onhan siitä jo melkein vuosi, mutta silti kirjoitan tämän ja ikävöin sinua. Eikä tässä ole mitään järkeä, miksi edes sinulle suon yhtään ajatusta - epävarma, eksyjä, sydänten silpoja. Eipä tarina tähän lopu, vaan jatkuu - siellä, missä tunnen itseni taas onnelliseksi. Sitä ennen kaipaan sinua lähelleni, kosketusta rinnalleni, lohdutusta. Jäähyväisetkö, suloiset, kiireettömät. Sellaiset juuri - ei... antaa olla. Katkeran maun jättämät, sellaiset kuin meillä oli - ei selityksiä, vaan pakenemista ja vapautta - minulle kipua.
Tiedän,
14
2449
Vastaukset
- yksin....
.......................
- hänelle
jotain mitä hän ei vielä tiedä :)
- ...........................
hänelle kirjoitti:
jotain mitä hän ei vielä tiedä :)
mulla on turkoosit housut jalassa, ja olen menossa hakeen pizzaa kohta. Käyn usein korvalappustereot korvilla lenkillä.
- ei..
........................... kirjoitti:
mulla on turkoosit housut jalassa, ja olen menossa hakeen pizzaa kohta. Käyn usein korvalappustereot korvilla lenkillä.
mulle ;)
- kaikille.
ei.. kirjoitti:
mulle ;)
... ;)
- ajattelee
alapäällä. Ja jos lähipiirissä on muita naaraita, joiden kans vois tapahtua jotain enemmän, miehet ovat poissa. Niin on käynyt myös todenn. myös sun kohdalla!! Tökeröä käytöstä, ja älä vaan sano, et mies oli juonut sinä päivänä.. niin normia. Siis ton tyyppisiltä ukoilta.
- ap.
meni pieleen. kyseessä on nainen :)
- siitä
on yhdeksän kuukautta. Miksi et sitten tule mun luokse?
- vapaasti
arvata miksi en tule.
- että olisi
vapaasti kirjoitti:
arvata miksi en tule.
taas on offia mutta ei se välttämättä niin mee. Pitäs alottaa kyllä alusta.
- sepä
että olisi kirjoitti:
taas on offia mutta ei se välttämättä niin mee. Pitäs alottaa kyllä alusta.
se. en jaksa enää sellasta.
- H****
mahdat olla?
- puhuja.
Kyllä mieskin tuntee kivun, vaikka se ei ulkoapäin siltä näytä.
Jos on kaksi liian erilaista, niin on ehkä parempi pysyä kauempana. Vaikka olisinkin yrittänyt parhaani, onnistuin...onnistuimme silti tuhoamaan sen mitä olisi voinut olla.
On parempi odottaa nuotion sammumista ja lähteä jatkamaan vaellusta, kuin kaataa bensaa hiillokseen.
Ja en halua että muistelet pahalla tai kadut mennyttä. Selkä suoraan ja katse eteenpäin.- lukisit
kaikki viestit uudelleen, niin tajuaisit että alkup. ei ole nainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328