Uuden lakiehdotuksen mukaan transsukupuolisen sukupuoli voidaan tulevaisuudessa muuttaa Espanjassa asiakirjoissa, jos transsukupuolinen on elänyt vähintään 18 kuukautta uudessa sukupuolessaan psykologisen seurannan alla. Leikkausta ei tarvita.
http://www.queer.de/news_detail.php?article_id=4817
--------------------------------------------------------------------------------
Espanjan transsukupuolisille on tulossa lisää oikeuksia
9
1586
Vastaukset
- sehr gut
^_^
- Fornevermore
Onks toi joku vihasivusto?
Ainakin kommentit juttuun ovat myönteisiä. - Transdiggari
Kyllä mielestäni oman vartalon määräämisoikeus on ihmisellä itsellään.
- Mää
Ei pelkästään vartalon määräämisoikeus vaan kaikki muukin normaalissa ihmiselämässä. Suomalaisuuteenhan liittyy kovasti käsityksien ja mielikuvien luomista ulkopuolisista ihmisistä ja jonkimoista holhoaamista. Olen omasta puolestani pahoillani, mutta olen joutunut ja aijon edelleen oman hyvinvointini vuoksi tekemään hieman omalaatuisia ratkaisuja elämässä.
- Pelot
Mää kirjoitti:
Ei pelkästään vartalon määräämisoikeus vaan kaikki muukin normaalissa ihmiselämässä. Suomalaisuuteenhan liittyy kovasti käsityksien ja mielikuvien luomista ulkopuolisista ihmisistä ja jonkimoista holhoaamista. Olen omasta puolestani pahoillani, mutta olen joutunut ja aijon edelleen oman hyvinvointini vuoksi tekemään hieman omalaatuisia ratkaisuja elämässä.
Pahimmat pelot edelleen liittyy sihen, etten tule voimaan hyvin siksi, etten saa elää normaaliksi katsomaani elämää.
- Mää
Pelot kirjoitti:
Pahimmat pelot edelleen liittyy sihen, etten tule voimaan hyvin siksi, etten saa elää normaaliksi katsomaani elämää.
Helpostihan ulkopuoliset maalailevat piruja seinille taikka rakentelevat pilvilinnoja, mutta niistä linnoista ja piruista olen jo näkökantani ilmaissut. Jos tähän päälle joku sanoo, että käyttäydyn kuin elämässäni ei olisi mitään tapahtunutkaan, niin kysymys on kirjaimellisesti ottaen siitä, ettei ole mitään tapahtunutkaan ja jos tapahtuu, niin mielestäni tämäkin lähtökohtaisesti henkilökohtaiseenn yksityiselämääni liittyvä seikka = näin saavutan hyvinvointini, enkä ole velvollinen myöskään vakuuttelemaan ketään mistään.
Saanko minä voida aavistuksen paremmin kuin presidenttimme?
- Meeri-Anneli
Näinhän tuo operaatio tapahtuu Suomessakin, Espanja seuraa ilmeisesti perässä. Sukupuoli vahvistetaan (muutetaan) toiseksi kun lain ja asetuksen määräykset täytetään: Psykologinen seuranta ja vähintään vuoden hormonihoito sekä onnistunut eläminen vastakkaisessa sukupuolessa. Ei siihen tarvita minkäänlaisia leikkauksia, hormoneja kyllä joutuu käyttämään että tulee steriiliksi kuten laissa vaaditaan. Korjausleikkaus voidaan tehdä uuden sukupuolen vahvistamisen JÄLKEEN jos sitä itse haluaa, pakko se ei ole.
- Dana International?
Hauskaa että meni nyt mille tahansa ulkolaisen lehden/portaalin sivuille niin siellä on Lordi, Finland ja Monsterband.
Mutta kun yhdellä sivulla luki ettei Lordi ole viisujen eka kummajainen ja mainittiin Dana hmmm. Minusta Dana International oli ihan normaali kaunisääninen nainen? Miksi transsukupuolisuus tekisi ihmisestä kummajaisen, aika loukkaavaa.- Epänormaali
>
Normaalius on sitä, että vastaa yhteiskunnan keskiarvoa. Jos siis on nainen on syntynyt miehen kropalla, kyseessä on aika epänormaali, normista poikkeava, tilanne.
Kaunis ääni? Makuasia, mutta olen kyllä kuullut korvia enemmän hiveliä ääniäkin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760