Ovako muut kohtalotoverit huomanneet, yhtäkillistä finni räjähdystä kesken antibiootti kuurin? Itsen olen tällä hetkellä tetracyclin antibiootti kuurilla. Nyt 1kk kuurin jälkeen iski pieni räjähdys otsaan ja rintaan. Kumpaiseekin osoitteeseen tuli kourallinen finnejä parin päivän sisään.
Otsaa en ihmettele koska se on ollut aina se hankalin kohta itselläni, mutta tuo rinta on aivan uusi minulle. Rintaan tuli kourallinen finnejä pienelle alueelle.
Kuuluuko tämä räjähdys parantumiseen vai pitäisikö tarkistaa antibiootti kuurin vahvuutta?
Otsaa en ihmettele koska se on ollut aina se hankalin kohta itselläni, mutta tuo rinta on aivan uusi minulle. Rintaan tuli kourallinen finnejä pienelle alueelle.
Kuuluuko tämä räjähdys parantumiseen vai pitäisikö tarkistaa antibiootti kuurin vahvuutta?
Vastaukset 4
Vanhimmat
Mulle kävi ihan samalla tavalla. Nyt kun kuuria on 2,5 kk takana päin niin alkaa vasta helpottamaan ja iho on puhdistunut niin, ettei näppyjä enää juuri tule.
Minä olen nyt yhdeksättä viikkoa samalla kuurilla, eikä minulla ainankaan ole ollut missään vaiheessa tuommoista...
totesin että finnit tulee aina samaan aikaan menkkoihin nähden, ei samaan aikaan, vaan vähän ennen, naisilla ainakin sisäinen kierto vaikuttaa kaikeen, tietysti se vaikuttaa tailin eritykseenkin! :)
Mitenköhän tuo teoria pätee minuun kun on mies :D