Hei!
Olen identtinen kaksonen ja ongelmani on kaksoissiskoni. Olemme kuin paita ja peppu mutta en voi sietää aina siskoni käytöstä:( hän pätee joka asiassa ja yrittää tehdä itsestä parempaa kuin minusta. Osa ystävistäni ovat sanoneet että siskoni on paljon kylmempi kuin minä. Yritän aina kaikkeni ja välillä harmittaa kun tulee vain paskaa niskaan. Tätä on todella vaikeaa selittää, mutta siskoni yrittää olla parempi kuin minä..hän ei huomaa sitä itse vaan suuttuu jos sanon siitä hänelle.
Onko muilla samanlaisia ongelmia? Miten selvitä niistä?
Kaksosille
123
1
525
Vastaukset
- IDENTTINEN
Mä osaan sanoa sulle, että kasvata omaa identiteettiäsi vain vahvaksi, niin aikaa myöten huomaat, ettet enää välitä siskosi käyttäytymisestä. Minkä ikäinen olet? Onko sulla omia kavereita? Omat kaverit ovat tärkeitä ja ns.omat jutut.Koita olla välittämättä hänen käytöksestään ja kuten sanoin, aika auttaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890