Hei!
Olen identtinen kaksonen ja ongelmani on kaksoissiskoni. Olemme kuin paita ja peppu mutta en voi sietää aina siskoni käytöstä:( hän pätee joka asiassa ja yrittää tehdä itsestä parempaa kuin minusta. Osa ystävistäni ovat sanoneet että siskoni on paljon kylmempi kuin minä. Yritän aina kaikkeni ja välillä harmittaa kun tulee vain paskaa niskaan. Tätä on todella vaikeaa selittää, mutta siskoni yrittää olla parempi kuin minä..hän ei huomaa sitä itse vaan suuttuu jos sanon siitä hänelle.
Onko muilla samanlaisia ongelmia? Miten selvitä niistä?
Kaksosille
123
1
560
Vastaukset
- IDENTTINEN
Mä osaan sanoa sulle, että kasvata omaa identiteettiäsi vain vahvaksi, niin aikaa myöten huomaat, ettet enää välitä siskosi käyttäytymisestä. Minkä ikäinen olet? Onko sulla omia kavereita? Omat kaverit ovat tärkeitä ja ns.omat jutut.Koita olla välittämättä hänen käytöksestään ja kuten sanoin, aika auttaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636