Moi!
Missä vaiheessa saitte postiivisen tuloksen raskaustestistä? Itse tein ensimmäinen testin päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa ja testitulos oli negatiivinen - oli aikamoinen pettymys. Ehkä syynä oli, että tein sen iltapissistä. No menkkoja ei kutenkaan kuuulunut ja neljän päivän jälkeen siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa, tein taas testin ja siitä tuli hyvin himmeä viiva. Vissiin pitää vielä yksi testi tehä ensi viikolla... TOivottasti siinä on selkeä plusviiva... :)
Milloin plussasitte?
8
10993
Vastaukset
- näytti
päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.. no kotona tein apteekin testillä, halvimmalla ja en tehnyt aamulla.. vaan ihan kun pääsin kaupasta kotiin.. ja selkeä plusviiva oli..
- tähti
Mulla näytti sellasella halpistestillä hyvin hailakan plussan päivän jälkeen olettujen kuukautisten alkamisesta. Mutta odotin kaksi päivää ja tein apteekin omalla testilla plussan, ihan selkeän, muttei älyttömän tumma kuitenkaan..Aikaisemmassa testasin päivää ennen kuukautisten alkamista ja negaa näytti. Testasin sitten neljän päivän päästä ja plussaa oli.. Eli aika yksilöllisiä juttuja nämä taitaa olla. Kerran minulla on ollut tuulimuna ja silloin testi oli nega pari päivää kuukautisten myöhästymisestä ja hitaasti hcg nousi muutenkin, koska vielä viikon ja kahdenkin päästä viiva oli vaalea.
- tosiaankin
on milloin plussaa ja kuin selkeä plussa on, itselläni 5 raskaus menossa ja kuudes lapsi tulossa. tosiaan osaan sanoa että toisesta raskauesta näkyy eri aikaan ei voi mitään varmaksi sanoa, yleensähän suositellaan tekemään testi vasta kun on menkat muutaman päivän myöhässä.
- testin
tosiaankin kirjoitti:
on milloin plussaa ja kuin selkeä plussa on, itselläni 5 raskaus menossa ja kuudes lapsi tulossa. tosiaan osaan sanoa että toisesta raskauesta näkyy eri aikaan ei voi mitään varmaksi sanoa, yleensähän suositellaan tekemään testi vasta kun on menkat muutaman päivän myöhässä.
sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja apteekin clearblue näytti todella haalean plussan. Ja tuota aluksi en uskonut ja mies kävi ostamassa apteekista acon testin, joka näytti negatiivista seuraavana päivänä aamu pissasta. No pettymys iski, koska vauvaa oltiin toivottu. Mies sanoi, että yritetään uudellen. Ja minä olin ihan varma, että raskaana olen. Rinnat oli tosi kipeät ja turpeat, joita ne ei ennen menkkoja koskaan ole olleet. Ja taas tein testin kahden päivän päästä ja tuli selvä plussa clearbluelta. Ja siitä riemastuin. Mies myös. Ja koska se acon pakkaus oli tupla, niin tein vielä myöhemmin sillä testin. Ja näytti negaa. Eli niihin ei ainakaan ole luottamista. Tarvii vissiin niin suuren määrän sitä raskaushormonia ennenkuin näyttää positiivista. Clearblue näyttää samana päivänä haalean plussan, kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. No nyt ollaan rv12. Ja onnellisia ollaan.
- Tuik
mä tein kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja plussaa näytti ja vahvasti. En olisi edes tehnyt jos ei olisi ollut niin pirun pahaa oloa!
- maikki81
Tein testin iltapäivällä, päivänä kun menkkojen piti alkaa aamulla. Apteekin ihan oma raskaustesti oli sopivan hintanen, tässä vaiheessa kun on tullut niitä osteltua harva se päivä vauvan toivossa. Ja niissä ohjeissa mainittiin että on niin herkkä testi että voi tehdä testin jo ekana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa.
- -Pirpana-
Itse tein testin tänä aamuna... Menkat oli myöhässä n. 3-4päivää ja testiin tuli molemmat viivat erittäin selvästi...
- annanen*
Mä tein testin päivä sen jälkeen kun ois pitäny alkaa..vai teinkö jopa samana päivänä.Ostin sellasen erittäin herkän testin ja kyllä siinä onnen kyyneleet valu kun testi näytti plussaa :)
Kyllä ne yllensä niin luotettavia testejä on että uskaltaa jo onnitella!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202243Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3031216- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642