mikä olis kiva baari,hyvä rauhallinen meininki?mitä mieltä kansa on vanhast mestarist? entä pub19?
missä viettää lauantai-ilta?
17
1784
Vastaukset
- Reuhka
19 käy alkuehtoosta, mut sit siirryttävä jo vanhikseen. siellä aina tupa täys porukkaa.
- noormarkkulainen..
ehdottomasti porin kovin ja paras paikka on vanhis,karaoke viihdyttää ja myyjät on mahtavia tyyppejä. kaiken kruunaa portsari matti,niin iloinen ja pirteä.
- vanha herra
noormarkkulainen.. kirjoitti:
ehdottomasti porin kovin ja paras paikka on vanhis,karaoke viihdyttää ja myyjät on mahtavia tyyppejä. kaiken kruunaa portsari matti,niin iloinen ja pirteä.
juu Masa on kova jätkä! Pikku nilkit ei hypi sen silmille.. juu vanhiksee, vanhiksee mennää kaikki tänäpä tanssimaa karaookken tahdissa.
- ien!
vanha herra kirjoitti:
juu Masa on kova jätkä! Pikku nilkit ei hypi sen silmille.. juu vanhiksee, vanhiksee mennää kaikki tänäpä tanssimaa karaookken tahdissa.
olen kyllä sitä mieltä että du on paras paikka. mestarissa aika hurjia ihmisiä.
- Possu
ien! kirjoitti:
olen kyllä sitä mieltä että du on paras paikka. mestarissa aika hurjia ihmisiä.
Siellä mitään hurjia ihmisiä ole, mut jos ei kelpaa ni jättäkää mut sinne sit yksin. Hauskaa loppuelämää!
- puuhka
Possu kirjoitti:
Siellä mitään hurjia ihmisiä ole, mut jos ei kelpaa ni jättäkää mut sinne sit yksin. Hauskaa loppuelämää!
voisin koittaa sitä vanhaa tänään,tunnen tätä poria niin vähän ja viime päivien tapahtumat huomioiden en oikein tiedä minne menisin iltaa istumaan.ystäviä minulla täällä ei ole ja haluaisin tutustua mukaviin porilaisiin.
- Kari kari
puuhka kirjoitti:
voisin koittaa sitä vanhaa tänään,tunnen tätä poria niin vähän ja viime päivien tapahtumat huomioiden en oikein tiedä minne menisin iltaa istumaan.ystäviä minulla täällä ei ole ja haluaisin tutustua mukaviin porilaisiin.
olen kans sinne lähdössä, ehkä vahingossa kävelemme toisiamme päin.
- kuukkarin keisari
puuhka kirjoitti:
oon käyny wanhas jo kauan ja jatkuvasti,siellä on hyvii tyyppei ja uusii frendei löytyy takuu varmasti.
- vanha herra
kuukkarin keisari kirjoitti:
oon käyny wanhas jo kauan ja jatkuvasti,siellä on hyvii tyyppei ja uusii frendei löytyy takuu varmasti.
menkää city pubiin tai evakkoon.
- puuhka
Kari kari kirjoitti:
olen kans sinne lähdössä, ehkä vahingossa kävelemme toisiamme päin.
kiitos vaan kaikille vinkistä,aion viettää toivottavasti hauskan illan.
- sampolainen
vanha herra kirjoitti:
menkää city pubiin tai evakkoon.
ei oo mikään räkälä vaan porin kovin mesta belladoran jälkeen...
- paavinkivekset
sampolainen kirjoitti:
kovin meno on puistikon saluunassa.
- mullekkin
sampolainen kirjoitti:
mikä on vikana bellassa ja satulassa;???
ne kertovat jota siä ei käy ,,mä olen käyny molemmissa,ei oo tapahtunut,en nähnyt mitään mitä ei näkisi paremmissakin paikoissa vaikka winstonissa,,,,,,,,,,
- niiniinpä
Vanhis on ihan jees, rentoa meininkiä... Samaa ei voi sanoa pub19 -nimisestä alamaailman valtaamasta paikasta. Siellä on pahimpia deekuja ja nistejä vaikka koko Etelä-Suomen läänin tarpeisiin ja savuun siellä kuolee. Ilmastointia kun ilmeisesti joka paikassa tarvita...
- raksu
pub19 on ihan ok paikka,ihan normaalin oloisia ihmisiä siellä käy,vähän niinkuin minäkin. wanhis tosiaan on ykkös mesta. siitä en sitten tiedä että mikä nyt on alamaailmaa ja mikä ylä??
- -Anonymous-
raksu kirjoitti:
pub19 on ihan ok paikka,ihan normaalin oloisia ihmisiä siellä käy,vähän niinkuin minäkin. wanhis tosiaan on ykkös mesta. siitä en sitten tiedä että mikä nyt on alamaailmaa ja mikä ylä??
itse kun muistan olleeni viimeksi 19:sta niin näitä narkkareita on tullut siellä pummimaan että onko pilveä tai onko pillereitä.
- 78459
se on club 19 nykyään,ei pub.viikolla päivisin vähän vanhempaa väkee,nuorisoo iltasin.porin paras levari ja yläkerras hyvii bändei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022