Siivoatteko usein?

.naan.

Tervehdys ihanat kaksoset!

Tässä lueskelin horoskooppikirjaa, joo ihan ostin sellaisen :P pitää varoa ettei kukaan ala luulemaan että oikeasti horoskooppeihin uskoisin. No mutta sitä lueskellessa kiinnitin huomiota siihen, mitä kukakin merkki arvostaa elämässään noin yleensä.

Kuinka tärkeänä kaksoset pitävät perhettä, kotia ja sitä että koti on siisti ja hyvin hoidettu?? Ja millaista on teidän mielestä se kumppanin/perheen kanssa vietetty laatuaika, onko se kahdestaan takan edessä vai jossain ihan muualla??

Omalta osaltani voisin sanoa, ettei kotoa löydy edes dvd-soitinta No ei vaan ole opiskelijalla varaa). Ja se siivouspäiväkin tuppaa unohtumaan. Joku sanoisi tätä kaaokseksi, mutta minä sanon tätä kodiksi :D Ja kumppanin kanssa vietetty laatuaika...no ei ole kumppania, mutta olisi ihana lähteä piknikille meren rannalle :D

10

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikossa pyrin siihen. voi se joskus unohtua.. oletko itse kaksonen.minä olen tule juhlii synttäreitä. en ole naimisissa olen liian levoton tyyppi,vaikka nyt jo rauhoittumaan päin. ikä vaikuttaa.olen lukenut astrologiaa se pitää paikkansa voin kertoa sullekin asioita jotka näkyvät kirjasta kun tiedän vain synt.ajan kellonaika myös ja paikka

      • .naan.

        Kuka tahansa voi lukea syntymäkartastaan asioita itsestään. Paljon onnea vain sinulle, ja kyllä olen keksoset :D


    • Kaksosnainen

      Tahtoisin, ettei horoskoopin sanomat olisi totta, mutta kyllä ne on totta.

      Olen kaksosnainen. Pidän sisutuksesta ja hyvästä siivosta, mutta voin jättää huushållin tilapäisesti rempalleen, jos olen keskittynyt töihini. Nuorempana en voinut hyvin sotkusta ja pölystä, mutta nykyään menee paremmin. Pidän sitä parantumisen merkkinä. Ei maailam pienestä siivottomuudesta katoa!

      Mutta, kyllä on viihtyisää kun paikat on kunnossa, ikkunat puhtaita ja hyväntuosuinen huoneilma. Nautin todella hyvästä siivosta!

      On ihanaa istahtaa rakkaansa kansa takkatulen äären ja nauttia toistensa seurasta puhtaassa kodissa!

      • .naan.

        Itse olen ymmärtänyt, etteivät kaksoset mitään yltiöpäisiä siivoilijoita ja pesän rakentajia olisi. Mutta varmasti meitä löytyy niin siististä kodista nauttivia, kuin niitä jotka nauttivat siitä mitä voivat tehdä sillä aikaa kun muuten siivoaisivat :P itse lukeudun varmaan noihin jälkimmäisiin. Toisaalta tykkään laittaa kotia ja sisustaa, mutta se siivous...


    • sii:)

      Enhän minä muuta teekkään kun siivoan:)
      Välillä on todella siistiä ja toisinaan annan kämpän TODELLAKIN räjähtää.
      On sitten mukavaa, kun on siivonnut ja huusholli on kuin remontoitu.
      Tykkään sisustamisesta ja nyt meillä on koko talon remontti ja olen opiskellut sisustamista juuri tämän talon takia ja pihankin olen suunnitellut ja voin sanoa että tulee todella hienostunutta, klassista, mielikuvitus rikasta ja kertakaikkisen upeaa.

    • Nimetön

      Olen kaksonen, enkä todellakaan ole kova
      siivoamaan.
      Ainoastaan pakollinen 1 kertaa viikossa saa
      luvan riittää. Mutta sitten kun saan inspiraation, niin siivoan kyllä.
      Se aloittaminen vaan on aina niin vaikeaa.
      (Mielessäni siivoan kyllä useammin.)
      Tiskit saa odottaa, niin kauan kun ei ole enää
      muita puhtaina; sen verran sitä puuhaa inhoan.
      Myös pölyjen pyyhkiminen tuntuu
      ylitsepääsemättömältä.
      Koti ei kuitenkaan ole yhtä sekamelskaa,
      vaikka ei olisikaan siivottu viikkoon...
      perus-siisteys on tallella.
      Olen koti-ihminen ja viihdyn nimenomaan
      kotosalla. Kotini on ihan minun näköiseni,
      se on mielestäni värikäs ja viihtyisä.

      Olen erittäin eläinrakas ja kotoa löytyy
      sekä kissa että koira. Koira nukkuu vieressäni
      sängyssä ja se lämmittää mukavasti minua, niin
      kamalasti palelevaa. Elukoita en jätä pitkäksi
      aikaa yksikseen, jos ei ole pakko.
      Joskus taas kiva lähteä johonkin ihan
      "extempore", se piristää.
      Suurimmaksi osaksi vaan olen kotosalla,
      tekemättä sen kummempaa.
      Talvisin ja pimeään aikaan poltan kynttilöitä,
      ihan roppakaupalla (se tuo lämpöä ja tunnelmaa).

      • Minä pidän sisustamisesta ja siististä ja kauniista kodista, mutta siivoaminen on TYLSÄÄ ja inhoan sitä. En kulje jatkuvasti rätti kädessä, mutta pidän kodin järjestyksessä, sillä ahdistun lian ja sekasorron keskellä. Se on nimittäin niin, että kaksosen pään sisällä vallitsee ajoittain kaaos ja sitä tasapainottamaan tarvitaan ulkoista järjestystä, valoa, tilaa ja harmoniaa. :D

        Takkatuli, kynttilät, hyvä ruoka ja muut kotoisat asiat ovat mukavia (etenkin pitkinä, pimeinä talvi-iltoina), kunhan sille on riittävästi vastapainoa kodin ulkopuolella; pelkkä kotinurkissa nyhjääminen on puuduttavaa...


    • laiskottelija

      Siivoan perusteellisesti n. kolmen viikon välein, joskus menee neljäkin viikkoa.Mietin siivoamisen aloittamista jo kyllä aikaisemmin, mutta en vaan millään jaksa enkä kehtaa sittenkään aloittaa. Imuroin tosin pari kertaa viikossa(en sitäkään viitsisi niin usein, mutta kissa tuo turkissaan roskia ulkoa).

    • ....

      siivoaa joka päivä. On kyllä tunnustettava, että inhoan siivoamista, mutta sotku raivostuttaa. Imuroin joka päivä ja tiskit hoidan heti. Stressiä pitää kerätä kotiaskareissakin :/

    • -aurinkoinen-

      Rakastan siiteyttä järjestystä viihtyvyyttä raikkautta , tykkään siivota , nautin kovasti. Siivoan kerran viikossa ja muutenkin pidän paikat tiptop, koska niin viihdyn parhaiten. Nautin myös toisen kanssa romanttisista hetkistä. Täsmää mulla nuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      194
      1621
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1424
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1228
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      120
      1085
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1065
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      133
      1023
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      989
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      969
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      950
    Aihe