On niin hemmetin kylmä.. ilmoittaa kyllä tunteensa joskus kun siltä tuntuu, muttei kysyttäessä. Samoin tapaamiset, itse sitä saa kerjätä että häntä näkisi. Todella harvoin yhteydenottoja naiselta. On myös erittäin kiireinen työssä. Ja myös vapaa-aikana odotettuani itse tapaamista vuoden seurusteltuani hänen kanssaan. Kun olisin tiennyt tämän, olisin antanut kyseisen henkilön olla, itse en kestä näitä satunnaisia tapaamisia.. nyt ollaan kavereita, eipä tarvitse odottaa yhteydenottoa enää.
En yleistä, mutta jutuista joita täällä olen lukenut sain sen kuvan että se on aika yleistä ravuille. Hän on kyllä ollut erittäin rakastava, mutta kun tuntee itsensä loukatuksi, niin erittäin kylmä! Varoituksen sana teille jotka olette vasta tutustuneet...
Rapunainen
10
2099
Vastaukset
- yleistetään
kaikki rapunaiset samaan nippuun! Hohhooijjaaa.
Miten kehtaat, aikuinen mies? - sinnuu
Jos oot saanut rapunaisen kylmäksi, niin katso pikaisesti peiliin;)
- kaukaa
miksi hukkasit aikasi pelinaiseen tuollaiset naiset jotka eivät pidä yhteyttä kannattaa heivata heti kelkasta,älä ole epätoivoinen ja roiku pelinaisessa jos tapaamiset eivät kiinnostaneet niin et sinäkään ollut oikea kiinnostuksen kohde naiset vain tarvitsevat jonkun roikkumaan kannoillaan ja käyttävät näin miespoloista joka ei tätä ymmärrä hyväkseen.
t.kaurismies joka ei moista viitsi. - itsekin rapunainen
eipäs hötkyillä!
rapu kaipaa kuumia, aitoja tunteita.
jos toinen on liian asiallinen tai taas epäluotettava, rapu menee kuoreensa.
jos makuuhuone-elämä on tylsää niin sama juttu.
rapu on nautiskelijoiden merkki. miehen pitää olla tarkka rahoistaa, muttei pihi ravun suhteen
samoin ei mitään älä-mölö kommentteja. mutta huumoria pitää olla.
ehkä olitte vain liian erilaisia......- Vieteri
Rapunainen on kylmin, tunteettomin ja itsekkäin olento, minkä voi maa päällään kantaa.
- keitetty rapu
Vieteri kirjoitti:
Rapunainen on kylmin, tunteettomin ja itsekkäin olento, minkä voi maa päällään kantaa.
En tiennytkään olevani niin kylmä sen vuoksi että olen rapu ja nainen!! Pidin itseäni auttavaisena, miellyttävänä, hauskana ja erittäin kuuuuumana!! ;-)
- Rapunen
Vieteri kirjoitti:
Vai niin..En kyllä tunnistais itteäni noista jutuista eikä varmaan moni muukaan..Mä ainakin rapunaisena hoivaan ja huolehdin muista enemmän kun itestäni.Muiden hyvä olo ja onnellisuus tekee myös minut onnelliseks.Ja kun rakastan niin rakastan tosissani.
- rapunen
Rapunen kirjoitti:
Vai niin..En kyllä tunnistais itteäni noista jutuista eikä varmaan moni muukaan..Mä ainakin rapunaisena hoivaan ja huolehdin muista enemmän kun itestäni.Muiden hyvä olo ja onnellisuus tekee myös minut onnelliseks.Ja kun rakastan niin rakastan tosissani.
Siinä suhteessa olen myös samanlainen, että jos toisella on hyvä niin minullakin on hyvä ja tykkään huolehtia ihmisistä. Mutta myös aloittajan kertomia piirteitä löysin itsestäni. Olen aina ollut miehiä kohtaa aluksi kylmä, ns. välinpitämätön ja vaikea. Iskemiskohteena jokseenkin vaikea ja niitä piirteitä itsessäni inhoankin, mutta kaikki kai johtuu siitä että minun on vaikea luottaa, vetäydyn kuoreen enkä osoita olevani liian kiinnostunut etten tulisi pettymään. Kaikki johtuu vai ihan itsestä ja miehessä ei välttämättä ole vikaa. Mutta onneksi minulla on nyt ihana poikaystävä joka jaksoi uskomattoman kauan piirittää ja olla ihmeen kärsivällinen ja se palkitiin. Nyt jo kun paremmin tunnetaan en ole enää lähellekkään niin sisäänpäin kääntynyt tai kylmä.... Vaan ihan päin vastoin.
Miehet, älkää ihan heti luovuttako jos kiikarissa on rapunainen, vika ei välttämättä ole teissä! - cncer83
rapunen kirjoitti:
Siinä suhteessa olen myös samanlainen, että jos toisella on hyvä niin minullakin on hyvä ja tykkään huolehtia ihmisistä. Mutta myös aloittajan kertomia piirteitä löysin itsestäni. Olen aina ollut miehiä kohtaa aluksi kylmä, ns. välinpitämätön ja vaikea. Iskemiskohteena jokseenkin vaikea ja niitä piirteitä itsessäni inhoankin, mutta kaikki kai johtuu siitä että minun on vaikea luottaa, vetäydyn kuoreen enkä osoita olevani liian kiinnostunut etten tulisi pettymään. Kaikki johtuu vai ihan itsestä ja miehessä ei välttämättä ole vikaa. Mutta onneksi minulla on nyt ihana poikaystävä joka jaksoi uskomattoman kauan piirittää ja olla ihmeen kärsivällinen ja se palkitiin. Nyt jo kun paremmin tunnetaan en ole enää lähellekkään niin sisäänpäin kääntynyt tai kylmä.... Vaan ihan päin vastoin.
Miehet, älkää ihan heti luovuttako jos kiikarissa on rapunainen, vika ei välttämättä ole teissä!seurustelen kauriin kanssa viidettä vuotta ja loistavasti menee, kihlasormukset haetaan huomenna =)
- säälin
Vieteri kirjoitti:
Voih..saitko hatkat? Rapunaiset ja miehet kuumpimpia ehkä ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286