Katinkullan kylpylän edessä on selvät merkit jotka osoittavat parkkipaikat niin henkilö- kuin isommillekkin autoille. Yhtä selvät merkit kieltävät pysäköinnin "sisääntuloväylän" varteen pysäköinnin. Silti jatkuvasti tämä on tukittu pikkuautojen toimesta. Alueella ajaa runsaasti linja-autoja. Niin tilausliikennettä, kuin paikallista. Miksi tämä laiton pysäköinti sallitaan? Haluaako kylpylä suojella rikkaita asiakkaitaan ja sallii lain rikkomisen? Eikö laki ole sama köyhälle kuin rikkaallekkin. Nämä "rikkaat" unohtavat monesti, että laki koskee myös heitä. Itse linja-autoa ajavana henkilönä minua on alkanut ottaman paikka pttiin tosissaan. Aina saat olla varomassa, että et vedä keulalla tai perällä jonkun ajokista kylkeä auki. Mitä, jos vedänkin? Autohan on laittomassa paikkaa? Pyydänkin nyt ihmisten kiinnittävän huomiota asiaan. Kohta bussit alkavat boikotoida kyseistä paikkaa.
KATINKULLAN ETEEN PYSÄKÖINTI!
10
1719
Vastaukset
- peruuttelija
Kys.paikassa peruutin väärinpysäköidyn auton kylkeen,ja ovi meni siitä sisään.Väärin pysäköidyn auton kuljettaja maksoi viulut.
- taas näitä
sillä en usko minä tuohon väittämään mutta ole sinä siinä uskossa. Sinun teorian mukaan saa siis ajaa jalankulkijankin hengiltä jos ylittää tien muualta kuin suojatiellä ? heh hehtai joka ajaa ylinopeutta saa ampua jotta homma loppuu ? eikö se noin mene jos sinun juttu pitää paikkaansa. Jos sinä peruutat jonkun päälle maksat sinä viulut vaikka olisi auto varastettu jne. usko pois
- Matti
Joko Katinkullassa on oma laki tai sitten sinä valehtelet. Miten ne ennenmuinoin sanoivatkaan, että "ulukomaille Sotkamoon", sehän näköjään pitää paikkansa kun siellä noudatetaan muuta kuin Suomen lakia.
- óvat
yleensä Kainuussa todella ystävällisiä ja auttavaisia joten taitaa nyt ottaa pahasti pattiin. Pitäisikö asiasta kirjoittaa vaikkapa yleisönosastolle paikallislehteen?
Vai helpottiko sinnuu jo kun kirjoitit tänne ?- linjurikuski
ole muualta kuin jostain kitu kainuusta vai luuletko jonkun kainuulaisen menevän linjurilla jonnekin katinkultaan?
- Myyrälle
# Miksi tämä laiton pysäköinti sallitaan?
Ei sitä sallita mutta vaikea sitä on estääkkään muuten kun laittamalla vahdin parkkipaikalle.
# Eikö laki ole sama köyhälle kuin rikkaallekkin
Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Money talks.
# Kohta bussit alkavat boikotoida kyseistä paikkaa.
Tuskinpa alkavat. Kuski eli Myyrä voi kyllä vaihtua mutta bussit tulevat katinkultaan kuten ennenkin. - öasö
varohan urpo jos vedät sillä keulallas tai perseelläs mun autoon niin minä räjäytän sinun talon!!!
- O.P
Niinhän sä luulet. Tossa sen näkee mitä asiallinen keskustelu saa aikaan. Homma jatkuu samanlaisena niin kauan, kunnes poliisi viittii hommaan puuttua.
Kyllä se perkele laki ja järjestys rikkaillekkin löytyy. - kumipyörällättäjä
Tuo on järjetöntä uhkaamista,haluatko tiilenpäitä lukemaan tollo loppuiäksi?
- Hanu
O.P kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Tossa sen näkee mitä asiallinen keskustelu saa aikaan. Homma jatkuu samanlaisena niin kauan, kunnes poliisi viittii hommaan puuttua.
Kyllä se perkele laki ja järjestys rikkaillekkin löytyy.Ne on katinkullassa käyvät nykyään ihan tavallisia pulliaisia, jos ne koskaan rikkaita ovat olleetkaan...tuulipuvut päällä viihtyvät niinkuin muutkin tavan kainuulaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743