Jasmine Jewels - verkkokauppa

Damra

Heissan

Onkohan täällä kellään kokemuksia Jasmine Jewels - verkkokaupasta? Löysin sivuilta nätin sormuksen ja haluaisin tietää muiden kokemuksia. Onko kyseinen verkkokauppa luotettava? Sormuksella olisi hintaa n. 500€ eli en ihan mistä vain sellaista uskaltaisi tilata.

8

4102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettiputiikeista,

      mutta "ikkunashoppailu" on ihanan rentouttavaa. Nautinnollista katsella kauniita, huolella suunniteltuja ja valmistettuja vaatteita ja tavaroita.

      • vhvhhvvb

        Kävin joskus kattelee kyseisen verkkokaupan sormuksia ja täytyy sanoa, etteivät erityisen laadukkailta vaikuttaneet. Kivien laatu ei kovin hyvä ja työnjälki jotenkin tuhruisen näköistä. Tietysti kuvien perusteella on vaikea tehdä kovin tarkkaa arviota. Myyn itse työkseni koruja ja en todellakaan suosittele tilaamaan ulkomailta tulevia sormuksia netistä. Tulosta malli ja teetä samanlainen.


    • Kultaseppä

      halvemmaksi tulee.

    • Katti

      itse ajattelimme tilata titaaniset sormukset kyseisestä liikkeestä. niitä kun on kuitenkin aika hankala alkaa teettämään...

      • Me tilasimme sieltä titaaniset,ja on aivan samaa laatua kuin täällä liikkeissäkin on.Toki mistään niiden muista sormuksista en voi sanoa mitään..mutta jos ei kaiverruta sitä kautta sormusta niin sen voi palauttaa.


      • bemari850
        kettu1 kirjoitti:

        Me tilasimme sieltä titaaniset,ja on aivan samaa laatua kuin täällä liikkeissäkin on.Toki mistään niiden muista sormuksista en voi sanoa mitään..mutta jos ei kaiverruta sitä kautta sormusta niin sen voi palauttaa.

        Samoin me tilattiin lähes 600 euron timanttisormus ja kyllä olikin tyylikäs. Kävimme tuossa ohimennen kyselemässä kultasepänliikkeessä sormuksen laatua kun saimme sen, niin kyllä siellä ainakin kehuttiin että laatu on erittäin hyvää, ruotsalaisia kuulemma ovat.


    • Uusil

      Vaikka tää onkin tosi vanha ketju nii silti haluan tänne kirjottaa! Tilasin vihkisormukseni jasmine jewelwsiltä ja kaikki meni täydellisesti. Saapui ajallaan ja nätisti pakattuna. Lisäksi henkilökunta oli erittäin avuliasta. Olivat jopa halukkaita lähettämään minulle sormusmittaajan Chileen asti!! Todella tyytyväinen tämän liikkeen palveluun!! Iso kiitos jasmine jewelsiltä. Mulle oli tilattava titaanisormus allergioiden takia ja näillä oli hirmu kauniita (melkein mikään muu liike ei edes myy timantillisia titaanisormuksia). Siitäkin iso plussa!!

    • Tyytyvainen

      En ole sormuksia sieltä tilannut, mutta muita koruja kylläkin. Aina on tilaukset tulleet ajallaan ja olleet mitä pitääkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe