On tilanteita joissa olen ruvennut ylihengittämään, nämä ovat lisääntyneet. Minulla on Thyroxin lääkitys lievään vajaatoimintaan kokeilussa, voisiko johtua vajaatoiminnasta?
Rasituksessa, jos kannan hieman raskaampaa ja kävelen, ensin puuskutan ja sitten en pystykään vetämään henkeä syvään, vaan pintahengitystä. Tulee hirvittävä hiki, kasvot märkänä, henki pihisee. Tämä on lisääntynyt kuukauden aikana.
Hyperventiloiminen
14
1528
Vastaukset
- kokeillut
Jos kokeiluannostus on liian suuri, voi tulla liikatoimintaoireita, esim. juuri tuollaisia.
Normaali aloitusannos on 0,025 päivässä eli se pienempi pilleri, joka vastaa neljäsosaa normaalista aikuisten pilleristä, 0,1 mg.- kokeillut
että elimistölle on yhtäkkinen iso pilleri shokki. Sen pitää hiljalleen totutella. Aloitusannos pieni, sitten 1-2 kk:n kuluttua voi nostaa.
- alkup.
kokeillut kirjoitti:
että elimistölle on yhtäkkinen iso pilleri shokki. Sen pitää hiljalleen totutella. Aloitusannos pieni, sitten 1-2 kk:n kuluttua voi nostaa.
Kuukauden verran 1/2 tabl. ja nyt kokonaista käyttänyt 2 vkoa.
- kokeillut
alkup. kirjoitti:
Kuukauden verran 1/2 tabl. ja nyt kokonaista käyttänyt 2 vkoa.
omasta kokemuksesta, että alennat päiväannosta joksikin aikaa (pari kolme viikkoa ehkä?) neljänneksellä ja nostat sitten tähän kokonaiseen. Ainakaan siitä ei ole haittaa, ja sitten näet mitä se vaikuttaa.
- alkup.
kokeillut kirjoitti:
omasta kokemuksesta, että alennat päiväannosta joksikin aikaa (pari kolme viikkoa ehkä?) neljänneksellä ja nostat sitten tähän kokonaiseen. Ainakaan siitä ei ole haittaa, ja sitten näet mitä se vaikuttaa.
Tiiä sitten onko allergialääkkeillä merkitystä, viikon verran käyttänyt Xyxalia ja Flixonasea, voisiko johtua niistä?
- kokeillut
alkup. kirjoitti:
Tiiä sitten onko allergialääkkeillä merkitystä, viikon verran käyttänyt Xyxalia ja Flixonasea, voisiko johtua niistä?
allergialääkkeistä en tiedä mitään.
Mutta aika nopealta nosto vaikuttaa. Itse päätät tai soitat lääkärille. - tri Salmi
kokeillut kirjoitti:
tri salmi minun hoitoni heti 0,1mg, eipä siitä tullut mitään haittoja, eikä elimistö reagoinut mitenkään muuten kuin vaivat alkoivat hiljalleen häipyä. Tuo annostus sopi minulle hyvin, onneksi.
- tohtori torvi
tri Salmi kirjoitti:
tri salmi minun hoitoni heti 0,1mg, eipä siitä tullut mitään haittoja, eikä elimistö reagoinut mitenkään muuten kuin vaivat alkoivat hiljalleen häipyä. Tuo annostus sopi minulle hyvin, onneksi.
poikkeuksesta ei voi tehdä sääntöä. Yleinen kokemus sanoo että aloitetaan pienellä 0,025 tabletilla ja nostetaan vähitellen. Jos jonkun elimistö sietää heti nelinkertaisesti tuon annostuksen, olkoon hän erikoistapaus, jota me muut vain ihmettelemme.
- neuvoja
Eiköhän ole paras, etä menet lääkkeen määränneen lääkärin vastaaotolle etkä itse ala säätää määriä.
- m,m,
Lääkäri sanoo saman.
- toinenkin
m,m, kirjoitti:
Lääkäri sanoo saman.
......... ja täällä sitten voi valittaa huonosta hoidosta, kun ensin itse muutteelee annoksiaan .........
- m,m,
toinenkin kirjoitti:
......... ja täällä sitten voi valittaa huonosta hoidosta, kun ensin itse muutteelee annoksiaan .........
niinkö täällä on tapahtunut? En ole huomannut että joku olisi näin kertonut. Kerro lisää.
- kärsin noin 15 vuotta
Saatuani v 1997 thyrox lääkityksen vajaatoimintaan, hyperventilointia ei ole tapahtunut kertaakaan, joten itsestä tuntuu siltä, että vaivalla oli yhteyksiä kilpirauhaseen.
- kuulunee
Kilpirauhasen vajaatoimintaan, jolloin mahdollisesti helposti myös hyperventiloi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328