Idioottivarma krapulanehkäisytoimen-

pide!!

Kun raahaudut kotiin baarista kukonlaulun aikaan, ota juuri ennen sammumistasi 400mg burana ja jotain rauhoittavaa (Xanor, diapam etc) runsaasti nestettä. Heräessä ei ole mitään oireita.

Itse testattu moneen kertaan. Burana ehkäisee säryt ja pami takaa levollisen unen.

PLEASE älkää alkako rutisemaan sekakäytön vaaroista jnejne. Tässä pamin tehtävä on ainoastaan vaikuttaa rauhallisen unen saavuttamiseen.

9

2939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei pillerinpyöritys nappaa

      Vähintään litra kylmää vettä naamaan ennen maate menoa. Seuraavana päivänä aamupalaksi kaurapuuroa, jossa reilusti sokeria ja ripaus suolaa, puuron lisäksi ruisleipää ja jääkylmää maitoa. Sitten suihkuun.

      • Mandoliinoniilo

        Kun tuollaisia konsteja ehdottelet, et taida vielä grabbiksesta mitään tietää :-)


      • He heh
        Mandoliinoniilo kirjoitti:

        Kun tuollaisia konsteja ehdottelet, et taida vielä grabbiksesta mitään tietää :-)

        En varmaan sitten tiedä. Tuolla konstilla olen tähän mennessä selviytynyt vallan hyvin.


      • ..................
        Mandoliinoniilo kirjoitti:

        Kun tuollaisia konsteja ehdottelet, et taida vielä grabbiksesta mitään tietää :-)

        kyllä toi toimii tai ainakin toi veden juonti. olen itte kokeillu eikä mulla oo ainakaan ollu aamulla mitään


    • Örvelö.

      Nykäset ensin kuukauden kossupullon joka päivä naamaan ja siihen mäyräkoiran iltaratoksi joka ikinen ilta, niin sitten tiedät, että onko neuvoistasi apua?
      Pitääkö amatöörien aina olla esillä?

      • kyllä hyötyä

        oikein käytettynä..

        Aloittaja.


    • vaan tässä on parhaat

      1. Sillä se lähtee millä on tullutkin. Itse kursin olutta aamusta naamaan, niin ei krapula yllätä.
      Tietysti pitää olla sen verran järissään, ettei nuku liian pitkään, jottei krapula jo ehdi.

      2. juo enemmän, kun tarpeeksi harrastaa alkoholin käyttöä ei krapulaa enää tule vaikka kuinka juo.

    • jointin

      pilveä krapulaan, toimii hyvin.

    • HÖRHÖR

      ennen hallittua sammumista/nukkumaanmenoa 2 kpl Isonox-nimistä metakvalon unilääkettä.
      Sitten aamulla taijoskus millon heräsi heti 1 dl Ipesandrin-nimistä yskänlääkettä.
      Olo oli kuin ei ikuna olisi kännissä ollutkaan.

      Ikävä kyllä, sitten ne poisti metakvalon-unilääkkeet markkinoilta, koska se oli liian tehokas:
      Kaikki ei heränny ollenkaan.
      sano

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe