se nai minun siskoni, joka on niin vallan haluinen, että antaa tulevalle miehellensä aikataulut koska saa tulla miehen kavereita kylään ja koska saa olla tietokoneen kimpussa ja kaikkea muuta "pientä"... ja tätäkö kutsutaan rakkaudeksi! Tottakai sisko rakastaa häntä niin kauan kun mies antaa periksi mutta katotaan perkele!! Jollekkin tulee kusiset paikat joskus... uskon oikeuteen en vääryyteen. Tuo on jo henkistä väkivaltaa tajua jo saatana!!! Arvatkaa vituttaako miehen puolesta! Tottakai se on itekkin tyhmä kun tuollaiseen alistuu mutta... aaargh!!!
Sulhanen tekee
3
1997
Vastaukset
- disa
aikuisia ihmisiä ovat, ja omat päätökset tekevät.
niin kun jo sanoit-itse tyhmä kun alistuu sellaiseen. ei ihmisiä aina ymmärrä. jos haluavat elää suhteensa noin, niin omapa on päätös.
sun paikka on edes näyttää olevas iloinen siskosi puolesta! Kun sun hääpäiväs tulee,´nait sen henkilön jonka kanssa sinä oot päättänyt et haluat elää elämäs. ja silloin siskosi on vain tyydyttävä sun päätökseen...that´s the way life goes.- muumio
onko sun muijasi jättän sinut vai miksi lie olekaan niin katkera...tuskin kukaan täysijärkinen tuohon alistuu,sinä näet asiat niinkuin haluat,onkohan sun siskosi ollut mahdollisesti tällainen hirviö lapsena....katsos kun ei se sitä tarkota etteikö ihminen olisi voinut muuttua.
Vai onko niin että jätti siskosi sinut kutsumatta,mun muijan veli katkeroitui näin tyhmästä kun meillä ei ole alkoholitarjoilua....syyttää siitä siskoaan ja huutaa munkin olevan tossun alla (enkä edes juo,ja juomatarjoilun pois jättö oli mun idea mutta ei tämä idiootti sitä usko)
- tosimiehille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245162
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031372
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37789