Hiljaista on tuolla Parapsykologia puolella. Elisant kuulemma lopettaa Seriffinä olemisen siellä ja jää nähtäväksi kuka jatkaa seriffin paikalla. Oiskohan jo pari päivää ollu ettei mitään uusia viestejä, mikä on vähä ihme kun ottaa huomioon kuinka paljon suomessa on asukkaita. Tuo kuitenkin kertoo jo sen kuinka paranormaaleja ilmiöitä väheksyvää sakkia suomalaiset yleensäottaen ovat.
Uskon ufoihin mut
10
472
Vastaukset
- seee
Kun jotain juttua luetaan paljon, yli tuhat konetta avaa jutun silmiensä eteen muttei kuitenkaan lähes kukaan heistä ryhdy keskusteluun millään tavalla. Toista se on varmasti esim ruotsissa joka on isompi maa kuin suomi, mutta siellä uskoisin että tällaiset palstat täyttyvät aivan toisella vauhdilla. Siellä tuskin on hiljaisia hetkiä ollernkaan tällaisilla palstoilla. Toki kaikilla ei ole nettiä mutta kyllä uskoisin että valtavan monilla suoimessa kuitenkin on nettiyhteys.
- .log
kuule nyt totuus. siis lue se!
englantia päähän!
jokainen tutkinut (kouluja jne.) ja varteensa otettava henkilö osaa englantia!
ja vaikkei osaa meidän tai sun kieltä... tulee varmasti tulemaan esillä.
sanokaa ei disinformaatiolle, koska tämä ei ole politiikkaa.
jos olet niin avualias niin laita ruotsia tänne lähteineen ja suomenna ne. tänkesöör. - onkin
.log kirjoitti:
englantia päähän!
jos olet niin avualias niin laita ruotsia tänne lähteineen ja suomenna ne. tänkesöör.Kun en mä osaa ruotsia.
- oli aineena
onkin kirjoitti:
Kun en mä osaa ruotsia.
Pakko aineena ruotsia joskus muistan alaasteella, mutta en kyllä käsitä miksi. Se oskus 5-6 luokalla alaasteella enkä mä sitä edes halunnu yhtäään oppia ku tollaset pakkoaineet ne on turhinta turhaa kouluissa yleensä.
- minulta tuonlaista
.log kirjoitti:
englantia päähän!
jos olet niin avualias niin laita ruotsia tänne lähteineen ja suomenna ne. tänkesöör.Jokainen tutkinut (kouluja jne.) ja varteensa otettava henkilö osaa englantia!
Joo on huutomerkin arvoista jos joku osaa enkkua. Ei kyl tarvi osata kun suomea ja voi silti olla henkisesti korkeammalla tasolla kun se joka vaikka Professoritason Skeptikko. Tietenkin ihmisestä riippuu millä tasolla on, että on ne Skeptikotkin korkeammalla henkisellä tasolla kun monet monet muut.
Itse taidat osata ruotsia paremmin ku esimerkiksi minä ku tollee tänkesöör. - .log
minulta tuonlaista kirjoitti:
Jokainen tutkinut (kouluja jne.) ja varteensa otettava henkilö osaa englantia!
Joo on huutomerkin arvoista jos joku osaa enkkua. Ei kyl tarvi osata kun suomea ja voi silti olla henkisesti korkeammalla tasolla kun se joka vaikka Professoritason Skeptikko. Tietenkin ihmisestä riippuu millä tasolla on, että on ne Skeptikotkin korkeammalla henkisellä tasolla kun monet monet muut.
Itse taidat osata ruotsia paremmin ku esimerkiksi minä ku tollee tänkesöör.linkki ja se suomennus.
thanx. - Arvelin
.log kirjoitti:
linkki ja se suomennus.
thanx.vaan, että esim ruotsissa vois olla tänlaisissa palstoissa, enemmin poppoota rupattelemassa. Muuta vaikka Ruotsiin jos noin hinkuat, mutta jos joku tietää linkin niin sitpähän nähää!
- .log
Arvelin kirjoitti:
vaan, että esim ruotsissa vois olla tänlaisissa palstoissa, enemmin poppoota rupattelemassa. Muuta vaikka Ruotsiin jos noin hinkuat, mutta jos joku tietää linkin niin sitpähän nähää!
laita se linkki ruåtsalaiseen ufokeskusteluun.
muuten tämä keskustelu vie jonnekkin muualle kuin ufo palstalle. ja toivottavasti poistetaan.
jos et itse siihen kykene niin voisko joku muu ystävällinen laittaa svenska ufo talar linkkiä?
ei tietenkään sveduja ole mitään vastaan.... ;) - ebis
.log kirjoitti:
laita se linkki ruåtsalaiseen ufokeskusteluun.
muuten tämä keskustelu vie jonnekkin muualle kuin ufo palstalle. ja toivottavasti poistetaan.
jos et itse siihen kykene niin voisko joku muu ystävällinen laittaa svenska ufo talar linkkiä?
ei tietenkään sveduja ole mitään vastaan.... ;)http://www.ufo.se/
Siinäpä se, ole hyvä vaan. - Hämäläinen
oli aineena kirjoitti:
Pakko aineena ruotsia joskus muistan alaasteella, mutta en kyllä käsitä miksi. Se oskus 5-6 luokalla alaasteella enkä mä sitä edes halunnu yhtäään oppia ku tollaset pakkoaineet ne on turhinta turhaa kouluissa yleensä.
Kaikki pakkoaineet pois kouluista!Matematiikka,maantieto, äidinkieli jne. Pois!Pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018864- 695825
- 245407
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415291Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385134Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h895050- 624553
- 434227
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543535- 493205