SAATANA EI VOITTAA

Totuuden kannattaja

HERÄTYS,IHMISET!!! Puhutaan vakavasti!
Pyydän teitä antamaan pelkän yhden äänen Carolalle. Hän laulaa totuudesta,rakkaudesta. Kaikki riippuu teistä,halutteko nähdä enemmän vihaa tai rumaa TV:ssä,mitä on jo HYVIN RIITTÄVÄSTI vai kauneutta ja hyvää.
Mitä monia ihmisiä oikee vaivaa,kun ne haluaa "lordin" voittajaksi? Onko viha tullut meidän ihannepiirteeksi? Kysykää rehellisesti itseiltä,mitä houkuttelee enemmän - hyvä vai paha? Syötäisittekö paskaa kakun tilalle? En uskoisin. Niin jos haluatte vaikuttaa,antakaa teidän äänen "kakulle",CAROLALLE!

13

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljä!

mitä ihmeen vihaa??Et ole tainnut kuunnella sanoja kovin tarkkaan tai sitten et vain ymmärrä.Ja ne on maskit mitä Lordilla on päällä.Ei ne oikeasti sille näytä vaan ovat kuin ovatkin tavallisia ihmisiä.TV sarjoissakin on näytteliöitä,vähän sama homma lordin kanssa,on niiden rooli vetää hirviö linjaa.Maailmassa kun on oikeastikin asioita mihin kannattaisi puuttua,niin lopetetaanko älyttömien asioiden päivittely.

• puhuen

Mitäs sulla muuten sitten töllö on jos sieltä näkyy pelkkaa paskaa... Mee seurakuntaan laulaa virsiä tai muuta ruotsiin niin sustakin tehdään lepso tai håmå

• LOL!

Huh mikä sekopää oot, menisit pian hoitoon!!

Opettele myös kirjoittamaan...

• Huonoa esimerkkiä

Niin, eli antakaa olkaa ihania ja antakaa sille Carolelle, kaikki äänet! Itse oon lapsi hei oon 11w ja kirjotan tänne vaan sen takia, että en jaksa kattoa sellasen Lordin naamaa enään!
      Muutenkin hän laulaa saatanasta-pirusta-saatananpalvojista! Rumaa kielen käyttöä minusta!
      Ja todella ruman kuuloista, varsinkin euroviisuissa!! ANTAKAA NE ÄÄNET NYT CAROLELLE
      LORDI ON PELOTTAVA ME KAIKKI LAPSET PELÄTÄÄN SITÄ
      AUTTAKAA, ÄLKÄÄ ANTAKO MEIDÄN ENÄÄN KIDUTA!

• mutto

Ekaksi: Kaikki lapset EI pelkää Lordii!
        Tokaksi: Jos et jaksa kattoo Lordii, nii älä sitte kato!
        Kolmanneksi: Ehkä sinun mielestä se on rumankuulosta, mä en ainakaa välitä kun laulavat englanniks. Ja se vaa LAULAA niistä ei PALVO!!!

Ja mä en jaksa muistella kuka se Carole on, mut sanon et se on varmaa aika tylsän(no ei tylsän, mut tavallisen) näköne Lordii verrattuna. ;)

No nytte pittää mennä valmistautumaan euroviisuihin, ja Lordin kannustuksee.

• ainakin

lapset olivat pettyneitä kun lordi ei olekaan oikeasti hirviö.Jos pelottaa niin vähästäpä säikähdät.Osa suomalaisista miehistä kun sattuu nyt vaan olee ton näkösii.

• -----

Kaikki näkee, että olet oikeasti aikuinen. Kunnolla kasvatettu lapsi ei pelkää tollasia maskeerattuja tyyppejä vaan ehkä joku aivopesty uskovainen. Mun 9- vuotias pikkusiskokin on kauhee LORDI-fani!

• HellsAngel

11-vuotiaiden kuuluis olla jo unten mailla, eikä suinkaan katselemassa kaikenlaisia pahoja Lordi-setiä...kipi-kipi nukkumaan siitä, ettei mörkö vie pesäänsä

• älä nyt viitti!!!

nauruun tappaa,a-p-u-v-a! hei haloo! TOTUUS SÄ ET OO LAPSI! ja eikö lasten ohjelmissa ole vaikka mitä örkkejä,karva otuksia-ei ne oo nalleja,koiria tai muita norm.lelu/satuhahmoja...niin se pelottavuudesta,ei lapset pelkää ja on vahempien asia ohjata lapsia!!!

• Tai Nykänen

Kyllä Lordi saa puolestani vetää viisunsa ja tuoda voiton kotiin, mitä enempi asiaa vatvotaan ja sekoitetaan saatanat ja kaikki niin siitähän se riemu syntyykin... ei tarvi sytyttää tikkua enää, kaikki eivät edes tunnu osaavan laulujen sanojakaan. Minun puolestani sais olla vaikka Matti Nykänen etunojassa laulamassa samuraita,mutta suomelle voitto kotiin!!!

• sjfsfsdgdsgds

Niin, että minusta se joka pelkää lordia, niin oma ongelma! Ja sitä paitsi, että lordi sais kyllä tuoda voiton koti-Suomeen! muuten en niinkään tykkää lordist

• mä vaan
        sjfsfsdgdsgds kirjoitti:

Niin, että minusta se joka pelkää lordia, niin oma ongelma! Ja sitä paitsi, että lordi sais kyllä tuoda voiton koti-Suomeen! muuten en niinkään tykkää lordist

sanoo vanha sananlasku.. uskovaisia millään tavalla mollaamatta on pakko muistella koulun uskonnon opetusta; suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksymistä painotettiin kovasti... saatan muistaa väärinkin.. joka tapauksessa, lordi on minun mielestäniluonut onnistuneen ja huomiota herättävän imagon.. kappaleen monstermanista itse tulkitsin kertovan juuri ulkoisiin ominaisuuksiin perustuvasta tuomitsemisesta

• VESSELI-65

Heippa!
      Minä en oo metallin ym. kannattaja mut klassillisen kylläkin , mutta hemmetin hyvä protesti koko kisoja ajatellen tämä voitto.soitan esim.seurakunnan puhallin yhtyeessä.Laitoin äänen Ruotsille ja Turkille.Koko euroviisu on ollu täysin mätä jo ainakin 10-vuotta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe