Kertomukset matkittu elokuvista. Ovatko sci-fi tarinat ruokkineet ihmisten päitä ja muodostaneet humanoidi uskomukset?
Itse kuitenkin tiedän, että on olemassa oikeita humanoidi kokemuksia, mutta joukkoon mahtuu disinformaation levittäjiä, jotka hyppivät esimerkiksi pelloilla.
Ovatko kaikki
3
306
Vastaukset
- Miettijä Ajattelija
Mistä niin päättelet että ufo tapahtumien tai joidenkin muidenkin tapahtumien kertomukset on mukamas matkittu elokuvista. Ja muukalaiset on totta jos et sitä tiennyt. Ja turha sinun nyt väittää että kukaan ei ole maan ihminen ollut tekemisissä heidän kanssaan.
Ylemmässä kappaleessa olet epävarma, sitten yhtäkkiä alemmassa kappaleessa muutut varmemmaksi. Se on nyt niin että useat kertomukset ovat totta, mutta osa pelleilee niiden kanssa vielä kun ei usko itse muukalaisiin tai ufoihin. Ja miksikö ihmiset leikkii vakavan asian kanssa, häh??? Siksi koska halutaan olla itse jumalia me ihmiskunta, yksin maailmankaikkeudessa, ei ketään ketä vasten kaatuisi päin ja nukahtaisi syliin. No tuossa oli esimerkki yksinäisyydestä mikä meidän maapalloa aina vallitsee. Vaikka kuinka paljon ystäviä tai tovereita olisi maan ihmisistä, silti yksinäisyys kolkottaa mieltä.
Olemme myös eläimiä muistakaa se, kuulumme kädellisten vereen ja sukuun. Mutta aivomme on kehittynyt ajattelemaan, silti täällä on vielä niitä jotka eivät ole niitä ihmisiä jotka ovat hyviä ja järkeviä, ja se johtuu aivan meidän aivokudoksistamme. Oikeasti emme ajattele järkevästi, usein ajattelemme tyhmästi ja ei järkevästi. Mutta usein unohdamme rakkauden ja toisen kunnioittamisen. Siksi jotkin ihmiset kiusaa toisia ihmisiä koska heiltä puuttuu toisen tunto, he eivät tunne miltä toisesta ihmisestä tuntuu, he vain jatkavat, jatkavat ja jatkavat. Ei koskaan lopeta.
Onneksi minä en ole yksin, olen eläimien kanssa yhtä verta ja hikeä, eli olemme ystäviä. Uskon muukalaisiin ja minulla on parempi mieli sen jälkeen kun ajattelen heitä. Ajattelen usein, milloinkahan se päivä koittaa kunnes saan tavata heidät uudelleen, viime kerrasta on jo pitkä aika.- Epäillijöille
Keskustelun aihetta, notta saavat sitte valita kummasta alkavat pohtimisen. Siitä että ne on elokuviista saanu innoituksen tai sitten jos uskovat tai tietävät jo ufot niin voivat aloittaa keskustelun sieltä uskovan tai tietävän näkökulmasta.
- kp75
jep, tottahan se on että jotkut ihmiset kopioivat tarinoita kirjoista ja filmeistä.
mutta se on vain kun usko ja tahto nähdä jotain tuolla taivaalla, mutteivat ole nähneet, sen takia on aika paljon paskaa, mitä en itse edes jaksa lukea, jokainen itse tietää mitä on nähnyt!
en tiedä onko ne peltokuviot totta, mutta sitä eivoi minulle kukaan ihminen sanoa onko totta vai ei! kun he eivät sitä itsekkään tiedä!
mutta hyviä jatkoja sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756