pänttäämisensä vuoksi, kun poika saa hyviä numeroita hän saa niitä älykkyytensä vuoksi, ilman että avaakaan oppikirjojaan.
- Älykäs tyttö...
Nii just!!!
- hikke -90
9. luokka
Matematiikka 10
Äidinkieli 10
Englanti 9
Ruotsi 10
Historia 10
Yhteiskuntaoppi 10
Fysiikka 10
Kemia 10
ET 10
Maantieto 10
Biologia 10
Musiikki hmmm, eipä ole tuota ollut seiskaluokan jälkeen, olisikohan ollut silloin 9
Läksyjä teen aina kun kiinnostaa, usein ei kiinnosta. Ainoat aineet joissa teen säännöllisesti läksyjä ovat matikka ja fysiikka.
Kokeisiin luen alueen läpi kerran. Jos on ns. tärkeä koe, silloin 2-3 kertaa. Luen siihen asti, että osaan asiat, yleensä osaan ne ensimmäisen lukukerran jälkeen, eikä tarvitse enempää päntätä.
Kai minäkin sitten olen luonnostaan hyvä, tosin yläasteellakin on vielä helppoa. Lukiossa täytyy varmaan alkaa tekemään läksyjä ja kokeisiinkin pitänee lukea hieman enemmän.- Joblo
Hikke-90, ja PAHA SELLAINEN >:(
- hikke -90
Joblo kirjoitti:
Hikke-90, ja PAHA SELLAINEN >:(
haluutko että lähetän sulle mun todistuksen? :)
Mutta ok, vähän jätin kertomatta tossa äsken. Mun KA on 9,9 ainoastaan armottoman priorisoinnin ansiosta. Käytännössä kaikissa lukuaineissa on ysejä ja kymppejä suunnilleen yhtä paljon, mutta pyöristyy ylöspäin. Pelkkiä kymppejä on ainoastaan matikassa, fysiikassa ja kemiassa. Eli oon napsinu kymppejä sopivista kokeista ja antanu vähemmän tärkeiden mennä huonommin. - ylilautaässburger
Vitu ässburgeri sain matsan kokeesta 10 vituttaako ?!
- sansku
Hölmö ketju, joten pitää siis vastata :P
Musiikki 10
Historia 10
Biologia 10
Maantieto 9
Matematiikka 8
Äidinkieli 9
Ruotsi 10
Englanti 9
Kotitalous 10
Fysiikka 9
Kemiä 9
Puhutun englannin kurssi 10
Uskonto 10
Terveystieto 10
Kaiketikin tuossa oli suurin osa meidän koulun aineista ja niiden numerot.
Kokeisiin luen kerran, lukuaineisiin ehkä kaksi kertaa (historia, uskonto). Muuten kuuntelen tunnilla niin hyvin, että se on 2/3 miun opiskelusta. Läksyjä teen laiskasti, välituntisin vessassa usein tulee loppuun tehtyä.. Ahkera tunnilla ja aktiivisesti kaikessa mukana koulussa mutta kotona sitten koulun suhteen tulee tehtyä loppujen lopuksi aika vähän. - ImmortalAngel92
Matematiikka: 7
Äidinkieli: 10
Uskonto: 9
Ympäristötieto: 8
Fyke: 9
Englanti: 10
Ruotsi: 10
Musiikki: 9
parempia numeroita on kyllä ns. luovista aineista.. Mutta ööh.Olen 7 luokalla,13 v tyttö.
Läksyt teen aina,usein käytävässä juuri ennen tunnin alkua xD Kokeisiin en oikeastaan lue,englannin kokeisiin ei tarvitse lukea kun englanti ja muutkin kielet ovat niin helppoja,historian voi käydä vain nopeasti läpi,fysiikkaan ei jaksa lukea,oon saanu 10 kokeesta (Se tuli vaan tuurilla,heitin kaikki vastaukset xD) matikkaan ei oikeastaan voi lukea,asiat pitää oppia heti jonkun opettamina.Matikka on huonoin aineeni,koska siinä olen tavallaan "riippuvainen" opettajasta,eikä sitä voi opiskella kirjasta.
Joissain aineissa olen luonnostaan hyvä..Oikeastaan useimmissa.Koulusta pääsee helposti läpi tarvittavilla yleistiedoilla,tuntiaktiivisuudella ja hyvällä kielitaidolla. - epäilen vähän
tänne vastaa muuten vain kaikki hyvät,ei kukaan jonka keskiarvo on alle 9 oo vielä vastannu..Ja noistakin vastauksista suurin osa varmaan keksittyjä.Turhaa tällästä on kysellä,sillä ne jotka eivät ole niin hyviä eivät vastaa,tänne tulee vaan kaikki hiket kehuskelemaan "taidoillaan"..Tai no,"hiket" sillä ei nää varmastikaan oo totta.
- kin
on. oon kirjottanut viestin jossa lukee nimimerkkinä "on tullut".Mun todellaki on totta mut sen mä uskon et tänne ei vastaa kukaan joka ois saanu vaiks 4-6
- Inguis
Mulla ne on tälläiset.Olen tämmöinen keskiverto oppilas.
Matiikka:9,8,7,9,9
Liikunta:9,9,9,9
Historia:9,10,9,
Fysiikka:8
Kemia:8,8,8
Englanti:7,7,7,8,7
Ruotsi:8,8,8
Puutyö:8,8
Maantieto:9,9
Biologia:9,9
Äidinkieli:8,8,8,8,9
Kotitalous:8,8
Terveystieto:9,9
Uskonto:9,9
Jos haluan saada lähelle ysin kokeesta, joudun aloittamaan kokeeseen lukemisen melkeen, jo paripäivää ennen koetta.- on tullut
tämmosii:
Ranska 9, 10
Matikka 9
Uskonto 9
Enkku 9
bilsa 9
FyKe 9
Historia 8-,9
Oon muuten vitosella ja luen aina edellisenä iltana - ysiläinen
on tullut kirjoitti:
tämmosii:
Ranska 9, 10
Matikka 9
Uskonto 9
Enkku 9
bilsa 9
FyKe 9
Historia 8-,9
Oon muuten vitosella ja luen aina edellisenä iltanaTuota tässä:
Matikka: 9
Ruotsi: 8
Enkku: 8
Yhteiskuntaoppi/Historia: 8
Biologia: 9
Maantieto: 9
Uskonto: 8
Musiikki: 8
Äidinkieli: 8
FYKE: 8
Eli olen hieman päälle kasin oppilas ja luen kokeisiin satunnaisesti.. Mutta yleensä jos olen oikeasti keskittynyt lukemaan tiettyyn kokeeseen, niin siitä on melkeinpä aina tullu 9,5-10 eli lukemisesta oikeastaan kiinni. Yläaste on naurettavan helppo laitos... Siksipä motivaatio on mitä on... - Anonyymi
on tullut kirjoitti:
tämmosii:
Ranska 9, 10
Matikka 9
Uskonto 9
Enkku 9
bilsa 9
FyKe 9
Historia 8-,9
Oon muuten vitosella ja luen aina edellisenä iltanaOnko vitosella jo fysiikkaa ja kemiaa? Meillä ei ainakaan ollu
- et1990
Matematiikka kasi
Äidinkieli: kutonen
Historia ja yhteiskuntaoppi: kasi
Uskonto: kutonen
Ympäristötieto kutonen
Fyke (fysiikkakemia): fysiikka seiska kemia seiska
Englanti: kutonen
Musiikki: kasi
otettu päättötokarista
tällä hetkellä ammattikoulun ykkönen - fsdhsdafhe45
ei helvetti mitä hikke homoja.
luokka 9.
Matematiikka 9
Äidinkieli 9
Englanti 9
Ruotsi 9
Historia 7
Yhteiskuntaoppi 9
Fysiikka 9
Kemia 8
Maantieto 8
Biologia 8
teen läksyt kyllä joka kerraksi. En tee kuitenkaa niitä joskus kunnolla.
Kokeisiin luen kerran kaikki kappaleet. - RATHER3OOO
matikka:10 10-
enkku:9
äikkä:9
saksa:9
ruotsi:9 - Jari2
jotenkin täältä huomaa että internetin ovat asuttaneet ne luokan "oudot ja rumat nörtit"
nämä foorumit ovat muutenkin alle 10 vuotiaiden hallussa. miksi edes kirjoitan tätä kommenttia. voi huhhuh. - hörhöttäjä
Englanti: 9
Matikka: 9
Fysikka: 9
Bilsa: 9
Mantsa: 9
Kemia: 8
Terv.tieto: 8
Äikkä: 8
Yhtis: 8
Ussa: 7
Ruotti: 6
Kokeisiin luen erittäin harvoin, jos luen niin viimeisenä iltana ennen koetta ja sitten aamulla selaan mahdollisesti kappaleiden tiivistelmiä.
Ruotsia olen jopa joskus oikein kunnolla yrittänyt lukea, sanat jäävät hyvin päähän (ainakin hetkeksi...), mutta ei ole minkäänlaista aavistusta sanajärjestyksestä tai vastaavasta :) .- hörhöttäjä
^Niin ja musiikki 8
- wsdfghjl
Englanti: 10
Matikka: 7
Fysiikka: 8
Bilsa: 9
Mantsa: 8
Kemia: 9
Terveystieto: 9
Äikkä: 10
Uskonto: 10
Ruotsi: 9
Espanja: 9
Ranska: 10
Mun numerot selittyy aika paljon laiskuudella. :-----D Viimeisen vuoden aikana mulla ei oo ollut mitään motivaatiota mitään kohtaan ja jos vähän yrittäisin ni saisin helposti paremman todistuksen, mutta en pysty. :DD Esimerkiksi matikassa en todellakaan ole mitenkään huono, mulla vain ei ihan riittänyt tunneilla keskittyminen ja siitä siis seiska. Kielten kokeisiin en jaksa koskaan harjoitella koska asiat jää päähän niin helposti. Läksyt teen silloin kun jaksan. - aoycgdinu
Matematiikka: 7
Äidinkieli: 8
Historia: 6
Uskonto: 9
Biologia: 9
Maantieto:7
Fysiikka: 9
Kemia:7
Englanti: 8
Musiikki:9
Hissan ope on pershzeestä:D - juuuuuuu2
Olen 7. Luokalla
Matikka 8
Ruotsi 8
Terveystieto 7
Englanti 6
Äidinkieli 9
Fysiikka 9
Kemia 9
Maantieto 9
Musiikki 8
Kotitalous 8
Käsityö 8
Tässä ei ole kaikki aineet, KA:ni oli 8,7, ala - asteella 7,9 ;( - moi6969
7lk joulutodistuksen numerot:
matikka:10
enkku:10
ruotsi: 10
fysiikka; 10
äikkä:10
uskonto:10
(kuvis :10)
musiikki: 9
(käsityö; 9)
(liikunta; 8 ja 9 (vaihtelee ))
(kotsa; 8)
hissa; 9
biologia; 9
maantieto;9
terveystieto;9
(kemiasta ei numeroa joulutokariin annettu koska sitä on nyt vasta kevään jaksoissa mut saan varmaan 9 tai 10)
kokeiden viimeisimmät numerot taitaa olla; äikkä 10-,historia 9 ,ruotsi 10 ja bilsa 9-.
Itseasiassa tänne oli kommentoitu et tänne kirjottaa vaan luokkien rumat nörtit(tai jtn vastaavaa) ni ei mun kohalla ainakaan päde.
Läksyjä en oo tehny _yhtään_ koko keväänä(koska en oo saanu lähes mtn koska oon tehny tunnilla/opettaja ei oo antanu läksyi ku on ollu nii hyvä työrauha), joskus en oo vaa jaksanu tehä. Kokeisiin en lue, tai no riippuu kokeesta, esim biologiaan selaan kerran koealueen läpi.
Oon oppinu lukemaan 4 vuotiaana ja matikas pystyn laskee lähes kaiken päässä(oon aina pystyny ja sen takia lausekkeiden tekeminen on hankalaa). Taidan kuulua niihin luonnostaan älykkäisiin. Sitäpaitsi mä oon sellasessa luokassa, jossa on tosi monella keskiarvo yli ysin eikä yhelläkään alle kasin. Osa pänttää iha perse ruvella mutta osa ei paljoa turhaa työtä kyllä tee. Mun todistus ei oo paras(taitaa olla kolmanneks/neljänneks paras). Meitä on sellane ns. neljän kärki jotka on vielä selvästi yli muiden,yks mun parhaista kavereista tekee vähän töitä ja ka on 9,8 taas toisiks parhaalla taitaa olla 9,5 ja se hikettää oikeen kunnolla. Sit tulee mä ja yks poika joiden todistukset on lähes identtiset(lukuunottamatta sitä, et mulla on kuvis 10 ja sillä 9)ja niin pelottavaa kun se onkin ni saadaan kokeista lähes aina tarkalleen sama numero. eikä kumpikaan tehdä töitä sit yhtään - julpuu
9lk todistus:
Äidinkieli 10
Englanti (A1) 10
Ruotsi (B1) 10
Saksa (B2) 10
Matematiikka 9 (laski nyt jouluna, ennen oli 10..)
Biologia 10
Maantieto 10
Kemia 10
Fysiikka 10
Uskonto 10
Yhteiskuntaoppi 10
nyt jo loppuneet aineet:
Historia 10
Terveystieto 10
Musiikki 9
Keskiarvoni oli siis nyt jouluna 9,5, mutta laskua on tullut, sillä 8. luokalla keskiarvoni oli 9.75.. :D
Teen kyllä läksyt aina, kun niitä joskus sattuu tulemaan; meidän koulussa ei juuri läksyjä anneta, mutta tunneillakaan ei tehdä paljoa. Tuntirauha ihan perseestä ja oppilailta ei vaadita mitään (taidan vaatia itseltä muidenkin puolesta), mennään vain huonoimpien mukaan, joten olen ollut nyt ysillä todella turhautunut ja motivaatio hukassa, väkipakolla olen lukenut numeroiden tippumisen pelossa.
Kokeisiin luen aika paljon, sillä läksyjä olen omatoimisesti liian laiska lukemaan. Lisäksi muistiinpanot koealueesta ovat aivan pakolliset omalla kohdalla, sillä en opi ja muista muuten..
Sanoisin, että olisin ehkä 8-9 oppilas, jos en näkisi niin paljon vaivaa kuin nyt ja olisi kunnianhimoinen perfektionisti. En tiedä miten asiat sitten olisivat koulussa, jossa oikeasti vaaditaan enemmän. - 7lk.menossa
Matikka 10
Äikkä 10
Fyke 10
Ruotsi 9
Enkku 9
Uskonto 10
Hissa 9-10
Bilsa/maantieto 10
Musiikki (?) 9
Ja teen aina läxyt, kokeisiin luku on välillä vähän niin ja näin, mutta joissain aineissa (matikka ja fyke) olen ns. Luonnostaan hyvä ja esim. Kielet on kovan työn takana saada toi ysi tänne - joopajooopajoo
ysillä (oon siis menossa lukioon nyt)
Tein läksyt aamulla/ennen tuntia välkällä ja kokeisiin harjottelin enintään pari päivää.
Matematiikka: 9 (kokeet: 10-, 9-,9-, 9 , 8puol)
Äidinkieli: 10 (10 , kirjotelmat aina paras arvosana paitsi kerran oli 8puol)
Historia: 8 (ei ollu ysillä mut kasilla sain 8 ja 7)
Uskonto: 10 (aina yli 9-)
Ympäristötieto: 10 (ysijotain)
Fysiikka: en muista, oisko ollu 9 (ysiä)
Kemia: 9 (ysiä)
Englanti: 10 (10 )
Musiikki: 8 (ei oo kokeita) - Anonyymi
7lk
Matikka : 9
Äikkä :9
Hissa: 9
Ussa : 10
Bilsa : 10
Mantsa: 10
Fysiikka: 10
Kemia: 10
Englanti: 9
Musiikki: 10
Teen läksyt aina enemmän ja vähemmän huolellisesti joka aineesta
Kokeisiin ei tarvitse yleensä hirveästi lukea. Ruotsi on kuitenkin sen verran hankalaa että sitä varten yleensä luen enemmän ja pyydän kuulustelemaan yms.
Uskon että olen luonnollisesri hyvä koulussa koska en esim lukenu viime fysiikankokeeseen yhtään ja tuli helppo 10. Mulle riittää että on skarppina tunneilla. Saattaa muuttua kosk 8 luokka on kuulemma vaikee, mutta siitä ei tarttee onneks hetkeen murehtia - Anonyymi
9lk
Matikka : 8
Fysiikka : 8
Kemia : 8
Maantieto : 7
Ruotsi : 7
Biologia : 8
Englati : 8
Historia : 9
Äidinkieli : 8
Joudun harjoittelemaan melkeinpä kaikkiin kokeisiin kaksi viikkoa aikasemmin et voisin saada -8. Olen luonnolisesti tyhmä ja paska kaikessa🤗🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463232Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1292922- 492621
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391351- 391340