Mitä vittua on tapahtumassa?! suomi johtaa euroviisuissa ja puolet maista on jo äänestänyt?!? taivas repeää ja helvetti pääsee irti.
MITÄ IHMETTÄÄ??! LORDI
7
1304
Vastaukset
- Lordi rokkaa!
Ihmeitä sattuu ja tapahtuu. Lordi erottui muista paljon ja voittaa \o/ Suomeen kena kerran koko historiassa ainakin parhaan tilan jos ei koko sheissee =)
Suomisuomisuomi- Voitto tuli!
Voitto tuli! Lordi todella vakuuttavaa esiintymistä =)
Mahtavaa olla läsnä kun historiaa tehdään...lisäksi Suomi/Lordi teki viisu piste-ennätyksen ;)
- lordiiiiiiiiiiii
kuinaks mummelit ja muut bruuttukset ny suu pannaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ida
Meillä 81 v. mummeli on kova Lordifani.
Nytkin on napottanut koko illan ruudun ääressä kannustamassa Lordia. Että silleen. - Lordi fani
Olen "mummeli" ja tykkään oikein kovasti Lordista.
Olet tyypillinen nuori, joka lokeroi ihmiset iän mukaan.
Lyön vetoa, että olen paljon avarakatseisempi ja ennakkoluulottomampi kuin sinä.
Varo seuraavalla kerralla sanojasi, tai minä otan sinut puhutteluun maanantaina Kauppatorilla. - emiilja
Lordi fani kirjoitti:
Olen "mummeli" ja tykkään oikein kovasti Lordista.
Olet tyypillinen nuori, joka lokeroi ihmiset iän mukaan.
Lyön vetoa, että olen paljon avarakatseisempi ja ennakkoluulottomampi kuin sinä.
Varo seuraavalla kerralla sanojasi, tai minä otan sinut puhutteluun maanantaina Kauppatorilla.aivan mahtavaa että suomi viimein voitti euroviisut!!!!!! mutta sydämestäni olisin toivonut että bändi tai laulaja olisi ollut joku muu kuin Lordi! maskit ja puvut aivan hirveet ja ennenkaikkea laulun sanat.. oikeen pahalta tuntuu kun miettii mikä on laulun sanoma? kyllä se on Jumalan pilkkaa ja maahan polkemista. eikä sellasta voi hyväksyä..
- Yks huora vaa
emiilja kirjoitti:
aivan mahtavaa että suomi viimein voitti euroviisut!!!!!! mutta sydämestäni olisin toivonut että bändi tai laulaja olisi ollut joku muu kuin Lordi! maskit ja puvut aivan hirveet ja ennenkaikkea laulun sanat.. oikeen pahalta tuntuu kun miettii mikä on laulun sanoma? kyllä se on Jumalan pilkkaa ja maahan polkemista. eikä sellasta voi hyväksyä..
Hohhhoijaaaaaaa koittasit nyt edes kunolla provoilla! Tai tuun ja poljen sut myyrä'n koloon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756