nii mitä ostaa jätkälle jolla on synttärit?? jätkäni on 17
mitä ostaa poikaystävälle??
7
642
Vastaukset
- Milkakuu
Mitä jos pitäisit vaikka hänelle ikimuistoisen illan? Etkä ostaisi hänelle mitään.
Tai sitten kysyt häneltä suoraan tai vihjaillen, mitä häneltä esimerkiksi puuttuu tms. ;) - santakulta
Lahjan hintahan riippuu aika pitkälti, kuinka kauan olette seurustelleet. Eli siis kuinka paljon kannattaa satsata kyseiseen henkilöön, jos suhde ei ole varma, ei kannata paljoa.
Mitä poikaystäväsi harrastaa/mistä hän pitää? Kannattaa kysellä suoraan, mitä hän haluaisi lahjaksi, jos on liian hankalaa itse keksiä :)
Oletko käynyt hänen huoneessaan? Sieltä saa aika paljon vinkkejä vähän vilkuilemalla sisutusta ja mielenkiinnon kohteita, joista et ehkä vielä tiedä muuten.
Vanhempiin hyvät välit? Kannattaa kysyä pojan vanhemmilta, mitä hän olisi ehkä jo kauan haaveillut. Saattaisi sekin helpottaa. Tai jos pojalta löytyy sisaruksia. - Elenya
tee sille vaikka sen lempi ruokaa ja kattokaa yhessä joku leffa tai jotain muuta mistä pidätte. Pakkoko aina on ostaa jotain?
- Hemmo
Anttilasta sellainen elokuva kuin Rushmore. Maksaa vaina 3,99 euroa. Varmasti pitää.
- anonymiteetti
Oon muiden kaa samaa mieltä ettei tarvi välttämättä ostaa mitään. Ajatushan siinä on tärkein.
- jakobo
Ei ole mitään väliä, mitä ostat.Jos itse ajattelet rakkaasi pitävän siitä se on varmasti hyvä. Se voi olla joku paita bokserit mansikan makusia kumeja.. Vaikka joku hajuvesi deodorantti, koru... Niin ja en mä ainakaan kehtais sanoo tytölle etten pidä kyseisestä lahjasta.
- HappyLife..
Siis viet elokuviin ja kustannat itse.. Ja jos se tykkää kähmäilystä suutelusta etc. niin tyrkytä vähän, huom!! vähän sille ja suutelet sitä tjms. tee
alote silloin.. Ole vain hänen se ilta ja omistaudu täysin.. Musta se ois ainakin järkevä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780