Jasmine Jewels - verkkokauppa

Damra

Heissan

Onkohan täällä kellään kokemuksia Jasmine Jewels - verkkokaupasta? Löysin sivuilta nätin sormuksen ja haluaisin tietää muiden kokemuksia. Onko kyseinen verkkokauppa luotettava? Sormuksella olisi hintaa n. 500€ eli en ihan mistä vain sellaista uskaltaisi tilata.

8

5328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettiputiikeista,

mutta "ikkunashoppailu" on ihanan rentouttavaa. Nautinnollista katsella kauniita, huolella suunniteltuja ja valmistettuja vaatteita ja tavaroita.

• vhvhhvvb

Kävin joskus kattelee kyseisen verkkokaupan sormuksia ja täytyy sanoa, etteivät erityisen laadukkailta vaikuttaneet. Kivien laatu ei kovin hyvä ja työnjälki jotenkin tuhruisen näköistä. Tietysti kuvien perusteella on vaikea tehdä kovin tarkkaa arviota. Myyn itse työkseni koruja ja en todellakaan suosittele tilaamaan ulkomailta tulevia sormuksia netistä. Tulosta malli ja teetä samanlainen.

• Kultaseppä

halvemmaksi tulee.

• Katti

itse ajattelimme tilata titaaniset sormukset kyseisestä liikkeestä. niitä kun on kuitenkin aika hankala alkaa teettämään...

• Me tilasimme sieltä titaaniset,ja on aivan samaa laatua kuin täällä liikkeissäkin on.Toki mistään niiden muista sormuksista en voi sanoa mitään..mutta jos ei kaiverruta sitä kautta sormusta niin sen voi palauttaa.

• bemari850
        kettu1 kirjoitti:

Me tilasimme sieltä titaaniset,ja on aivan samaa laatua kuin täällä liikkeissäkin on.Toki mistään niiden muista sormuksista en voi sanoa mitään..mutta jos ei kaiverruta sitä kautta sormusta niin sen voi palauttaa.

Samoin me tilattiin lähes 600 euron timanttisormus ja kyllä olikin tyylikäs. Kävimme tuossa ohimennen kyselemässä kultasepänliikkeessä sormuksen laatua kun saimme sen, niin kyllä siellä ainakin kehuttiin että laatu on erittäin hyvää, ruotsalaisia kuulemma ovat.

• Uusil

Vaikka tää onkin tosi vanha ketju nii silti haluan tänne kirjottaa! Tilasin vihkisormukseni jasmine jewelwsiltä ja kaikki meni täydellisesti. Saapui ajallaan ja nätisti pakattuna. Lisäksi henkilökunta oli erittäin avuliasta. Olivat jopa halukkaita lähettämään minulle sormusmittaajan Chileen asti!! Todella tyytyväinen tämän liikkeen palveluun!! Iso kiitos jasmine jewelsiltä. Mulle oli tilattava titaanisormus allergioiden takia ja näillä oli hirmu kauniita (melkein mikään muu liike ei edes myy timantillisia titaanisormuksia). Siitäkin iso plussa!!

• Tyytyvainen

En ole sormuksia sieltä tilannut, mutta muita koruja kylläkin. Aina on tilaukset tulleet ajallaan ja olleet mitä pitääkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      311
      6725
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3779
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      203
      3076
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2767
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1912
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1662
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      207
      1654
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1518
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1511
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1398
    Aihe