Kun raahaudut kotiin baarista kukonlaulun aikaan, ota juuri ennen sammumistasi 400mg burana ja jotain rauhoittavaa (Xanor, diapam etc) runsaasti nestettä. Heräessä ei ole mitään oireita.
Itse testattu moneen kertaan. Burana ehkäisee säryt ja pami takaa levollisen unen.
PLEASE älkää alkako rutisemaan sekakäytön vaaroista jnejne. Tässä pamin tehtävä on ainoastaan vaikuttaa rauhallisen unen saavuttamiseen.
Idioottivarma krapulanehkäisytoimen-
9
3027
Vastaukset
- jos ei pillerinpyöritys nappaa
Vähintään litra kylmää vettä naamaan ennen maate menoa. Seuraavana päivänä aamupalaksi kaurapuuroa, jossa reilusti sokeria ja ripaus suolaa, puuron lisäksi ruisleipää ja jääkylmää maitoa. Sitten suihkuun.
- Mandoliinoniilo
Kun tuollaisia konsteja ehdottelet, et taida vielä grabbiksesta mitään tietää :-)
- He heh
Mandoliinoniilo kirjoitti:
Kun tuollaisia konsteja ehdottelet, et taida vielä grabbiksesta mitään tietää :-)
En varmaan sitten tiedä. Tuolla konstilla olen tähän mennessä selviytynyt vallan hyvin.
- ..................
Mandoliinoniilo kirjoitti:
kyllä toi toimii tai ainakin toi veden juonti. olen itte kokeillu eikä mulla oo ainakaan ollu aamulla mitään
- Örvelö.
Nykäset ensin kuukauden kossupullon joka päivä naamaan ja siihen mäyräkoiran iltaratoksi joka ikinen ilta, niin sitten tiedät, että onko neuvoistasi apua?
Pitääkö amatöörien aina olla esillä?- kyllä hyötyä
oikein käytettynä..
Aloittaja.
- vaan tässä on parhaat
1. Sillä se lähtee millä on tullutkin. Itse kursin olutta aamusta naamaan, niin ei krapula yllätä.
Tietysti pitää olla sen verran järissään, ettei nuku liian pitkään, jottei krapula jo ehdi.
2. juo enemmän, kun tarpeeksi harrastaa alkoholin käyttöä ei krapulaa enää tule vaikka kuinka juo. - jointin
pilveä krapulaan, toimii hyvin.
- HÖRHÖR
ennen hallittua sammumista/nukkumaanmenoa 2 kpl Isonox-nimistä metakvalon unilääkettä.
Sitten aamulla taijoskus millon heräsi heti 1 dl Ipesandrin-nimistä yskänlääkettä.
Olo oli kuin ei ikuna olisi kännissä ollutkaan.
Ikävä kyllä, sitten ne poisti metakvalon-unilääkkeet markkinoilta, koska se oli liian tehokas:
Kaikki ei heränny ollenkaan.
sano
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185