nyt oon jumissa siinä lammas kohdassa. Kuuluisko sen eveliinan töräyttää samanlaista kutsuääntä mikä kuuluu sen suden torvesta?? Itselläni se kuulostaa siltä niinkuin se puhaltaisi ilmaa eikä lammas reagoi mitenkään. Olen miettinyt pääni puhki ratkaisua. Joten jos sudelta pitää oppia se kutsuääni miten se on mahdollista?? Toivon pikaista vastausta ja apua!
Galilei 2 - Seikkailujen Saari
5
615
Vastaukset
- Nimetön
en tiiä
- jeesus
Taisit käydä Sipsisimssissäkin. ;) Oon itsekkin jumis siin pelis... Oon ollut jo monta vuotta. :D
Se majava ei reagoi mitenkään vaikka menisinkin sen luo... Se Galilei vaan sanoo että "Savotta kutsuu" ärsyttävää.- Maizzaa
Törmään safkan avulla siihen tammeen. Saat sen hedelmän. Mene sinne suden saarelle ja mene joen rantaa pitkin vasemmalle. Näet sienistä muodostuvan rinkulan. Laske terho siihen viereen ja kaiva sen rinkulan keskelle kuoppa. Hautaa terho siihen ja kastele. Siinä sinulla on puu ja törmää siihen safkalla ja vieritä se galilein avulla alas jokea niin se menee majavalle ja se rakentaa sinulle padon! :)
- haluaisi pelata..
Haluaisin pelata kyseistä peliä, mutta asennuksessa herjaa C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Järjestelmätiedostoa ei voi käyttää DOS-ja Windows sovellusten suorittamiseen. Ei sulje eikä ohita auta.. Mikä neuvoksi.. toivottavasti joku osaisi neuvoa tietämätöntä.
- haluaisi pelata..
Kyseessä on siis windows xp, jossa ongelma esiintyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770