moi! ajattelin sellasta että kun tää yksinäisyys tuntuu olevan muidenki kun vaan oma ongelma,niin tuli vaan mieleen,et olisiko joku halukas ehkä tapaamaan muita *kohtalontovereita*.itse olen 32wee kundi..ja asun pääkaupunkiseudulla.
pks
6
485
Vastaukset
- täältä
Mulla ihan sama ongelma ja olen myös 32v jätkä stadista. Millaista tapaamista olit ajatellut?
- siellä on
meitä erakkoja enemmänkin...
- Corp
siellä on kirjoitti:
meitä erakkoja enemmänkin...
Siitä on tiedä, mutta ko.mestat kyllä rulettaa!
- feasttttt
Suurin osa täällä kirjoittelevista yksinäisistä näyttää olevan pääkaupunkiseudulta. Vähän outoa, kun lulis nyt sieltä ainakin löytyvän helpommin kavereita, kuin joltain pikkupaikkakunnalta
- Gpaza
Ehkä sitä luulisi, mutta luulo ei olekaan tiedot väärti.
- mörri
Gpaza kirjoitti:
Ehkä sitä luulisi, mutta luulo ei olekaan tiedot väärti.
Eieiei...ihmisiä voi olla vaikka kuinka paljon, se ei vähennä yksinäisten määrää. Usein suurissa kaupungeissa on aivan erityisen paljon yksinäisiä. Ihmiset kulkevat kadulla ohi näkemättä tai kuulematta toisiaan... Surullista. Maailman väkiluku vain kasvaa ja kasvaa, mutta yksinäisyys senkun lisääntyy. Jotenkin...ironista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060