Osaako kukaan kertoa, paljonko on arvoa kolmannen valtakunnan aikaisella panos(?)laatikolla?
Tarkemmin en osaa kuvailla, kun en ole vielä hökötystä itsekkään nähnyt.
Loota
3
704
Vastaukset 3
- riippuu kunnosta
Jos kyseessä on semmoinen ruostelaatikko jollaisia itsekin löysin lapista muutama vuosi sitten niin arvo lienee aika mitätön. Olen hyvä kuntoisia tuollaisia nähnyt myynnissä 30-50€ hintaan. Tietenkin kun kyse on tälläisestä vaikeammin hinnoiteltavasta tavarasta niin ylihintaan myyviä huijareita on PALJON liikkeellä.
Kunto lienee virheetön. Löydetty rakennuksen ullakolta remontin yhteydessä.
En muista, oliko muuten puinen vai metallinen. Työkaveri sen tahtoisi antaa, mutta kait siitä kuuluisi jotain maksaakin.- siitä esim
k0rh0nen kirjoitti:
Kunto lienee virheetön. Löydetty rakennuksen ullakolta remontin yhteydessä.
En muista, oliko muuten puinen vai metallinen. Työkaveri sen tahtoisi antaa, mutta kait siitä kuuluisi jotain maksaakin.10e tai 20e, eiköhän se antaja siitä jo piristy kun on oikeesti ilmseks antamassa. Jos on priima puulaatikko niin arvo on pitkästi yli 200e, tai niin paljonkuin kehtaat nylkeä joltakin jos joku hölmä haluaa liikaakin maksaa. 200e on varma saanti. Keräilijät kyllä tietää yleensä mitä ostavat.
Hyväkuntonen metallinen n.70e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510