Oletteko uskaltaneet syödä E-Epaa raskauden aikana?
Tolosen sivuillahan hehkutetaan tuotetta turvalliseksi ja jopa erittäin hyödylliseksi.
Nojoo, varmaan osin puolueellistakin, mutta sitten taas Teratologisessa tietopalvelussa kiellettiin kaikki luontaistuotteet, periaatteestako? En kysynyt erikseen e-epasta. Luultavasti sekin olisi kuitenkin kielletty, selityksenä koska sitä ei ole tutkittu, kuitenkin tuntuu näkyvän (Tolosen sivuilla) että on tutkittu paljonkin kalaöljyn ja omega-rasvahappojen hyödyllisiä vaikutuksia.
Mitä olette mieltä?
Uskallatteko ottaa
4
467
Vastaukset
- söin..
minä söin ihan raskauden alussa ABC-Epaa kun poika ei suostununut enää syömään ja päiväys oli menossa. Eihän se kalaöljy ole niin "luontaistuote" kuin esim. vaikka joku "hainevä inkivääri nokkosvalmiste" :D. E-epa on puhdasta öljyä!!
- ap..
Nonni... aion minäkin kyllä syödä tuota, jos vaikka tulisi sitä älykkyyttäkin, mitä luvataan. Sitä kun ei ole koskaan liikaa ;)
- syön
Minä olen syönyt E-EPAa säännöllisesti joka päivä koko raskauden ajan. Mainitsin neuvolassakin asiasta, eikä siihen otettu muuta kantaa kuin että sitten minun ei tarvitse syödä pimeänä vuodenaikana D-vitamiinia, kun sitä on tuossa E-EPAssakin.
- Vilja
Tottakai uskaltaa! E-epasta saa yhdestä kapselista tätä aivoille tärkeää rasvahappoa sen mitä se päivässä tarvitsee eli 500 mg. Jos syöt kalaa suosituksen mukaan kaksi-kolme kertaa viikossa saat ainoastaan 50 mg epaa. Sillä ei ole todettu mitään haitallisia vaikutuksia ja sitä suositellaan myös lapsille. Minä olen vakuuttunut sen tehosta omasta kokemuksesta, olen lievästi masentuvaa tyyppiä ja epa on tähän auttanut. Se ehkäisee raskausajan masennusta. Itse odotan esikoista ja otan tätä säännöllisesti. Suosittelen lukemaan Tolosen kirjan Voita masennus luonnollisesti. Siinä on myös raskausajan lisäravinteista hyvää tietoa. Onhan muitakin kuin juuri Tolosen epa eli en nyt mitenkään yhtä tuotetta mainosta. Tuosta D-vitamiinista en kyllä ole varma että onko epassa sitä, minusta ei ole ja nyt ei ole sitä pakettia että voisin tarkistaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481