ajattelin ostaa
Sony, Rdr-hx710s dvdr/hdd tallennin 160 Gt
onko se hyvä vai huono?
ja onko kokemuksia?
Kokemuksia Sony:stä?
4
486
Vastaukset
- tuomas
mulla on ollut kyseinen laite nyt 3kuukautta ja empä keksi mitään negatiivistä hyvin on toiminut ja kätevä käyttää.
- tunturi80
miten se laite toimii?
kuumuuko se kone kun virta on päällä?
ja mitä sillä voi tehdä? - Pera
tunturi80 kirjoitti:
miten se laite toimii?
kuumuuko se kone kun virta on päällä?
ja mitä sillä voi tehdä?Itsekin olen kyseistä vehjettä ajatellut ostaa, joten olisi kiva kuulla vähän lisää kommentteja siitä.
- Hanu
Pera kirjoitti:
Itsekin olen kyseistä vehjettä ajatellut ostaa, joten olisi kiva kuulla vähän lisää kommentteja siitä.
Ollut mulla käytössä vuoden päivät, toimii loistavasti!Ei juurikaan kuumene, pitää käynnissä ollessaan vain vähäistä hurinaa. Ajastimella saa otettua ohjelmia sekä kerran tai toistuvasti haluttuun aikaan, myös pika-ajastus."Kelaa" nauhoitetun ohjeman kolmella eri nopeudella ja eteenpäin pääsee myös hyppäyksittäin indexillä. Ajansiirtotoiminto on myös kätevä (voit alkaa katsella nauhoitusta,vaikka nauhoitettava ohjelma ei olisi vielä loppu...),voit siirtää kameranauhat ja vhs-nauhat kovolle ja editoida ja tehdä dvd:t. Tällä hetkellä teen lapsilleni muistoiksi vanhoja hi8-nauhoja dvd:ksi. Nuorimmaiselle koostan televisiosta tulevia lastenohjelmia dvd:ksi. Kaksi asiaa mitä laite ei tee: ei kopioi suojattuja vhs-nauhoja eikä dvd-levyjä. Tulevaisuutta ajatellen: laitehan on analoginen joten digiaika tulee tuottamaan ongelmia(esim.ajastus: pitää ajastaa sekä digibox että itse laite...) ostin kuitenkin laitteen juuri tuota em. muistojen koostamista varten, joten se on jo maksanut itsensä. Ehkä seuraavaksi ostaisin täsmälleen saman laitteen, mutta digivirittimillä!
SIIS TÄÄ ON OIKEESTI HYVÄ LAITE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944