Mulla on nyt ihan kamala paniikki!!! kuukausi sitten tein raskaustestin joka näytti negaa,ja menkat olivat kaksi viikkoa sitten, mutta nyt olen vuotanut viikon ruskeaa ja veristä vuoto, en kylläkään samallalailla kuin menkoissa mutta kuitenkin olen ihmetellyt outoa vuotoa ja kun menkoistakaan ei ole kuin pari viikkoa...No sitten hain äsken raskaustestin joka näytti selvää plussaa eli kaksi viivaa tuli selvästi näkyviin...Nyt tarvitsen apua siinä että pelkään kamalasti että minulle olisi keskenmeno tulossa, olen kyllä lukenut että raskaudenalkuvaiheessa saattaa tulla pientä vuotoa mutta kun tätä on jatkunut jo viikon...onko kenelläkään kokemusta samasta tilanteesta....Lapsi olisi niiiiin toivottu ja nyt huoli on ihan hirveä....pikaisia vastauksia!!!!!
APUA
laura200
3
789
Vastaukset
- pettynyt
se on valitettavasti keskenmenoa,............
- ..........................
se on just se otan osaa
- ei luonnollisesti
kukaan voi täällä kertoa sinulle. Odotat mitä tuleman pitää tai menet lekuriin.
Minulla tuli ensimmäisen raskauteni alussa ruskehtavaa vuotoa, luulinkin usean päivän ajan, että kuuukautiset ovat alkamassa, mutta eivät alkaneetkaan. olin raskaana, enkä saamassa keskenmenoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080