Minkä ikäinen teijän mielestä on teiniäiti? itse olin 20 kun sain lapsen..en pidä itseäni teini äitinä ainakaan.
????Teiniäiti????
9
1430
Vastaukset
- kamalanvanha
Teini on teini-ikäinen eli henkisesti mullistuiässä, yleensä tämä tarkoittaa sellaista aikuistumisriitti-ikää, joka ei joissain tapauksissa näytä loppuvan edes 40:neen ikävuoteen mennessä :)
Teini-äidiksi kaiketi luokitellaan kaikki raskaaksi tulevat alta 18vuotiaat, eli ns. täysi-ikäisyyden alittavat.
Toki jokin 19 vuotias voi itseään teini-äidiksi kutsua, jos siltä tuntuu ja taasen 16-vuotias saattaa olla hyvinkin kypsä ja henkisesti luokiteltava vaikkapa 30-tasolle. Kaikki luokituksethan on ihmisten tekemiä ja näin ollen täysin epäluotettavia ;)- millamaria
siis alunperinhän sana teini on tullut englannin kielen numero päätteistä sixteen,seventeen,eighteen ja nineteen joten tämän mukaan kaikki alta 20 laskettaisiin teineihin,mutta nykyään asiaa ei enää ajatella näin vaan alta 17 vuotiaita pidetään noina paljon puhuttuina teinivanhempina.
- teenage
eli teini-iässä 13-19v olevat: thirTEEN-nineTEEN
- MIina
mutta hyvin nuori kumminkin. Tyttäreni 20v odottaa nyt lasta ja hän on mielestäni hyvin nuori. Itse sain ensimmäisen lapseni 22-vuotiaana ja olin oman äitini mielstä silloin aivan liian nuori.
- ei enää teini
Itse olin 17 kun sain ensimmäisen ja ainokaisen lapseni! Enkä ole katunut asiaa päivääkään. Nyt lapsukaiseni on täysi-ikäinen ja meillä on aivan fantastiset välit! En kuitenkaan itse toivoisi vielä tulevani mummoksi.... :)
- oioi
Kirjallinen ilmaisutaitosi ainakin on kuin teinillä.
- ei enää teini
Niinhän se voi ollakin, en nääs nääs tunne itseäni edelleenkään keski-ikäiseksi!!!! Kai se johtuu siitä, etten välitä tehdä elämästä niin kovin totista ja masentavaa kuten näemmä eräät... ;)
- jkjljk
Mun mielestä sä olet nuori äiti, ei teiniäiti. Mä en kyllä itse kannattais nuoria äitejä sillä mielestäni pitää nauttia rauhassa elämästä.. kyllä se siitä sitten se aika tulee millon hankkii lapsia mutta ei sen pitäis sekaantuu ihmisen nuoruuteen sillä se on ihan oma aikansa
- äippä
teiniäidiksi lasketaan kaikki alle 20 vuotiaana lapsensa synnyttäneet äidit!Itse olin muutaman päivän vajaa 20 kun sain esikoispoikani ja heti lyötiin leima otsaan "teiniäiti". aikast huvittavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774