ailahtelevia?

@-->->--

Voisin tällä hetkellä rakastua erääseen ihanaan härkään. Mutta minua kuitenkin häiritsee hänen käytöksessään se että yhtenä päivänä hän sanoo asioita, joista voi päätellä hänen olevan kiinnostunut. Ja taas seuraavana päivänä ei osoita minkäänlaisia merkkejä kiinnostuksesta. Vaihtavatko härät noin yleensä mieltään usein vai mikähän tässä on...

18

3872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikaa

tapasin yhden jääkaapin jolla on ilmeisesti henkilökohtaisia ongelmia ja kieltäytyi kertomasta miten asiat ovat,henkilökohtaisesti minun ei tarvitse tälläistä sietää jos ei osata sanoa rehellisesti missä mennään vaan pidetään pimennossa.

• Honto

Härät pyrkivät olemaan varovaisia ja etenemään hitaasti ja jos kokevat menneensä liian pitkälle, seuraavana päivänä saatetaan yhtäkkiä kylmetä. Härkä pelkää paljastavansa tunteensa liian pian ja menettävänsä tilaisuuden. Riskejä ei tykätä ottaa, jos todella on kiinostunut. Härkä ei vaihda varsinaista mielipidetään usein, mutta huonolla tuulella ollessaan voi temppuilla kuinka lystää. Ja kannattaa muistaa, että rakastunut härkä on usein sokea.

• härkään rakastunut kalatar

kun härkä rakastuu,,mennäänkö asioissa eteenpäin sarvet tanassa?

• 2nd härkä

Ja sitten härkä ei ole aina ihan varma onko vastapuoli varmasti luotettava, rehellinen ja vilpittömällä mielellä.

Härkä laittaa jarrun heti päälle jos tuntee että toinen on mukana turhan kevyin perustein tai yrittää käyttää hyväksi härkää.

Härkä voi olla tosi kiinnostunut, mutta sitten hän saa päähänsä, että kannattaakin ottaa varovaisemmin.

• kuin

mikäkin.... tänään tätä mieltä ja huomenna ihan toista.Ota siinä sitten selvää missä mennään!

Ihan mutta niiiiiin ailahtelevainen......

• kysyi...

kuinka hyvin onnistuu härkä-jousimies -suhde. Tämän perusteella erinomaisesti! Jousimies säätää jatkuvasti ja hakee omaa tilaa, härkä tulkitsee ja epäilee. Kyllähän siinä yks jos toinenkin elämä mukavasti soljuisi! Sama homma härkä-kaksonen ja härkä-oinas -suhteissa.

• tää kysyy
        kysyi... kirjoitti:

kuinka hyvin onnistuu härkä-jousimies -suhde. Tämän perusteella erinomaisesti! Jousimies säätää jatkuvasti ja hakee omaa tilaa, härkä tulkitsee ja epäilee. Kyllähän siinä yks jos toinenkin elämä mukavasti soljuisi! Sama homma härkä-kaksonen ja härkä-oinas -suhteissa.

Miten tulkitsee ja mitä? Siis tulkitsee ja epäilee mahdollisesti toista ihmistä, suhdetta ja suhteen vakavuutta? Miten härän saisi olemaan tulkitsematta ja epäilemättä jatkuvasti-luottamaan? Vai vaatiiko se aina vuosien tulkintojen yhteenvedon? :D

• sitä
        tää kysyy kirjoitti:

Miten tulkitsee ja mitä? Siis tulkitsee ja epäilee mahdollisesti toista ihmistä, suhdetta ja suhteen vakavuutta? Miten härän saisi olemaan tulkitsematta ja epäilemättä jatkuvasti-luottamaan? Vai vaatiiko se aina vuosien tulkintojen yhteenvedon? :D

Luottamuspulaa. Ja miten siitä pääsisi eroon... hmmm... ehkä vakuuttamalla ja todistamalla päivittäin. Työntekoa tiedossa!

• tää taas
        sitä kirjoitti:

Luottamuspulaa. Ja miten siitä pääsisi eroon... hmmm... ehkä vakuuttamalla ja todistamalla päivittäin. Työntekoa tiedossa!

Voih. Mutta eihän härätkään todistele jatkuvasti omaa kiinnostustaan toista kohtaan. Jos on minulle työntekoa tidossa tässä suhteessa niin on kyllä tälle toisellekkin osapuolelle :D

Miksi härkien on vaikea/hidas alkaa luottaa toiseen ihmiseen?

• kokemusta ON!

SIIS pysy kaukana härkämiehistä niin PALJON ku vaan pystyt.. itse olen seurustellu 4vuotta härkämiehen kaa ja nyt voisin sanoo et RIITTÄÄ!! siis ensimmäiset 2vuotta olivat MAHTAVIA..mies jaksoi JOKA PÄIVÄ sanoo kauniita asioita ja puhua tulevaisuudestamme yms. ja sit YHTÄKKIÄ se jäi siihen.. hänestä tuli melkein yhdessä yössä niin kylmä ja tunteeton paskiainen!.. haukkuu jopa mua suuttuessaan vaikka alussa väitti ettei voisi IKINÄ loukata mua, edes pahassa riidassa.. no nyt sekin valhe nähtiin.. ne härkämiehet ovat kaikki tommosii paskapäitä jotka alussa osaa olla ihania ym. ja sit ku ovat saaneet haluamansa, heistä tuleekin tunteettomia paskapäitä..

• härkä

Kyllä härät tietävät mitä tahtovat!!Yleensä silloinkin kun muuta väittävät ;-))
      Kohteesi ei ole varma siitä mitä sinä haluat. Tuntiessaan olonsa epävarmaksi hän verhoaa käytöksensä "ei kiinnosta" ilmeen alle. Kaveri on varmaa kauraa kun saat hänet vain luottamaan kiinnostukseesi.

• härkä

etäisyyttä sen takia kun on epävarma toisen osapuolen kiinnostuksesta?

Mun tapauksessa tuttavuus on vielä todella alkuvaiheessa. Tuntuu vain siltä että härkämies aina katoaa jonnekkin.. ja sitten yllättäen soittaa, laittaa viestiä, ehdottaa tapaamista jne.. ja sitten on taas hiljaa..

Pitääkö tuo tulkita siten että ei ole hirveen kiinnostunut ja pitää hollilla jos ei muuta parempaa ilmesty maisemiin vai odottaako multa jotain vahvistusta ajatuksistani hänen suhteensa?

Kivaa on aina kun ollaan oltu yhessä tai keskusteltu puhelimessa.. siis kemiat ja muutenkin nappaa ainakin mun puolelta että se ei ole ongelma :)´

• jos
        härkä kirjoitti:

etäisyyttä sen takia kun on epävarma toisen osapuolen kiinnostuksesta?

Mun tapauksessa tuttavuus on vielä todella alkuvaiheessa. Tuntuu vain siltä että härkämies aina katoaa jonnekkin.. ja sitten yllättäen soittaa, laittaa viestiä, ehdottaa tapaamista jne.. ja sitten on taas hiljaa..

Pitääkö tuo tulkita siten että ei ole hirveen kiinnostunut ja pitää hollilla jos ei muuta parempaa ilmesty maisemiin vai odottaako multa jotain vahvistusta ajatuksistani hänen suhteensa?

Kivaa on aina kun ollaan oltu yhessä tai keskusteltu puhelimessa.. siis kemiat ja muutenkin nappaa ainakin mun puolelta että se ei ole ongelma :)´

ootko ihan varma että on vapaasta yksilöstä kysymys?
        Vaikuttaa aika vahvasti varatulta tai sitten on monta rautaa tulessa.

• on kertonut
        jos kirjoitti:

ootko ihan varma että on vapaasta yksilöstä kysymys?
        Vaikuttaa aika vahvasti varatulta tai sitten on monta rautaa tulessa.

olevansa vapaa (siis sinkku), mitä se sitten kenelläkin tarkoittaa.. itsekkin epäilin että mahtaako kuvioissa olla joku muukin ja vitsinä heitin jossain vaiheessa aiheen ilmaankin, johon kyllä vitsillä vastattiin takaisin joten siitä päättelin ettei kovin huonoa omaatuntoa pode tai sitten on todella pokerinaama :)

Asunnossa ei näy merkkejä "naisimmeisistä" ja hän ei pelkää näyttäytyä kanssani julkisesti paikkakunnalla jossa molemmat asumme ja on tutustunut myös joihinkin ystäviinikin.. etc.. so, mitä tuosta nyt sitten ajatella? Johtuiskohan poukkoilu siitä että hänellä on liikkuva työ ja on viikot usein reissussa?

Hän on nyt kyllä ollut paljon aktiivisempi kuin minä ja näemme taas viikonloppuna hänen ehdotuksestaan..

• on kertonut kirjoitti:

olevansa vapaa (siis sinkku), mitä se sitten kenelläkin tarkoittaa.. itsekkin epäilin että mahtaako kuvioissa olla joku muukin ja vitsinä heitin jossain vaiheessa aiheen ilmaankin, johon kyllä vitsillä vastattiin takaisin joten siitä päättelin ettei kovin huonoa omaatuntoa pode tai sitten on todella pokerinaama :)

Asunnossa ei näy merkkejä "naisimmeisistä" ja hän ei pelkää näyttäytyä kanssani julkisesti paikkakunnalla jossa molemmat asumme ja on tutustunut myös joihinkin ystäviinikin.. etc.. so, mitä tuosta nyt sitten ajatella? Johtuiskohan poukkoilu siitä että hänellä on liikkuva työ ja on viikot usein reissussa?

Hän on nyt kyllä ollut paljon aktiivisempi kuin minä ja näemme taas viikonloppuna hänen ehdotuksestaan..

hänellä voi olla kaksosissa esm.merkurius,venus
        ne voivat tehdä jo ihmisestä ailahtelevan.vaikuttaa niin samanlaiselta kuin minäkin.itse kaksonen

• kaksonen
        tommihuuhaa kirjoitti:

hänellä voi olla kaksosissa esm.merkurius,venus
        ne voivat tehdä jo ihmisestä ailahtelevan.vaikuttaa niin samanlaiselta kuin minäkin.itse kaksonen

ja tämän härkämiehen kartassa ei ole kaksosta laisinkaan. On tuplahärkä eli kuu ja aurinko ja sen lisäksi mars härässä, venus ravussa ja nouseva neitsyt.

Mun aurinkomerkki on siis kaksonen ja kartalta löytyy jousimiestä, leijonaa ja vaakaa että niin.. munhan tässä pitäis olla se ailahtelevainen jos näihin horoskooppeihin on uskominen ;-)

• härkä-81

Välimatka, opiskelut tai paremminkin toisella menossa oleva suhde voi hidastaa härkää lähestymästä kyseistä rakkauden kohdettaan.

• täällä

on sama ongelma.... ensin näin, sitten noin, jarrua ja kaasua.... voi helekutti.... saas nähdä kuin käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe