Terve.
Hankin tuossa jokin aika sitten uuden Samsungin taulutelevision (mallia en muista). Kuitenkaan PIP (Picture-in-picture) ei toimi. Kun painan kaukosäätimenin PIP-nappia, ruutuun tulee "Ei käytettävissä". Kun yritän valikosta ottaa PIP:n käyttöön, sitä vaihtoehtoa ei voi valita. Ohjekirjassa ei kerrota miksi. Osaisiko joku auttaa?
Samsung PIP
4
2633
Vastaukset
- vähän
mallista. Muutamissa malleissa PIP toimii vain tietokoneen kanssa eli kun toinen signaali syötetään VGA liittimen kautta.
- Kelli
Malli lienee LE32R72B 32"
- Kakkiainen
Kelli kirjoitti:
Malli lienee LE32R72B 32"
Tsekkaa: http://www.samsung.com/fi/products/tv/lcdtv/files/le-32r72b_fi_b2c.pdf
Oikea alanurkka. Eli tosiaan toimii vaan PC:n kanssa ja HDMI piuhaa käytettäessä.
- Anonyymi
Minulla tilttasi tämä PIP-toiminto jotenkin. Telkkari on Samsungin joku Neo QLED -malli.
Eli ensin katsoin kahta kanavaa ihan normaalisti. Sitten se pikkukuva vain meni mustaksi ja nyt sitä mustaa ruutua ei saa mitenkään ois näkyvistä.
Vaikka menen asetusvalikkoonkin, niin se koko PIP-valikko näkyy tavallaan "himmeämpänä" ja siinä lukee, että ei käytössä. Jos yritän mennä siihen valikkoon, tulee teksti "PIP ei ole käytettävissä".
Eli siis lyhyesti: PIP ei ole käytettävissä, mutta se musta ruutu kuitenkin näkyy muuta kuvaa osittain peittämässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886