Minusta

on älyttömän

surullista, millaiseksi maailma on tullut. Täällä on paljon tarinoita siitä, kuinka on tultu pahasti petetyiksi ja jätetyiksi, jonka jälkeen rakkaus on alkanut ahdistamaan ja pelottamaan ja on alettu harrastamaan vain pinnallisia suhteita.
Ja sitten jos joku pääsee vähän lähemmäksi, niin sellainen "kunnollinen" ihminen jätetään heti ja ajatellaan, että kyllä minä joskus tulevaisuudessa löydän sen oikean. Me pakenemme onnea, koska emme enää uskalla ottaa riskiä kun on kokenut ne kauhun hetket kun on tajunnut rakkaan ihmisen pettävän ja menettänyt uskon.
Miten saada enää kehenkään rakennettua luottamus kunnolla? Miten enää uskaltaa heittäytyä kunnolla uuteen suhteeseen niin että se paniikki ja ahdistus väistyisivät eikä tarvitsisi olla koko ajan peloissaan, että se toinen pettää vaikka kyseinen henkilö ei edes olisi pettäjäaineista???

5

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tulee turpaan

noin niinkun "jatkuvalla syötöllä", sekä miehiltä että naisilta, niin kyllähän se tietystikin vähän varovaiseksi saattaa vetäistä. Mut älä ihmeessä tuo tätä tunnekylmyyttä esiin, sinuthan voitaisiin leimata... noo sanotaan nyt vaikka sitten "psykopaatiksi".

• Fire84

vastauksen noihin sun kysymyksiin, olisin onnellinen. Olen miettinyt samaa jokaisen pieleen menneen ihmissuhteen jälkeen. Luulen kuitenkin niin, että kaikki lähtee itsestään. Ei voi muuta kuin yrittää jatkaa. Itselle on tullut turpaan ja huolella jatkuvasti viimeisen 7 vuoden aikana, mutta en halua antaa periksi, koska silloin luovuttaisin. Luovuttaminen ei kannata koskaan.

• etsitään

henkistä yhteyttä enemmän kuin fyysistä? Moni tuntee itsensä yksinäiseksi tässä maailmassa. On tietysti niitäkin, jotka haluavat kokeilla s-suhdetta mahdollisimman monen naisen/miehen kanssa elämänsä aikana.

• kummissaan

rauhassa ja ajttelemalla, että onneksi jos kaikki muut valitsevat hypätä kaivoon ei itse tarvitse tehdä samoin! Täällä ainakin halutaan kunnon suhde, aitoa rakkautta ja ihan oikeata välittämistä. Eikä aikeinakaan muuttaa näkemyksiä, vaikka mitä kaikkea elämässä olisikin tapahtunut. Sen hienompaa se sitten on ja ne jotka haluavat pinnallisia suhteita, niistä iloitkoon. Vain aito sopii tänne, vaikka en tosikko olekaan ;)

• Sydän karrella

On suurta ylimielisyyttä järjestellä sydämiä, niitä kuulematta. Varsinkaan jo suljettuja sellaisia. Avoinna olevien kohdalla saattaa onnistumiasiakin toisinaan tulla, mutta jo leiskuvan lemmen sohiminen ihmetyttää suuresti. Lempi ei leisku jonkun muun mieliksi, vaan sydänten syttymisestä ja liekehtivää ei voi uudelleen sytyttää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe