Elikkäs olisin ostamassa jotain näistä:
KeeWay matrix
Peugeot Speedfight2 iron-X
jokin Kymco
Jos on jotain sanomista näistä merkeistä niin sanokaa.
5
1191
Vastaukset
- lollero6
Aikamoinen hinta ero.Peugeot ja keeway
- jamadaba
yammy
- epa90
keeway matrixissa on paras hinta/laatu-suhde. itselläni on ollut kyseinen skode viime kesästä lähtien. olen ollut tosi tyytyväinen valintaani.
matrix on toiminut ilman mitään ongelmia, hyvä vääntö ja helppo saada kulkemaan keewayn omalla virisarjalla. parasta matrixissa on kuitenki ulkonäkö.
suosittelen kaikille ketkä haluaa laadukkaan, tehokkaan ja hyvännäköisen skootterin.- Scalper
Eli KeeWay Matrix
- diiu
Jos sä haluat edullisen niin kannattaa toki hankkia tuo Keeway, itselläni on myös ja hyvin on toiminut. Kaverilla Peugeot, eikä siinäkään mitään vikaa ole ollut, mutta olihan se kalliimpikin. Tosin mitään huomattavaa eroa en ole siitä löytänyt verrattuna mun skootteriin. Siis laadussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770